voor de spelers wil ik wel iets regelen ; ik ga even peilen waar behoefte aan is
Een goedendag, gaat u zitten. Kan ik u iets aanbieden? Cognacje, sigaartje?
* De Voorzitter schenkt voor zichzelf een cognacje in en steekt een sigaar op.
Ja, ik heb al enige berichten gehoord over uw nieuwe voetbalclub. Ze variëren van positief tot negatief. Het kwam nogal onverwachts.
Of u een oefenwedstrijd mag spelen tegen FC Fok? Ik heb daar geen bezwaren tegen, maar ik denk dat u dat beter kunt afspreken met onze hoofdtrainer AirRaid. En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.
goedemiddag ik zou langs komen voor de verzekering
quote:eerst maar rond lopen en daarna gezelig een borreltje drinken
Op zaterdag 15 februari 2003 12:52 schreef TheScienceMan het volgende:
* De Voorzitter geeft Jan-Jaap een hand.
Ah, daar bent u, ik had u al verwacht. Kan ik u nu wat aanbieden of zullen we na de rondgang door het stadion een borreltje drinken?
* De Voorzitter en Jan-Jaap lopen het kantoor uit voor een ronde door het stadion.
quote:Huh... waarom dat??
Op zaterdag 15 februari 2003 13:13 schreef TheScienceMan het volgende:Op dit moment wordt er hard gewerkt om het hele stadion te voorzien van een geavanceerd computernetwerk..."
Ja, ik heb al enige berichten gehoord over uw nieuwe voetbalclub. Ze variëren van positief tot negatief. Het kwam nogal onverwachts.
Ik heb ook begrepen dat niet iedereen staat te springen van blijdschap. Voor de goede orde: jullie zijn een profclub, wij een amateurclubje Zaterdag 2e FOK!klasse. Dus van concurrentie is in ons geval geen sprake.
Of u een oefenwedstrijd mag spelen tegen FC Fok? Ik heb daar geen bezwaren tegen, maar ik denk dat u dat beter kunt afspreken met onze hoofdtrainer AirRaid.
Ik zal me tot Dhr AirRaid wenden dan!
En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.
Dat is dan duidelijk. Ik heb van Dhr. Magneet te horen gekregen dat hij op zaterdag voor ons zaalvoetbalteam wil uitkomen. Is dit contractueel gezien een probleem?
Verder hoop ik dat de contacten tussen onze clubs goed blijven. Veel succes in de competitie!
* vinnyb neemt nog een trekke van de sigaar, en geniet van het cognacje!
quote:Ik zal deze week uitzoeken of dat contractueel te regelen is. Zodra ik eruit ben, laat ik het u weten. Verder wens ik u veel succes met uw club.
Op zaterdag 15 februari 2003 15:10 schreef vinnyb het volgende:
En een zaalvoetbalteam? Nee, die hebben we niet op dit moment. FC Fok is een professionele voetbalclub in de competitie, maar geen zaalvoetbalclub.
Dat is dan duidelijk. Ik heb van Dhr. Magneet te horen gekregen dat hij op zaterdag voor ons zaalvoetbalteam wil uitkomen. Is dit contractueel gezien een probleem?
Verder hoop ik dat de contacten tussen onze clubs goed blijven. Veel succes in de competitie!
Magneet
ik wil graag als keeper voetballen
maar als er voldoende keepers zijn
dan wil ik wel op rechts spelen
hoeveel verdien ik per maand
groeten
jan-jaap
[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 15-02-2003 19:02]
quote:Tegen welke waarde wordt alles verzekerd?
Op zaterdag 15 februari 2003 18:40 schreef Jan-jaap het volgende:
geachte heer
na aanleiding van de rondleiding en de fax
heb ik de volgende berekening gemaakt\
en kom uit op 80 euro per maand
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:54 schreef Jan-jaap het volgende:
hallo voorzitterik wil graag als keeper voetballen
maar als er voldoende keepers zijn
dan wil ik wel op rechts spelen
hoeveel verdien ik per maand
groetenjan-jaap
quote:Natuurlijk, mijn waarde heer ninja. Dat laat ik aan u over.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:28 schreef ninja-mod het volgende:
ik kom binnenkort met een mooi voorstel voorzitter ; ik heb de reaacties en behoeftes van de spelers al een beetje gepeilt en die waren nog al wisselend... nog even geduld dus...
quote:
Op zondag 16 februari 2003 13:57 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
- Wat zijn je voorwaarden?
- Wat wil je verdienen?
- Voor welke periode?
- Overige opmerkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |