abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8458571
pi_8464769
geen probleem voorzitter ; alleen is er wel wat meer hardware nodig dan ik had ingeschat... // ik zal in fases hardware gaan aanleggen hier ; te beginnen met de belngrijkste punten ; de kassa's en het kantoor zullen het eerste worden voorzien ; hierna volgd in fases de rest van het stadion..

voor de spelers wil ik wel iets regelen ; ik ga even peilen waar behoefte aan is

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 13:43:36 #228
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_8477869
Goedendag Meneer de Voorzitter.
*hand geeft*
Ik zal me even voorstellen. Ik ben vinnyb, ik ben voorzitter/manager van de nieuwe voetbalclub van het FOK Eiland, genaamd FEVV.
Ik heb op het moment nog bezig om spelers en medewerkers te vinden. Ik zou graag een oefenwedstrijd tegen u spelen als ik genoeg spelers heb.
En hebben jullie ook een zaalvoetbalteam? Wij hebben een zaal tot onze beschikking op ons terrein.
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_8482075
* De Voorzitter geeft de voorzitter van FEW een hand.

Een goedendag, gaat u zitten. Kan ik u iets aanbieden? Cognacje, sigaartje?

* De Voorzitter schenkt voor zichzelf een cognacje in en steekt een sigaar op.

Ja, ik heb al enige berichten gehoord over uw nieuwe voetbalclub. Ze variëren van positief tot negatief. Het kwam nogal onverwachts.

Of u een oefenwedstrijd mag spelen tegen FC Fok? Ik heb daar geen bezwaren tegen, maar ik denk dat u dat beter kunt afspreken met onze hoofdtrainer AirRaid. En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.

pi_8492613
/jan-jaap loopt naar binnen en geeft TheScienceMan een hand

goedemiddag ik zou langs komen voor de verzekering

pi_8492870
* De Voorzitter geeft Jan-Jaap een hand.
Ah, daar bent u, ik had u al verwacht. Kan ik u nu wat aanbieden of zullen we na de rondgang door het stadion een borreltje drinken?
pi_8492944
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:52 schreef TheScienceMan het volgende:
* De Voorzitter geeft Jan-Jaap een hand.
Ah, daar bent u, ik had u al verwacht. Kan ik u nu wat aanbieden of zullen we na de rondgang door het stadion een borreltje drinken?
eerst maar rond lopen en daarna gezelig een borreltje drinken
pi_8493130
* De Voorzitter steekt voor zichzelf een sigaar op.
"Dan zullen we het stadion maar rondgaan. Op dit moment wordt er hard gewerkt om het hele stadion te voorzien van een geavanceerd computernetwerk..."

* De Voorzitter en Jan-Jaap lopen het kantoor uit voor een ronde door het stadion.

pi_8494444
jan jaap bekijkt het hele stadion goed
pi_8494582
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 13:13 schreef TheScienceMan het volgende:

Op dit moment wordt er hard gewerkt om het hele stadion te voorzien van een geavanceerd computernetwerk..."

Huh... waarom dat??
Wil je chatten in een virtuele wereld, 3D wereld met racebanen en je eigen huis maken.. Ga dan naar http://www.3dee.nl en download de software
  zaterdag 15 februari 2003 @ 15:10:25 #236
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_8495039
Een goedendag, gaat u zitten. Kan ik u iets aanbieden? Cognacje, sigaartje?
Graag, beide!

Ja, ik heb al enige berichten gehoord over uw nieuwe voetbalclub. Ze variëren van positief tot negatief. Het kwam nogal onverwachts.
Ik heb ook begrepen dat niet iedereen staat te springen van blijdschap. Voor de goede orde: jullie zijn een profclub, wij een amateurclubje Zaterdag 2e FOK!klasse. Dus van concurrentie is in ons geval geen sprake.

Of u een oefenwedstrijd mag spelen tegen FC Fok? Ik heb daar geen bezwaren tegen, maar ik denk dat u dat beter kunt afspreken met onze hoofdtrainer AirRaid.
Ik zal me tot Dhr AirRaid wenden dan!

En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.
Dat is dan duidelijk. Ik heb van Dhr. Magneet te horen gekregen dat hij op zaterdag voor ons zaalvoetbalteam wil uitkomen. Is dit contractueel gezien een probleem?
Verder hoop ik dat de contacten tussen onze clubs goed blijven. Veel succes in de competitie!

* vinnyb neemt nog een trekke van de sigaar, en geniet van het cognacje!

I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_8496632
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef vinnyb het volgende:
En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.
Dat is dan duidelijk. Ik heb van Dhr. Magneet te horen gekregen dat hij op zaterdag voor ons zaalvoetbalteam wil uitkomen. Is dit contractueel gezien een probleem?
Verder hoop ik dat de contacten tussen onze clubs goed blijven. Veel succes in de competitie!
Ik zal deze week uitzoeken of dat contractueel te regelen is. Zodra ik eruit ben, laat ik het u weten. Verder wens ik u veel succes met uw club.
pi_8496688
* nadat vinnyb het kantoor heeft verlaten belt de Voorzitter naar de ninja met de vraag of deze even naar zijn kantoor kan komen.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:13:54 #239
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8497243
de ninja is kennelijk nog sneller dan snel en staat pardoes bij de voorzitter in zijn kantoor... , u had gebeld?
> BTi <
pi_8497769
Zo, dat is inderdaad snel. Ik heb me bedacht en ik wil toch voor alle spelers (met contract) en voor de trainers een PC Privéproject. Is dat ook mogelijk bij u?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:31:29 #241
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8498354
ondertussen komt er een mailtje bij de voorzitter binnen : Meneer de voorzitter u hoeft niet meer uit te zoeken of ik tegelijkertijd mag zaal & veldvoetballen want mijn enkels houden het niet in de zaal en zal dat dan ook niet gaan doen ik ga natuurlijk wel door bij Fc Fok omdat ik op het veld geen last heb.

Magneet

pi_8498508
geachte heer
na aanleiding van de rondleiding en de fax
heb ik de volgende berekening gemaakt\
en kom uit op 80 euro per maand
pi_8498766
hallo voorzitter

ik wil graag als keeper voetballen
maar als er voldoende keepers zijn
dan wil ik wel op rechts spelen
hoeveel verdien ik per maand
groeten

jan-jaap

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 15-02-2003 19:02]

pi_8505316
je hebt geluk Jan-jaap onze 1ste keeper is per direct overgenomen door een ploeg uit Armenië.
Je moet nu wel echter de strijd aangaan met FC_De_Kampioenen om te kijken wie er 1ste en wie er 2de keeper word
pi_8505944
Aan onze 2 nieuwe spelers succes en may the best man win.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:28:59 #246
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8506162
ik kom binnenkort met een mooi voorstel voorzitter ; ik heb de reaacties en behoeftes van de spelers al een beetje gepeilt en die waren nog al wisselend... nog even geduld dus...
> BTi <
pi_8513755
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:40 schreef Jan-jaap het volgende:
geachte heer
na aanleiding van de rondleiding en de fax
heb ik de volgende berekening gemaakt\
en kom uit op 80 euro per maand
Tegen welke waarde wordt alles verzekerd?
pi_8513799
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:54 schreef Jan-jaap het volgende:
hallo voorzitter

ik wil graag als keeper voetballen
maar als er voldoende keepers zijn
dan wil ik wel op rechts spelen
hoeveel verdien ik per maand
groeten

jan-jaap

• Wat zijn je voorwaarden?
  • Wat wil je verdienen?
  • Voor welke periode?
  • Overige opmerkingen?

pi_8513810
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 23:28 schreef ninja-mod het volgende:
ik kom binnenkort met een mooi voorstel voorzitter ; ik heb de reaacties en behoeftes van de spelers al een beetje gepeilt en die waren nog al wisselend... nog even geduld dus...
Natuurlijk, mijn waarde heer ninja. Dat laat ik aan u over.
pi_8517416
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:57 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

• Wat zijn je voorwaarden?
  • Wat wil je verdienen?
  • Voor welke periode?
  • Overige opmerkingen?

• Wat zijn je voorwaarden? dat ik wel in het veld kom en niet de hele tijd op de bank zit hoewel de lolys wel lekker zijn

• Wat wil je verdienen? een goed salaris maar daar kunnen we nog mee overleggen

• Voor welke periode? zolang het goed gaat en geen zware blesures krijg

• Overige opmerkingen? hoop dat we veel winnen
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')