Na een succes te hebben gehad met het eet-cafe, en na de stop van het eet-cafe, is hij er dan... Het Restaurant het Duiveltje...
Dit is speciaal bedoelt voor eten,ontbijt etc. er komt nog een cafè appart.
Bijna alles hebben we, en ik kan altijd van dienst zijn..
De prijzen zijn zeer laag, 15 eilandse centen per persoon...
Dan mag je ook zo veel eten als je wilt...
Een menulijst komt nog en soep van de dag etc.
Greetz,
B-M-G
[Dit bericht is gewijzigd door -B.M.G- op 15-12-2000 01:32]
Leuke inrichting trouwens.
Het is na de verbouwing hartstikke mooi geworden! Doe voor mij maar een lekker kom soep v/d dag.
En neem voor jezelf op mijn kosten een tonic.
quote:Alsjeblieft, Jojogirl, wil je trouwens nog iets van stokbrood bij de soep
Op 10 november 2000 16:21 schreef Jojogirl het volgende:
Hoi BMG mag ik een tomatensoep en nog iets lekkers warms van je? Ik had nog niet geluncht namelijk.Leuke inrichting trouwens.
quote:
Op 10 november 2000 16:25 schreef kasper het volgende:
Hey BMG, welkom terug op het eiland.Long time, no see.
Het is na de verbouwing hartstikke mooi geworden! Doe voor mij maar een lekker kom soep v/d dag.
En neem voor jezelf op mijn kosten een tonic.
Dank U wel, kasper voor de Tonic .
quote:U mag alles controleeren, al het vlees is al gekeurd door de keuringsdienst, de netheid in de keuken ook etc.
Op 10 november 2000 16:33 schreef craziest het volgende:
*craziest stapt binnen met de keuringsdienst van waren
Na het controleeren, wilt U dan misschien een gratis kop koffie ?
quote:Na Uw tip, ben ik meteen verder geggaan. Een broodje gezond zei U ? Over een halve minuut is het klaar, U kunt eventjes evt. gaan zitten.
Op 10 november 2000 16:39 schreef Ali Salami het volgende:
Hee -B.M.G- Toch maar weer gekomen???Nou, ik heb wel zin in een broodje gezond eigenlijk.
Het bezoekers aantal voor dit restaurant is:
Komt allen!
Het is wel gezellig druk hier? Hoe gaat het met iedereen?
* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
quote:Danke je wel
Op 10 november 2000 16:46 schreef Ali Salami het volgende:
-B.M.G-, je mag ook wel 'je' zeggen hoor... Blij dat je er weer bent
quote:Pikante tomatensoep, word gemaakt voor U, stokbrood staat al klaar in een mooi stokbrood-mantje (heel schoon, higieenisch
Op 10 november 2000 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
O, je hebt pikante tomatensoep? Dat klinkt nog lekkerder en ja ik wil er wel een lekker warm stokbroodje met kaas bij.Het is wel gezellig druk hier? Hoe gaat het met iedereen?
* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
Nog aangenaam kennis te maken trouwens. * Jojogirl is de eigenaresse van de supermarkt en speelt in het rugbyteam.
quote:* Dr. Kasper voelt de blik van Jojogirl in zijn nek en wordt net zo rood als zijn tomatensoep.
Op 10 november 2000 16:45 schreef Jojogirl het volgende:* Jojogirl werpt een bewonderende blik richting Dokter Kasper
[\mijmer mode on]Oh, wat kan liefde op het eerste gezicht toch mooi zijn.[\mijmer mode off]
quote:Aha, een supermarkt, ik zal zeker daar eens langsgaan.
Op 10 november 2000 16:51 schreef Jojogirl het volgende:
Dank je BMG.Nog aangenaam kennis te maken trouwens. * Jojogirl is de eigenaresse van de supermarkt en speelt in het rugbyteam.
Lekker soepje, slurp
quote:Alsjeblieft, eet/slurp/drink smakelijk
Op 10 november 2000 17:11 schreef Lurky het volgende:
B.M.G. Doe mij maar een versterkend soepje. Laat me je feliciteren met de opening. Misschien kom ik vanavond weer.
fluistermodus
Hoewel m'n nieuwe vlam nog niet sterk genoeg is om uit te gaan maar misschien ligt hij weer in katzwijm en dan glip ik even langs.Lekker soepje, slurp
quote:ALS vixen een keer opduikt
Op 10 november 2000 17:39 schreef scarefreak het volgende:
ik jogy drink graag!
NOT!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |