Hier wat lekkere screens:
Tegen die tijd ben ik misschien net klaar met SC dus word het voor mij toch weer tijd om te gaan racen
maar k vin et er neit echt super uit zien eik
quote:Niet?? Ik kan me nog herrineren dat de dag aanbrak dat GT2 uitkwam op de PS2, daar gilde ik al van de beelden.. en had ik stoute dromen over hoe het er in de toekomst uit zoe moeten gaan zien.. dit benaderd dat toch wel aardig hoor!
Op woensdag 27 november 2002 11:48 schreef mabit het volgende:
maar k vin et er neit echt super uit zien eik
quote:maar ben ook niet zo'n overall game fanaat...
Op woensdag 27 november 2002 11:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Niet?? Ik kan me nog herrineren dat de dag aanbrak dat GT2 uitkwam op de PS2, daar gilde ik al van de beelden.. en had ik stoute dromen over hoe het er in de toekomst uit zoe moeten gaan zien.. dit benaderd dat toch wel aardig hoor!
Kortom: het klinkt leuk en ziet er beter uit dan hoe het een paar maanden terug werd gepresenteerd. Maar ik moet het nog zien Voorlopig moet ik nog ergens Sega GT 2002 scoren (en dan niet in zo'n kut Sega-pack achtige vorm, maar single game uitvoering)...
quote:zit je dan niet op het verkeerde forum?
Op woensdag 27 november 2002 11:52 schreef mabit het volgende:[..]
maar ben ook niet zo'n overall game fanaat...
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:47 schreef Bastard het volgende:
12000 polygonen per auto belooft al heel wat, een uniek schademodel erbij wat zorgt dat de auto word opgedeeld in vlakken klinkt nog leuker, en wat dan helemaal lekker klinkt, is dat hij eind januari uit komt in Europa en zal naast de Xbox ook nog eens uitkomen op de Gamecube, Playstation 2 en PC!!
Zelf ben ik een liefhebber van racegames, en daarnaast ook nog eens Mercedes fan dus toen ik zag dat de er allemaal oude en nieuwe modellen in zaten keek ik wel ff blij!Hier wat lekkere screens:
Tegen die tijd ben ik misschien net klaar met SC dus word het voor mij toch weer tijd om te gaan racen
De papa van Smotsie bezat namelijk zo'n oppergeil racemonster, en had aan kleine Smots beloofd dat hij deze auto zou erven, als de papa van Smots er niet meer was.
Ja, totdat die gore teringhufter een aanbod kreeg wat 'ie interessant genoeg vond, en de auto doodleuk verkocht.
Het gaf de Smots dan ook ONT-ZET-TEND veel genoegdoening om later te horen dat zijn papa al het geld van de auto met beleggen was verloren.
quote:Terecht.. bloedmooi zon oudje namelijk!
Op woensdag 27 november 2002 15:02 schreef Smots het volgende:
Het gaf de Smots dan ook ONT-ZET-TEND veel genoegdoening om later te horen dat zijn papa al het geld van de auto met beleggen was verloren.
quote:MIJN NAAM
Op vrijdag 6 december 2002 11:32 schreef Bastard het volgende:
OMG
[afbeelding]
quote:Ik kan het raden maar jij bent niet echt een racegamen liefhebber en/of een mercedes liefhebber.. toevallig ben ik beide!
Op zaterdag 7 december 2002 10:02 schreef Chocobo het volgende:
- edit - laat maar,...........mijn post zoog !
quote:Nee,....ik plaatste 2 pics die jij al gepost had.
Op zaterdag 7 december 2002 10:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik kan het raden maar jij bent niet echt een racegamen liefhebber en/of een mercedes liefhebber.. toevallig ben ik beide!
quote:Owww.
Op zaterdag 7 december 2002 10:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,....ik plaatste 2 pics die jij al gepost had.
quote:Ik zei toch dat mijn post zoog !
Op zaterdag 7 december 2002 10:55 schreef Bastard het volgende:[..]
Owww.
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:16 schreef gijsje79 het volgende:
word nu echt tijd dat ik die X-Box moet hebben.
quote:Ha,.........een newbie
Op zondag 8 december 2002 10:32 schreef Topper_Harley het volgende:
ik HAAAAAT consoles
quote:Bedankt voor uw zinloze post, u bent de zwakste schakel, tot ziens
ik HAAAAAT consoles
quote:Wij willen u, met het hele team van gam en #gam (en de rest die hier vaak komt), ontzettend hartelijk bedanken voor uw waanzinnig fijne mededeling!
ik HAAAAAT consoles
Maar ff ter zijde, op welke consoles komt 'ie allemaal???
-dat laatste: sorry, i heb het gezien -
quote:
ik HAAAAAT consoles
quote:The feeling's mutual, kid.
ik HAAAAAT consoles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |