----
BNN: gefeliciteerd !!!!
quote:idd
Op dinsdag 26 november 2002 01:49 schreef K3 het volgende:
Cool dat BNN een minder aantal mag hebben, maar schept dit geen precedenten? Straks richt de SGP een omroep op en mogen ze met 0 leden het bestel in omdat die lui geen TV mogen hebben
Maar 100.000 vind ik al erg veel.
quote:Tussen 150.000 en 0 en tussen jongeren en SGP leden zit wel een heel groot verschil.
Op dinsdag 26 november 2002 01:49 schreef K3 het volgende:
Cool dat BNN een minder aantal mag hebben, maar schept dit geen precedenten? Straks richt de SGP een omroep op en mogen ze met 0 leden het bestel in omdat die lui geen TV mogen hebben
Maar iig strakke actie dat ze zo soepel zijn!
quote:Het is er nog niet door hoor.
Op dinsdag 26 november 2002 08:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar iig strakke actie dat ze zo soepel zijn!
quote:Waar lees jij dat
Op dinsdag 26 november 2002 08:43 schreef static het volgende:Het is er nog niet door hoor.
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 08:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Waar lees jij dat
quote:Of lees ik het nou krom?
De Kamer vroeg zich af of dat geen rechtsongelijkheid oplevert, maar dat laat Van Leeuwen nog onderzoeken. Dat onderzoek moet eind volgend jaar klaar zijn.
maar ik ga nu geen 2e keer lid worden moet ik eerlijk zeggen...
maar willen ze van c naar b status zullen er toch heel wat leden bij moeten komen, komende tijd
quote:Of ik lees het krom
Op dinsdag 26 november 2002 08:46 schreef static het volgende:Of lees ik het nou krom?
Ik lees dat dit zo door gaat en dat ze gaan onderzoeken of ze eventuele andere omroepen die zoiets vragen dat kunnen weigeren. Ofzoiets...
quote:Dat is dus nog best een hoop, maar iig haalbaarder dan de 300.000.
Op zaterdag 28 juni 2003 10:05 schreef SunChaser het volgende:
BNN heeft nu 100.000 leden en heeft er dus 150.000 nodig, anders verliezen ze de licensie.
Van mij mogen ze alleen nèt een tikkie minder geforceerd programma's over 'neuken' maken.
Dan wil ik ze best steunen...
V.
quote:¤ 5,73
Op zaterdag 28 juni 2003 10:09 schreef Stranger het volgende:
Hoe duur is het om lid te worden?
V.
Video Neuken doe je zo ¤ 10 DVD Neuken doe je zo ¤ 10
CD Top of the Pops 4 ¤ 12,50
CD Homo 100 II ¤ 10 alleen lidmaatschap ¤ 5,73
quote:Ik wil eerst weten of Ruud de Wild wel bij BNN blijft en of hij in de middag blijft.
Op zaterdag 28 juni 2003 10:15 schreef Stranger het volgende:
Het is toch een zender die moet blijven bestaan.
quote:Nou ja, dit is ook wel een beetje kort door de bocht geredeneerd. Oorpronkelijk werd je gewoon lid van een omroep en als 'bijkomstigheid' ontving je dan het programmablad van die omroep. Daarnaast kon/kan je bij veel omroepen ook zgn. 'tientjeslid' worden en dan krijg je geen programmablad.
Op dinsdag 26 november 2002 17:53 schreef freako het volgende:
Tja, de andere omroepen hebben het natuurlijk een stuk makkelijker omdat ze de abonnees op hun tv-gidsen meetellen als lid. BNN zou eigenlijk dus een tv-gids moeten starten oid.
Maar ja, idd is het hele lid-van-een-omroep-bewustzijn wel verwaterd. Ben zelf wel bewust lid van de Vara vanwege de programma's. En dat ik dan ook het prachtige TV Magazine ontvang is mooi meegenomen.
Veronica heeft wat dat betreft nog steeds de meeste 'leden' (abonnees op het blad). Nou, dat zal toch zeker niet vanwege de programma's zijn.
Het is namelijk een amateuristisch zooitje daar bij BNN. Ik weet waar ik over praat aangezien ik bij de eerste twee opnamens van de nederlandse Robotwars in Engeland aanwezig ben geweest. Van discriminatie door de crew tot aan onrechtmatige beschuldigingen van diefstal in het openbaar, we hebben het allemaal wel een keer langs zien komen. Met als absoluut dieptepunt het opnieuw uitzenden van de eerste aflevering op de avond dat de tweede uitzending had moeten komen en vervolgens geen verklaring noch excuses ervoor geven.
Wat mij betreft heeft BNN echt afgedaan.
quote:dat je naar je (
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef Zapper het volgende:
En wat schiet je er mee op, als je lid wordt?
quote:Behoud van BNN.
Op zondag 29 juni 2003 15:25 schreef Zapper het volgende:
En wat schiet je er mee op, als je lid wordt?
quote:Wat een KUL-redenatie. Als BNN niet voldoende leden kan krijgen of kan vasthouden heeft BNN haar bestaansrecht DUS niet bewezen. Dat is nu net de hele opzet van de omroepstatussen.
Op dinsdag 26 november 2002 01:48 schreef Yoron het volgende:
,,Deze oplossing is gecreëerd, maar is een uitzondering. Leden van omroepen zijn vandaag de dag minder goed te bereiken, terwijl BNN haar bestaansrecht heeft bewezen. Deze maatregel is daarom fair.''
Gewoon het benodigde aantal leden halen c.q. houden, en anders opbokken met die zooi, net zoals met de andere omroepen. Ze willen toch met de grote mensen meespelen? Dan moet je wmb dus ook aan dezelfde voorwaarden voldoen.
quote:En dan zal De Nieuwe Omroep alsnog zendtijd claimen.
Op zondag 29 juni 2003 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Als BNN niet voldoende leden kan krijgen of kan vasthouden heeft BNN haar bestaansrecht DUS niet bewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |