abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2003 @ 21:10:55 #201
10031 Bram
lekkere beer
pi_14684310
Ziet er leuk uit Christan!!
[url=http://home.wanadoo.nl/pjmkoene/bram/]Bram's fotosite[/url]
pi_14697368
Heeeeeeeee Chrissie dat ziet er leuk uit. Maar wat hoor ik nou van je vin je doesje nie leuk. Is toch leuk, lekker spetteren enzo. Moet je aan mamma vragen of ze je babybadje onder de does zet. Doet mijn mamma ook altijd dan ga ik varen, is leuk jo.

Kiekeboe Bo

maandag 17 november 2003 @ 13:32:23 #203
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_14697771
Heej Bo, mama deed ook altijd mijn badje onder de doesj, maar ik heb op het stopje gekauwd en nu loopt al het water eruit En dus moet ik nu altijd onder de doesj
  vrijdag 19 december 2003 @ 20:57:47 #204
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15551032
Heej Koele Kids, waar zijn jullie allemaal? Het is zo stil hier...

Tralalalalalalalalaaaaaaaaaa tralalalalalalaaaaa Kennen jullie dat liedje? Dat is van de Effeling en daar ga ik maandag met mama naartoe. Is het al bijna maandag Het duurt wel lang hoor

Mama zegt dat we met een bus gaan! Ik denk dat het een rode is, maar mama zegt dat ze het niet weet. Wat denken jullie? 't Is vast een rode hè, ja toch?

Ikke was ziek van de week, mijn oortje deed heel erg zeer Nu is het weer over hoor. Ik hoefde niet naar de kindjes en vanmorgen had ik eigenlijk ook geen zin om naar de kindjes te gaan. Nou was ik gisteren zomaar boem! op mijn neus gevallen, dus ik zei tegen mama dat ik niet naar de kindjes wilde omdat ik neuspijn had Maar mama zei dat ik toch naar de kindjes moest Gemeen hè.

En Kaylee is ook al ziek Kaylee is mijn vriendinnetje Wij geven elkaar altijd kusjes, en als we gaan eten zitten we altijd naast elkaar

pi_15551376
Heee Chrissie,

Leuk dat jij naar de efteling a. Eigenlijk weet ik nie eens wat dat is want ik ben er nog nooit geweest
Ik heb een nieuw woord. Bielike. En papa en mama deden er wel erg lang over voor ze wisten dat ik een lepe bedoelde. En nuzeg ik het de hele dag en wil ik steeds bielike's om mee te roeren.

Ik moet steeds hoesten joh en dan zeg ik steeds kelaar (klaar) want dan voel ik dat ik moet spugen en dat wil ik niet. En hoe meer ik voel dat het moet hoe meer ik ga hoesten en hoe meer en harder ik kelaar zeg. Alleen mijn spuug luistert er niet naar en komt dan toch

Weet je wie ik al heeeeel lang hier niet meer gezien heb. Riesjad!!!

Kiekeboe Bo

maandag 22 december 2003 @ 21:45:00 #206
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15621879
Heej kids, ik ben met mama naar de Effeling geweest! We gingen met een bus, een hele grote witte met een mevrouw die stuurde

Het was wel een eind rijden maar toen kwamen we er toch. En het sneeuwde! Mama zegt het was Wintereffeling dus dat hoort zo. Maar toen de sneeuw weg was, kwam de zon en was het prachtig weer.

Eerst gingen we naar het Sprookjesbos

De Trollenkoning kwam achter een gordijn vandaan. Wat ie allemaal zei weet ik niet

En er was een Vader Jacob!

Natuurlijk moet je altijd even op een paddestoel zitten

Kijk nou sis! Daar ligt een wolf in bed!

Toen ik aan het hek voelde, kwam de heks naar buiten. En de kat ging blazen tegen me!

Toen wilde ik wel even wat drinken en eten

Mama ging in Carnaval een beetje gek doen met de camera

Carnaval is het allerleukst van de hele Effeling!

En ik heb een toverstok gekregen! Met lichtjes! En ik heb hem ook al gebroken maar de lichtjes doen het nog. Mama gaat hem plakken zegt ze.

En we zijn ook twee keer in de trein geweest en twee keer in Droomvlucht en in Fata Morgana maar dat vind ik af en toe wel een beetje eng Gelukkig kon ik lekker tegen mama aankruipen

En ik ben helemaal niet moe

pi_15622113
Heeeee dat ziet er gezellig uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 21:54:58 #208
43556 miss_dynastie
pi_15622286
Wow Christan, jij hebt het zo te zien naar je zin gehad , wel lief hoor van mama, om jou mee te nemen ...

oeps, ik mag hier nog niet komen he

maandag 22 december 2003 @ 22:02:16 #209
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15622577
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Christan, jij hebt het zo te zien naar je zin gehad , wel lief hoor van mama, om jou mee te nemen ...

oeps, ik mag hier nog niet komen he

Nee, en tante Jessie ook niet

Maar ik vind het toch wel leuk hoor

maandag 22 december 2003 @ 22:08:43 #210
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_15622838
Hey Christan, lekker ding!
Wat ziet dat er vet cool gaaf uit zeg! (die woorden heb ik geleerd van mijn neef van 6)
Ik wil ook wel een keertje naar de efteling toe, mama zegt dat we daar ook zeker een keer naar toe gaan, want mama vindt de droomvlucht zo leuk!
Nou doei!
Al 1,5 jaar oud! En ik word lekker zus in de lente! :)
Mijn webstekkie
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 22:17:58 #211
43556 miss_dynastie
pi_15623166
Sorry Christan, maar mag ik ook niet als tante meedoen *smekend kijkt*....

En psstt... Chiara, misschien moet je tegen mama zeggen dat je tot en met drie jaar gratis kan , misschien neemt ze je dan van de zomer al mee, dan ben je al wat groter en is het heel leuk hoor

Wat is dat trouwens tegenwoordig? Toen tante Dynastie nog jong was, moest ik nog om acht uur naar bed (niet dat ik dat deed hoor, ik bleef ook tot twaalf uur wakker )

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 22:23:37 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15623366
Mag tante Rewimo even opmerken dat Christan er om 7 uur in hoort te liggen en dan ook geacht wordt te gaan slapen *streng kijkt* (okee, vanavond waren we laat thuis dus was het 8 uur, maar normaal gesproken...)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2003 @ 22:25:10 #213
66740 Kyllian
Lekker vrolijk
pi_15623422
Sow Christan leuke foto's hoor
in de somer ben ik daar ook geweest
en ook in de Carnaval festival vond dat ook heel erg leuk.
maar jij hebt het leuker gehad met de sneeuw.
en winter efteling is veel mooier denk ik
en vader jacob was er ook
ik heb nou een ontstoken oog vind ik niet leuk en vooral niet toen mama mijn oogje soon deed maken met gekookt afgekoeld water.
dus was mama zo lief om de dotter te bellen en nu heb ik een gel voor mijn oog vind het ook niet zo fijn maar is veele beter als mama met een watje doet.
vanmorgen kon ik niet kijken mijn oog zat helemaal dicht geplakt
maar nu gaat het al gelukkig beter en is mijn oog minder dik ook
En chiara mama vind jou een lief meisje ikke jou ook wel

nou ik ga lekker bedje slapen want morgen er vroeg uit papa en mama hebben een nieuwe bank gekocht en die komt morgen
Weltrusten

dinsdag 23 december 2003 @ 18:46:37 #214
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15646702
Heej allemaal, wat is een ruhkoor?

Mama zegt ik heb een ruhkoor gemaakt. Want ik heb 4 batterijntjes gegeten vanavond!

Kyllian, hoe is het met je oogje?

pi_16966590
Halloo
Christan! Kerst is allang voorbij hoor
En wat heb jij het leuk in de Efteling gehad, mama zit ook aldoor tegen papa te zeuren dat we daarheen moeten maar het is zover hier vandaan zegt papa dan
Misschien lukt het dit jaar wel.
Zeggg pssst hebben jullie mijn nieuwe site al gezien?
http://members.lycos.nl/itsmesven/
  zaterdag 7 februari 2004 @ 17:32:53 #216
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_16975135
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:40 schreef -Sven- het volgende:
Halloo
Christan! Kerst is allang voorbij hoor
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:14:40 #217
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_17267975
Hoi, hier ben ik weer een keertje, even een knip en plak van mijn webstekkie:

Mama schreef natuurlijk altijd verhaaltjes op mijn site, maar dat is nu voorbij. Nu ben ik zelf groot en eigenwijs genoeg om mijn belevenissen op mijn eigen webstekkie te zetten. Mama vond het een goed plan en heeft me een beetje geholpen. Dus het is nu mijn leventje op mijn site!

Vanochtend lag ik net zo lekker te dromen toen mama me wakker maakte. We moesten weg, naar het consultatiebureau. Mama had me helemaal uit gekleed en in mijn nakie moest ik in de meetbak liggen, ik ben al 73 centimeter lang en daarna moest ik op de weegschaal, ik weeg nu 9350 gram. Mama is weer erg trots op mij en dat begrijp ik niet helemaal, want ik doe er niets bijzonders voor. Bij de arts ging ik me even bemoeien met het gesprek, mama en de arts hadden het over eten en drinken en daar had ik ook wel wat over te vertellen. Naast de de borstvoeding, opvolgmelk en pap mag ik nu mee eten met papa en mama, weer een mijlpaal in mijn leven.
De arts zei nog tegen me dat ik het goed doe, maar dat wist ik al!

Verder gaat het allemaal erg goed met me, maar dat hadden jullie misschien al van mijn mama begrepen!

Xje, Chiara

Mijn webstekkie
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:45:24 #218
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_17268932
Heej Chiara, wat goed dat je nu ook bij de Koele Kids komt Natuurlijk kun je zelf schrijven, daar hebben we onze mama's niet voor nodig toch!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:48:25 #219
66740 Kyllian
Lekker vrolijk
pi_17271077
Hallo allemaal hier ben ik ook weer eens een keertje...
Chiara jij word al groot zeg
ik ben ook bij het cb geweest.
En ik ben 87 cm groot en ik weeg al bijna 15 kilo
Alles was goed met mij maar ik moet over 2maandjes weer terug
Ze vinden mijn ogen niet zo goed ik loens ermee maar dat is alleen als ik moe ben.
dus mama en papa hebben besloten om met mij maar eens naar de dokter te gaan en het daar een aan te vragen want als je met bijde ogen zzou loensen hoef je geen pleister en die vrouw van het cb zei van wel.
papa en mama heb ik zondag ook goed laten schrikken hoor
Ze maakte mij wakker maar ik was niet thuis mama zei dat ik een vaatdoek was en helemaal wit deed elke keer mijn oogjes dicht en mama zei dat ik wakker moest blijven ze moet ook huilen want mijn mama was bang.
toen vroeg mama ofdat ik drinken wilde want ik kon ook niet praten dus was papa naar beneden gegaan en had lekkere ranja voor mij gemaakt en toen ik die op had kwam ik weer een beetje tot leven..
Dus heeft papa naar de huisartsenpost gebeld en konden pas om 2 uur komen en toe we daar waren en de dokter was klaar met onderzoeken zei hij dat ik een lief en energiek kind was
maar papa en mama moesten mij wel in de gaten houden .als het nog een keertje gebeurt moet ik gelijk naar mijn eigen dokter.
mijn oma's en mama denken dat het misschien iets te maken heeft met suiker???
zo dat was weer ff een berichtje van mij ik ga nu lekker slapen want ik ben heel erg moe..
  woensdag 18 februari 2004 @ 08:57:40 #220
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_17277417
Heej Kyllian, wat deed jij raar zeg. Mijn mama vraagt of jij 's avonds nog een flesje krijgt of ander drinken, dan kan jouw mama daar een schepje duivensuiker, wat zeg je mama? O nee, druivensuiker in doen. En dan word je als het goed is niet meer wit 's morgens.
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:17:29 #221
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_17279600
Jeetje Kylian, dat is best wel schrikken he.
Gaan de dokters je nu onderzoeken?
Mijn webstekkie
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:47:49 #222
66740 Kyllian
Lekker vrolijk
pi_17283570
Zal mama eens vertellen over die druivensuiker
Krijg altyd nog drinken voordat ik lekker ga slapen en nog een lekkere koekie.
Het moet eerst nog een keertje gebeuren voordat ze doen onderzoeken
maar ik moet binnenkort toch naar de dokter toe voor mijn ogen en dan laat mama gelijk bloed prikken.doet dat pijn bloed prikken? mama zeg van niet die heeft dat ook heel veel moeten doen..
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:55:45 #223
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_17283814
Ikke moest vorige week twee keer bloed prikken en dat doet pijn ja. Maar ik ben een Flink Konijn geweest En mama zei dat ik best mocht huilen en dat heb ik ook gedaan. En ik wilde die mevrouw niet gedag zeggen die in mijn arm geprikt had. Maar ik heb wel een mooie ballon gekregen en ook een pleister met een aap en de tweede keer weer een ballon en ook weer een pleister, maar nu met een koe.
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:54:18 #224
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_17326614
Heej kids, ik ben vandaag naar mijn vriendje Julian geweest en we hebben samen een heleboel gedaan

We zijn naar de geitjes geweest

We hebben een nieuw huis gevonden

We gingen op het klimrek

En Julian durfde er niet meer af

Ik wel

We gingen schommelen

En Julian ging mij duwen

En toen gingen we pannenkoeken eten met ijs toe

En ik heb helemaal niet geknoeid!

[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 19-02-2004 21:55]

maandag 23 februari 2004 @ 17:03:15 #225
85836 Wilyan
Pittbull-Kleuter!
pi_17337043
Hallooooooooooooooooooooooo

Mijn mamma heeft voor mij even een ie-meel adres gemaakt.. Moest ook voor de niewe wep-sijt die mamma (voor mij!!) aan het maken is.. (gaat volgens mij jaaaaaaaaaaaren duren)
Maar ik kan hier nu dus ook komen!

p.s. Christan wat veel foto's hee!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')