We hebben het uitgesproken, maar het doet me nog pijn. Die woede en die haat, die hij erbij gebruikte. Terwijl ik niks gedaan had. Ik zit er nog steeds mee, kan het niet vergeten. Hij heeft mij zo gekwetst. De woorden gaan nog steeds door mijn hoofd.
We hebben, zoals ik al zei, uitgesproken en alles is weer goed.
Misschien klinkt het dramatisch, maar hoe verwerk ik dit? Mensen zeggen, dat ik er slecht uitzie. Ik wil dit allemaal niet. Hoe verwerk ik dit?
Als jij je niet over dat wat gebeurt is heen kan zetten uiteindelijk, dan heeft zo'n relatie geen zin meer.
Jij mist het benodigde vertrouwen nu, maar hij mist nog meer vertrouwen in jou blijkbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 28-11-2002 00:37]
Die jongen is echt verkeerd bezig zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 28-11-2002 00:35]
Je weet dat je zelf niks fout hebt gedaan. Hij is dan de fout in gegaan. Weet hij wel hoeveel pijn hij jou heeft gedaan hiermee?
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat er nog andere zaken spelen. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat je wat tijd voor jezelf neemt, wat dingen op een rijtje zet.
Sterkte
quote:Zaken afreageren op je partner is zó fout.
Op donderdag 28 november 2002 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
Je weet dat je zelf niks fout hebt gedaan. Hij is dan de fout in gegaan. Weet hij wel hoeveel pijn hij jou heeft gedaan hiermee?
quote:Hij heeft zelf problemen en je hebt idd gelijk. Hij had opgekropte woede in zich, van andere zaakjes, waar ik niks mee te maken heb.
Op donderdag 28 november 2002 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
Neem wat tijd voor jezelf. Misschien had je vriend heel wat opgekropte woede in zich, wat allerlei oorzaken kan hebben, en dat net jij dat over je heen hebt gekregen, wat ik heel rot voor je vind.Je weet dat je zelf niks fout hebt gedaan. Hij is dan de fout in gegaan. Weet hij wel hoeveel pijn hij jou heeft gedaan hiermee?
Mijn gevoel zegt eigenlijk dat er nog andere zaken spelen. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat je wat tijd voor jezelf neemt, wat dingen op een rijtje zet.
Sterkte
En hij weet heus wel hoeveel pijn hij me heeft gedaan. Hij zat er behoorlijk mee.
quote:Maar laat 'm maar goed merken dat je dit geen tweede keer pikt. De bottom line is dat hij jou zonder reden pijn heeft heeft gedaan en dat verdien je niet. Jij mag ook boos worden
Op donderdag 28 november 2002 00:39 schreef Pure het volgende:[..]
Hij heeft zelf problemen en je hebt idd gelijk. Hij had opgekropte woede in zich, van andere zaakjes, waar ik niks mee te maken heb.
En hij weet heus wel hoeveel pijn hij me heeft gedaan. Hij zat er behoorlijk mee.
quote:Ik was ook heus wel boos hoor. Alleen ben ik een mietje. Ik kan er niet tegen als iemand zijn stem verheft tegen me en al helemaal niet als het om iets gaat, wat ik niet gedaan heb. Dan barst ik zo in tranen uit.
Op donderdag 28 november 2002 00:42 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Maar laat 'm maar goed merken dat je dit geen tweede keer pikt. De bottom line is dat hij jou zonder reden pijn heeft heeft gedaan en dat verdien je niet. Jij mag ook boos worden
Hij zei ook in zijn woorden regen met scheldwoorden, dat hij me niet vertrouwde en dat ik zijn leven had verpest. Daar zit ik ook zo vreselijk mee. Heeft hij dit met kwaadheid gezegt en meende hij het niet, of zit er een kern van waarheid in. Dat gaat ook maar door mijn hoofd
quote:Ik denk dat jullie dan nog niet helemaal uitgepraat zijn. Je zult met die gedachten blijven lopen tot je duidelijkheid van hem hebt. Als hij ook maar een klein beetje meende dat hij je niet voor 100% vertrouwt dan is de kans voor herhaling groter, en in mijn ogen de relatie kansloos. Misschien wat hard gezegd, maar vertrouwen moet van twee kanten komen, en uitbarstingen als deze zijn niet acceptabel.
Op donderdag 28 november 2002 00:45 schreef Pure het volgende:[..]
Ik was ook heus wel boos hoor. Alleen ben ik een mietje. Ik kan er niet tegen als iemand zijn stem verheft tegen me en al helemaal niet als het om iets gaat, wat ik niet gedaan heb. Dan barst ik zo in tranen uit.
Hij zei ook in zijn woorden regen met scheldwoorden, dat hij me niet vertrouwde en dat ik zijn leven had verpest. Daar zit ik ook zo vreselijk mee. Heeft hij dit met kwaadheid gezegt en meende hij het niet, of zit er een kern van waarheid in. Dat gaat ook maar door mijn hoofd
Probeer duidelijkheid te krijgen, en laat je niet gek maken
quote:Het speet hem, dat hij zo reageerde. Maar hij is zo bang mij kwijt te raken. Dat komt (volgens hem) omdat ik nog jong ben en hij een stuk ouder.
Op donderdag 28 november 2002 00:52 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Ik denk dat jullie dan nog niet helemaal uitgepraat zijn. Je zult met die gedachten blijven lopen tot je duidelijkheid van hem hebt. Als hij ook maar een klein beetje meende dat hij je niet voor 100% vertrouwt dan is de kans voor herhaling groter, en in mijn ogen de relatie kansloos. Misschien wat hard gezegd, maar vertrouwen moet van twee kanten komen, en uitbarstingen als deze zijn niet acceptabel.
Probeer duidelijkheid te krijgen, en laat je niet gek maken
quote:Is het leefijdsverschil erg groot trouwens
Op donderdag 28 november 2002 00:54 schreef Pure het volgende:[..]
Het speet hem, dat hij zo reageerde. Maar hij is zo bang mij kwijt te raken. Dat komt (volgens hem) omdat ik nog jong ben en hij een stuk ouder.
quote:wie zegt dat ik hem niet wil zien? Ik wil hem juist zien, ik wil juist dat hij me nu vasthoud. Dat hij me laat zien, hoeveel hij van mij houdt.
Op donderdag 28 november 2002 00:55 schreef Harmonius het volgende:
zeg gewoon dat je hem een tijdje niet wilt zien
quote:13 jaar
Op donderdag 28 november 2002 00:56 schreef Morf het volgende:[..]
Is het leefijdsverschil erg groot trouwens
Maar ja das mijn mening op basis van m'n principes en opvoeding.
quote:Relatie verbreken vind ik onzin. Ik weet in wat voor status hij verkeerd. Hij heeft best veel problemen, alleen reageerde hij dat een beetje te fel op mij af.
Op donderdag 28 november 2002 00:58 schreef Remi het volgende:
Ik vind dat je gewoon respect voor elkaar moet hebben, je gaat elkaar niet uitschelden en\of slaan. Volgens mij moet jij jezelf niet langer voor de gek houden en de relatie verbreken.Maar ja das mijn mening op basis van m'n principes en opvoeding.
Ik weet zeker, dat dat allemaal wel goed komt.
quote:Nu zou ik willen dat ik een kloon had, maar goed.
Op donderdag 28 november 2002 00:45 schreef Pure het volgende:Ik was ook heus wel boos hoor. Alleen ben ik een mietje. Ik kan er niet tegen als iemand zijn stem verheft tegen me en al helemaal niet als het om iets gaat, wat ik niet gedaan heb. Dan barst ik zo in tranen uit.
quote:Nogmaals het is jou schuld niet.
quote:Zulke onzekerheid is eigenlijk nooit goed. Ik heb zelf helaas ook last van overmatige onzekerheid
Op donderdag 28 november 2002 00:54 schreef Pure het volgende:[..]
Het speet hem, dat hij zo reageerde. Maar hij is zo bang mij kwijt te raken. Dat komt (volgens hem) omdat ik nog jong ben en hij een stuk ouder.
Wat zijn we toch rare wezens af en toe
quote:Hij is nog nooit zo tegen mij te keer gegaan. We gaan al ruim 2 jaar met elkaar.
Nogmaals het is jou schuld niet.
Het lijkt wel een verslaving voor ze, onmacht die ze omzetten in een onredelijke bui en je helemaal rot schelden.
Waarbij elke keer een stukje gevoel van jou dood gaat.........
Dat is volgens mij wat je voelt. Het brokkelt steeds verder af, en weinig dat je er tegen kan doen.
Ik kan niet zeggen, dat mijn relatie super is. Puur omdat hij veel problemen heeft. Maar ik zie en merk, dat hij vaak veel moeite voor me doet.
quote:Precies. Bij de eerste keer is het uitpraten/oplossen. Bij de tweede keer is het bye-bye
Op donderdag 28 november 2002 01:03 schreef Knuffie het volgende:[..]
Nogmaals het is jou schuld niet.
Het lijkt wel een verslaving voor ze, onmacht die ze omzetten in een onredelijke bui en je helemaal rot schelden.
Waarbij elke keer een stukje gevoel van jou dood gaat.........
Dat is volgens mij wat je voelt. Het brokkelt steeds verder af, en weinig dat je er tegen kan doen.
quote:Weet je, 2 weken terug, zei hij me nog, dat ik het beste in zijn leven ben. Als hij mij niet had gehad, zou het voor hem allemaal niet eens zo moeten.
Op donderdag 28 november 2002 01:05 schreef Lynx666 het volgende:[..]
Zulke onzekerheid is eigenlijk nooit goed. Ik heb zelf helaas ook last van overmatige onzekerheid
. Ik heb zelf ook wel eens de volle laag gehad (maar daar zal ik me nu niet over uitwijden
). En hoe raar het ook klinkt, bij zulke onzekerheid kan ook een afstotend effect ontstaan. Het 'I hate you, don't leave me'-effect. Aantrekken-afstoten.
Wat zijn we toch rare wezens af en toe
Ik weet, dat hij heel veel van me houdt. En ik weet, dat hij niet zonder me wilt.
quote:Je probeert hem nu alweer goed te praten.........
Op donderdag 28 november 2002 01:06 schreef Pure het volgende:[..]
Hij is nog nooit zo tegen mij te keer gegaan. We gaan al ruim 2 jaar met elkaar.
Ik kan niet zeggen, dat mijn relatie super is. Puur omdat hij veel problemen heeft. Maar ik zie en merk, dat hij vaak veel moeite voor me doet.
Wel hoop ik voor je dat het niet meer voorkomt.
Sterkte er verder mee !
quote:dank je
Op donderdag 28 november 2002 01:10 schreef Knuffie het volgende:[..]
Je probeert hem nu alweer goed te praten.........
![]()
Het is een groene draak, die diep verborgen zit. En als ie eenmaal tevoorschijn komt.........
Als ik het nog 1 keer in mijn leven tegen kom, loop ik er met een boog omheen.Wel hoop ik voor je dat het niet meer voorkomt.
![]()
Sterkte er verder mee !
quote:Zoals ik al zei, ik herken het wel. In mijn situatie waren we allebei extreem onzeker, en bang elkaar te verliezen, en dat ik een keer tot een uitbarsting gekomen waar ik ontzettend van was geschrokken. (Ook vrouwen kunnen zulke uitbarstingen hebben
Op donderdag 28 november 2002 01:08 schreef Pure het volgende:[..]
Weet je, 2 weken terug, zei hij me nog, dat ik het beste in zijn leven ben. Als hij mij niet had gehad, zou het voor hem allemaal niet eens zo moeten.
Ik weet, dat hij heel veel van me houdt. En ik weet, dat hij niet zonder me wilt.
quote:Dit is allemaal wel weer heel mooi gezegd .... en als .. en als.. als het mijn relatie zou zijn dan zou ik dit en dat....
Op donderdag 28 november 2002 00:35 schreef Sphere het volgende:
Ik ken jullie situatie niet, maar als ik zoiets mee zou maken, zonder reden worden uitgescholden, was het snel afgelopen met de relatie.Die jongen is echt verkeerd bezig zeg.
Een relatie bestaat uit 2 mensen die allebei hun eigen rol hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |