Maar wat moet ik dan zeggen?
Oei dat wist ik niet, hebben jullie tips?
Ze zitten allebei op dezelfde school, maar zij zit 2 klassen hoger (hij is wel ouder dan haar, dat heeft ie via via gehoord.)
Nou reageer maar raak met leuke openingszinnen, hij zal jullie eeuwig dankbaar zijn!
Ik zou niet echt met een openingszin werken, ik zou haar gewoon om het een of ander onzinnigs aanspreken en een beetje gaan babellen.
quote:Zullen we meteen naar jou huis gaan of naar de mijne!?
Op woensdag 27 november 2002 16:30 schreef Haanibal het volgende:
hoe wil je je eitje morgenvroeg, gekookt of bevrucht?
(Tijdens het schrijven van dit gedachtenkronkeltje is het kwaad al geschied)
Misschien moet hij even afwachten totdat er iets gebeurd waar beiden mee te maken hebben. Dan heb je beiden een aanknopingspuntje
Of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door deurmat op 27-11-2002 16:34]
quote:Werkt niet altijd
Op woensdag 27 november 2002 16:31 schreef Frenkie het volgende:
"Hoi"works all the time
Maar als dit niet werkt, werkt niets meer
quote:gewoon, wat jij ook graag zou willen horen; laat hem gewoon op jou oefenen
Op woensdag 27 november 2002 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Maar wat moet ik dan zeggen?
quote:Heeft ze wel meteen door wat je wilt. Wel eerst voor haar gaan staan, aankijken, twijfelen en met een big smile en geforceerd spreken.
Op woensdag 27 november 2002 16:36 schreef Phrostbite het volgende:
Biertjuh?
- ik heb zo'n vermoeden dat jouw jurkje dezelfde kleur heeft als de bedekking van mijn kamer; kom je even mee om het te bekijken?
- ik ben mijn nummer kwijt, mag ik die van jou?
- mag ik iets in je mond fluisteren?
- zullen we verdwalen? ik weet de weg
- heb je een abonnement op mooier worden?
- Zullen we vrijen? "Nee. ik heb hoofdpijn." Ja, maar ik stop hem ook niet in je hoofd.
- (Fluisterend) Masturbeer je? - "Huh?" - WAT STUDEER JE?
- Ik heb geen openings zin.... maar jij hebt een opening en ik heb zin!
enz
quote:Of: `Neuken?`
Op woensdag 27 november 2002 16:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Hallo! Zullen we pizza gaan eten en vervolgens neuken???? Of lust je geen pizza?
Hij moet gewoon zeggen;
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.
Mazzel....
Ik heb nooit kunnen achterhalen hoeveel geld hij precies heeft uitgegeven aan koffie.
Kortom, als een jongen een meisje echt leuk vindt verzin je wel iets om haar aandacht te winnen.
Hij: "Zeg, mag ik je wat vragen?"
Zij: "Ja hoor"
Hij: "Nou, het zit zo: Ik ben bezig met een zelfstudie 'Hoe kom ik van mijn verlegenheid af' en nu zit ik bij hoofdstuk 6 'Iemand uitvragen'"
Zij: "Zozo"
Hij: (na wat gehakkel, gebloos en gedraai) "Zou je me willen helpen de cursus tot een goed eind te brengen, en met mij uitwillen?" (ondertussen heel zielig kijkend)
Zij: "Ja, tuurlijk"
Moet ze wel vrijgezel zijn natuurlijk, anders schiet het verder nog niet op
Ohja, wellicht handig als hij dit in de gang doet ofzo, in een overvolle kantine een blauwtje lopen lijkt me niet zo heel erg bevorderlijk voor die jongen.
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 27-11-2002 17:22]
quote:Die gast:
Op woensdag 27 november 2002 16:55 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Een vriend van me heeft het gepresteerd om een half jaar lang elke pauze van onze vaste plek aan de ene kant van de aula naar de andere kant te lopen om daar koffie uit de automaat te halen, zodat hij op de terugweg het meisje dat hij leuk vond aan kon spreken zonder dat het leek dat hij speciaal voor haar de hele aula op en neer liep. Uiteindelijk klikte het en hadden ze bijna een jaar lang een gepassioneerde relatie.
Doet ie goed.
Maar ontopic: Tja, ik zou het eigenlijk niet weten. Ik ben zelf geen "openingszin-gebruiker". Er zo op aflopen en wat zeggen is toch niets voor mij. Ik moet iemand toevallig tegenkomen en dan een gesprek beginnen over (en nu komt het) dat ik ook zo'n schooltas had (of in die rinchting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |