Bij ons is het redelijk , maar wel een verrassing.
Maar ja, ik zal mezelf wel trakteren op een flesje JD
Nu ik voor een americaans bedrijf werk zul je bij ons geen kerstpakketten zien. Alleen een spetterend Kerstfeest ergens in Nederland. Das op zich wel leuk maar een keertje geen boodschappen te hoeven doen spreekt me ook wel aan
Simperlweg omdat ik toevallig nog nooit werk had tijdens de kerst! En ik denk dat ik dat dit jaar weer niet ga halen...
Dus, heeft er iemand nog kerstpakketen over, stuur je naar mij!
Overigens, jaarlijks terug kerende irritatie: blikjes zalm in de kerstpakketten van mijn ouders die niemand ooit eet maar mijn moeder niet weggooit waardoor we jaargangen in de keukenkastjes hebben liggen!
quote:Ik in de meeste gevallen ook niet heb er eentje gekregen omdat ik geluk had dat ik er nog werkte maar in alle andere gevallen lag ik er meestal een maandje te vroeg uit
Op 13 november 2000 09:59 schreef sataN het volgende:
* sataN heeft nog nóóit een kerstpakker gehad!Simperlweg omdat ik toevallig nog nooit werk had tijdens de kerst! En ik denk dat ik dat dit jaar weer niet ga halen...
Dus, heeft er iemand nog kerstpakketen over, stuur je naar mij!
Overigens, jaarlijks terug kerende irritatie: blikjes zalm in de kerstpakketten van mijn ouders die niemand ooit eet maar mijn moeder niet weggooit waardoor we jaargangen in de keukenkastjes hebben liggen!
Ik krijg een intratuinbon t.w.v. 20 euro, te besteden op een dag die voor het hele bedrijf is gereserveerd.
Dus ik weet lekker al wat ik krijg En in ieder geval geen vieze meuk zoals kerstsmeerkaas
Alleen maar lekker eetbare dingen natuurlijk.... (gatver....kerstpate enzo... ik snap niet hoe ze dat kunnen doen....)
quote:klote man
Op maandag 2 december 2002 16:59 schreef Infinity123 het volgende:
Ik krijg alleen een bonus van ¤450
'k hoop dat 't dit jaar 'n beetje interessante is... vorig jaar was nogal rotzooi, imo...
* Jordy-B wil géén themapakket
(anders kregen we nog iig 2 flessen wijn, en nog een bonusje van 200 piek of zo..)
quote:Toen kreeg je je pakket zeker pas na de kerst ?
Op maandag 13 november 2000 00:27 schreef MacBeth het volgende:
Vorig jaar een paar honderd piek aan hoge-kwaliteits vuurwerk gehad in 'n kerstpakket. Voor de zender:, da's nou het betere kerstpakket. Veel van genoten, konden we de buren voor de verandering eens overtreffen
quote:Neem Johny Johnnie Walker, das in de aanbieding bij de Gall&Gall dach ik
Op vrijdag 10 november 2000 21:45 schreef Ted het volgende:
Vorig jaar kreeg ik er al geen (net als mijn premie schadevrij-rijden), omdat ik ziek was (Bij die Duitse diepvriesboer BoFrost)en nu dat ik er niet meer werk zal ik er wel weer geen krijgen...
Maar ja, ik zal mezelf wel trakteren op een flesje JD
-edit-
Domme typo
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 08-12-2002 21:22]
quote:Missschien krijgt ie anno 2002 wel een kerstpakket..
Op zondag 8 december 2002 21:18 schreef portier het volgende:[..]
Neem Johny Walker, das in de aanbieding bij de Gall&Gall dach ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |