abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8069234
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:13 schreef FANATIC het volgende:

• Wat zijn je voorwaarden?

• Een basisplaats .

quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:41 schreef TheScienceMan het volgende:

* kribbel kribbel
Contract ondertekend

Yes yes, Fanatic heeft een basisplaats ole ole!!
pi_8074073
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:26 schreef FANATIC het volgende:

[..]

[..]

Yes yes, Fanatic heeft een basisplaats ole ole!!

Dat wil nog niet zeggen dat je basisplaats hebt dat beslist de trainer nog altijd volgens mij, of zie ik dat verkeerd.
pi_8074608
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat je basisplaats hebt dat beslist de trainer nog altijd volgens mij, of zie ik dat verkeerd.

vrijdag 24 januari 2003 @ 16:30:35 #179
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8089038
* Bar_the_Grey begint een tikje ongeduldig en bezorgd te worden. Nog immer geen ractie of handtekening van de voorzitter bij het aangeboden contract
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_8089310
Beste voorzitter ik vindt dat de contractbesprekingen van Bar snel afgesloten moeten worden. Deze routinier kunne we goed gebruiken maar ja ik ben er getuige van geweest hoe U ambities de grond kan inboren
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_8089619
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Ik heb een contract opgesteld en reeds getekend als u accoord wilt u dan ook even tekenen?
Contract Opstelling FC Fok
Werkgever Organisatie: FC Fok
Vertegenwoordigd door: De Voorzitter

Werknemer/Speler: Bar_the_Grey
Huidige Status: Transfervrij

Betreft: Contract tot einde van het seizoen bij FC Fok

Functie: Het spelen van een goede pot voetbal

Positie: - Linksback, Linker centrale verdediger, Linkshalf
Alternatieve Positie: in geval van nood alle andere posities in het veld waar de trainer de Speler neerzet.

Taken:
- Het beletten van de tegenstander om te scoren
- Het uit de wedstrijd spelen van de spitsen van de tegenstander
- Het teambelang voorop individueel belang stellen
- Het afvuren van schoten op het doel van de tegenstander > Goals!!!!!!

Contractduur: Einde van het seizoen 2003

Salaris: Een appel en een Ei

Salaris verplichtingen:
FC Fok zal voetballen, trainingsaccomodaties, hotelovernachtingen en vervoer aan de speler beschikbaar stellen

Contract Clausule:
Bij meer dan 10 basisplekken of invalbeurten is er een optie tot omzetten contract in contract voor 2 jaar aangaande vorstelijk salaris van bakken vol met losgeld.

Hierbij verklaar ik accoord te gaan met bovengenoemde contractbepalingen:

Speler
Bar_the_Grey

Signature
Bar_the_Grey

Vertegenwoordiger FC Fok
Voorzitter FC Fok
* kribbel kribbel
Contract ondertekend

vrijdag 24 januari 2003 @ 17:03:07 #182
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_8089667
Hoera volwaardig lid van de selectie
* Bar_the_Grey bijna van ontroering
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:41:55 #183
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8160988
Voorzitter, zou ik even iets met u kunnen bespreken?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8165287
Maar natuurlijk GizartFRL, kom binnen.
Kan ik je wat te drinken aanbieden, misschien een sigaartje?

* Zelf een cognacje inschenkt en een sigaar opsteekt

dinsdag 28 januari 2003 @ 23:34:53 #185
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8165309
* GizartFRL bedankt voor het sigaartje maar schenkt zichzelf een Rum in.

Ik wou het even met je over mijn carriere bij FC FOK hebben.

pi_8169001
Ik zou zeggen, steek van wal.
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:12:15 #187
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8179505
Het is dus alsvolgt, aangezien ik kan merken dat ik te weinig tijd heb om in de FC te pompen, ben ik van mening dat ik de vlag beter kan doorgeven aan Marcel 067.
Vandaar wou ik mijn contract laten beindigen. ( het liefst na een afscheidswedstrijd)
pi_8185634
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:12 schreef GizartFRL het volgende:
Het is dus alsvolgt, aangezien ik kan merken dat ik te weinig tijd heb om in de FC te pompen, ben ik van mening dat ik de vlag beter kan doorgeven aan Marcel 067.
Vandaar wou ik mijn contract laten beindigen. ( het liefst na een afscheidswedstrijd)
ik ben bang dat wij dadelijk met een keepersprobleem komen te zitten aangezien Marcel ook inggen velden en wegen te bekennen is
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:19:20 #189
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8189940
Is het mogelijk dat er op korte/middellange termijn een regeling word getroffen om mijn afscheid te kunnen bewerkstelligen?
pi_8192773
Ik vind het erg jammer dat je er weinig tijd in kunt steken, maar we zullen voorbereidingen treffen voor je afscheid.
pi_8196213
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:24 schreef AirRaid het volgende:

[..]

ik ben bang dat wij dadelijk met een keepersprobleem komen te zitten aangezien Marcel ook inggen velden en wegen te bekennen is

* FANATIC weet dat er nog een werkloze keeper op het eiland rondloopt. Deze zeer getalenteerde jongeman laat zich momenteel helaas nog erg weinig horen, maar wellicht komt hier verandering in wanneer hij tot eerste keeper wordt gepromoveerd .

Oja, het gaat hier om Critivibes

(hij heeft zich niet eerder aangeboden, omdat ik destijds tegen em zei dat ie dan 3e keeper zou worden)

pi_8197346
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 23:27 schreef FANATIC het volgende:

[..]

* FANATIC weet dat er nog een werkloze keeper op het eiland rondloopt. Deze zeer getalenteerde jongeman laat zich momenteel helaas nog erg weinig horen, maar wellicht komt hier verandering in wanneer hij tot eerste keeper wordt gepromoveerd .

Oja, het gaat hier om Critivibes

(hij heeft zich niet eerder aangeboden, omdat ik destijds tegen em zei dat ie dan 3e keeper zou worden)

Maak hem dan maar eens attent op de vrijstaande positie
pi_8197400
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 19:19 schreef GizartFRL het volgende:
Is het mogelijk dat er op korte/middellange termijn een regeling word getroffen om mijn afscheid te kunnen bewerkstelligen?
wanneer denk je dat je het contract gaat ondertekenen bij Real Indeshit en dus je laatste wedstrijd voor FC Fok! gaat spelen?

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 31-01-2003 14:27]

zondag 2 februari 2003 @ 04:17:14 #194
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_8232781
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 00:16 schreef AirRaid het volgende:

[..]

wanneer denk je dat je het contract gaat ondertekenen bij Real Indeshit en dus je laatste wedstrijd voor FC Fok! gaat spelen?

De onderhandelingen zijn nog bezig omtrent mijn eerst espeeldag daar, dus dat ik ga is zeker, wanneer ik ga nog niet.
pi_8234208
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 00:13 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Maak hem dan maar eens attent op de vrijstaande positie

Slecht nieuws! Critivibes was vereerd dat hij werd gevraagd als 1e keeper van FC FOK! maar heeft tot zijn grote spijt het aanbod af moeten wijzen. Hij heeft namelijk inmiddels een contract getekend bij een andere club, waar hij moeilijk onderuit kan...

(hij heeft te weinig tijd, net als GizartFRL)

pi_8234315
GizartFRL gaat naar Real Indeshit, Marcel067 is nergens te bekennen en Critivibes die eerst naar FC Fok! zou komen gaat nu naar het noorse Tulpenborg
wij krijgen een groot probleem qua keepers
  zondag 2 februari 2003 @ 12:27:18 #197
46052 FC_De_Kampioenen
Kampioen zijn is plezant!
pi_8234424
Ik wil me graag aanmelden als jullie nieuwe keeper! Mark Vertongen is de naam en momenteel ben ik nog keeper bij het sterrenensemble van het Belgische FC De Kampioenen. Een overgang naar FC Fok zie ik zeker zitten, wat zijn de verdiensten en wat kan ik verwachten wanneer ik mijn contract teken?
pi_8240236
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:27 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als jullie nieuwe keeper! Mark Vertongen is de naam en momenteel ben ik nog keeper bij het sterrenensemble van het Belgische FC De Kampioenen. Een overgang naar FC Fok zie ik zeker zitten, wat zijn de verdiensten en wat kan ik verwachten wanneer ik mijn contract teken?
pi_8243052
De nieuwe keeper is gevonden!!

* FANATIC hoopt dat alles snel wordt rondgemaakt!!

pi_8244586
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:27 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
  • Wat zijn je voorwaarden?
  • Wat wil je verdienen?
  • Voor welke periode?
  • Overige opmerkingen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')