quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:13 schreef FANATIC het volgende:
- Wat zijn je voorwaarden?
Een basisplaats.
quote:Yes yes, Fanatic heeft een basisplaats ole ole!!
Op donderdag 23 januari 2003 11:41 schreef TheScienceMan het volgende:* kribbel kribbel
Contract ondertekend
quote:Dat wil nog niet zeggen dat je basisplaats hebt dat beslist de trainer nog altijd volgens mij, of zie ik dat verkeerd.
Op donderdag 23 januari 2003 16:26 schreef FANATIC het volgende:[..]
[..]Yes yes, Fanatic heeft een basisplaats ole ole!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:17 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je basisplaats hebt dat beslist de trainer nog altijd volgens mij, of zie ik dat verkeerd.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:44 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
Ik heb een contract opgesteld en reeds getekend als u accoord wilt u dan ook even tekenen?
Contract Opstelling FC Fok
Werkgever Organisatie: FC Fok
Vertegenwoordigd door: De VoorzitterWerknemer/Speler: Bar_the_Grey
Huidige Status: TransfervrijBetreft: Contract tot einde van het seizoen bij FC Fok
Functie: Het spelen van een goede pot voetbal
Positie: - Linksback, Linker centrale verdediger, Linkshalf
Alternatieve Positie: in geval van nood alle andere posities in het veld waar de trainer de Speler neerzet.Taken:
- Het beletten van de tegenstander om te scoren
- Het uit de wedstrijd spelen van de spitsen van de tegenstander
- Het teambelang voorop individueel belang stellen
- Het afvuren van schoten op het doel van de tegenstander > Goals!!!!!!Contractduur: Einde van het seizoen 2003
Salaris: Een appel en een Ei
Salaris verplichtingen:
FC Fok zal voetballen, trainingsaccomodaties, hotelovernachtingen en vervoer aan de speler beschikbaar stellenContract Clausule:
Bij meer dan 10 basisplekken of invalbeurten is er een optie tot omzetten contract in contract voor 2 jaar aangaande vorstelijk salaris van bakken vol met losgeld.Hierbij verklaar ik accoord te gaan met bovengenoemde contractbepalingen:
Speler
Bar_the_GreySignature
Bar_the_GreyVertegenwoordiger FC Fok
Voorzitter FC Fok
* kribbel kribbel
Contract ondertekend
* Zelf een cognacje inschenkt en een sigaar opsteekt
Ik wou het even met je over mijn carriere bij FC FOK hebben.
quote:ik ben bang dat wij dadelijk met een keepersprobleem komen te zitten aangezien Marcel ook inggen velden en wegen te bekennen is
Op woensdag 29 januari 2003 18:12 schreef GizartFRL het volgende:
Het is dus alsvolgt, aangezien ik kan merken dat ik te weinig tijd heb om in de FC te pompen, ben ik van mening dat ik de vlag beter kan doorgeven aan Marcel 067.
Vandaar wou ik mijn contract laten beindigen. ( het liefst na een afscheidswedstrijd)
quote:* FANATIC weet dat er nog een werkloze keeper op het eiland rondloopt. Deze zeer getalenteerde jongeman laat zich momenteel helaas nog erg weinig horen, maar wellicht komt hier verandering in wanneer hij tot eerste keeper wordt gepromoveerd
Op donderdag 30 januari 2003 15:24 schreef AirRaid het volgende:[..]
ik ben bang dat wij dadelijk met een keepersprobleem komen te zitten aangezien Marcel ook inggen velden en wegen te bekennen is
Oja, het gaat hier om Critivibes
(hij heeft zich niet eerder aangeboden, omdat ik destijds tegen em zei dat ie dan 3e keeper zou worden)
quote:Maak hem dan maar eens attent op de vrijstaande positie
Op donderdag 30 januari 2003 23:27 schreef FANATIC het volgende:[..]
* FANATIC weet dat er nog een werkloze keeper op het eiland rondloopt. Deze zeer getalenteerde jongeman laat zich momenteel helaas nog erg weinig horen, maar wellicht komt hier verandering in wanneer hij tot eerste keeper wordt gepromoveerd
.
Oja, het gaat hier om Critivibes
(hij heeft zich niet eerder aangeboden, omdat ik destijds tegen em zei dat ie dan 3e keeper zou worden)
quote:wanneer denk je dat je het contract gaat ondertekenen bij Real Indeshit
Op donderdag 30 januari 2003 19:19 schreef GizartFRL het volgende:
Is het mogelijk dat er op korte/middellange termijn een regeling word getroffen om mijn afscheid te kunnen bewerkstelligen?
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 31-01-2003 14:27]
quote:De onderhandelingen zijn nog bezig omtrent mijn eerst espeeldag daar, dus dat ik ga is zeker, wanneer ik ga nog niet.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:16 schreef AirRaid het volgende:[..]
wanneer denk je dat je het contract gaat ondertekenen bij Real Indeshit
en dus je laatste wedstrijd voor FC Fok! gaat spelen?
quote:Slecht nieuws! Critivibes was vereerd dat hij werd gevraagd als 1e keeper van FC FOK! maar heeft tot zijn grote spijt het aanbod af moeten wijzen. Hij heeft namelijk inmiddels een contract getekend bij een andere club, waar hij moeilijk onderuit kan...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:13 schreef AirRaid het volgende:[..]
Maak hem dan maar eens attent op de vrijstaande positie
(hij heeft te weinig tijd, net als GizartFRL)
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:27 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als jullie nieuwe keeper! Mark Vertongen is de naam en momenteel ben ik nog keeper bij het sterrenensemble van het Belgische FC De Kampioenen. Een overgang naar FC Fok zie ik zeker zitten, wat zijn de verdiensten en wat kan ik verwachten wanneer ik mijn contract teken?
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:27 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als jullie nieuwe keeper! Mark Vertongen is de naam en momenteel ben ik nog keeper bij het sterrenensemble van het Belgische FC De Kampioenen. Een overgang naar FC Fok zie ik zeker zitten, wat zijn de verdiensten en wat kan ik verwachten wanneer ik mijn contract teken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |