Kiekeboe Bo
Tralalalalalalalalaaaaaaaaaa tralalalalalalaaaaa Kennen jullie dat liedje? Dat is van de Effeling en daar ga ik maandag met mama naartoe. Is het al bijna maandag
Het duurt wel lang hoor
Mama zegt dat we met een bus gaan! Ik denk dat het een rode is, maar mama zegt dat ze het niet weet. Wat denken jullie? 't Is vast een rode hè, ja toch?
Ikke was ziek van de week, mijn oortje deed heel erg zeer Nu is het weer over hoor. Ik hoefde niet naar de kindjes en vanmorgen had ik eigenlijk ook geen zin om naar de kindjes te gaan. Nou was ik gisteren zomaar boem! op mijn neus gevallen, dus ik zei tegen mama dat ik niet naar de kindjes wilde omdat ik neuspijn had
Maar mama zei dat ik toch naar de kindjes moest
Gemeen hè.
En Kaylee is ook al ziek Kaylee is mijn vriendinnetje
Wij geven elkaar altijd kusjes, en als we gaan eten zitten we altijd naast elkaar
Leuk dat jij naar de efteling a. Eigenlijk weet ik nie eens wat dat is want ik ben er nog nooit geweest
Ik heb een nieuw woord. Bielike. En papa en mama deden er wel erg lang over voor ze wisten dat ik een lepe bedoelde. En nuzeg ik het de hele dag en wil ik steeds bielike's om mee te roeren.
Ik moet steeds hoesten joh en dan zeg ik steeds kelaar (klaar) want dan voel ik dat ik moet spugen en dat wil ik niet. En hoe meer ik voel dat het moet hoe meer ik ga hoesten en hoe meer en harder ik kelaar zeg. Alleen mijn spuug luistert er niet naar en komt dan toch
Weet je wie ik al heeeeel lang hier niet meer gezien heb. Riesjad!!!
Kiekeboe Bo
Het was wel een eind rijden maar toen kwamen we er toch. En het sneeuwde! Mama zegt het was Wintereffeling dus dat hoort zo. Maar toen de sneeuw weg was, kwam de zon en was het prachtig weer.
Eerst gingen we naar het Sprookjesbos
De Trollenkoning kwam achter een gordijn vandaan. Wat ie allemaal zei weet ik niet
En er was een Vader Jacob!
Natuurlijk moet je altijd even op een paddestoel zitten
Kijk nou sis! Daar ligt een wolf in bed!
Toen ik aan het hek voelde, kwam de heks naar buiten. En de kat ging blazen tegen me!
Toen wilde ik wel even wat drinken en eten
Mama ging in Carnaval een beetje gek doen met de camera
Carnaval is het allerleukst van de hele Effeling!
En ik heb een toverstok gekregen! Met lichtjes! En ik heb hem ook al gebroken maar de lichtjes doen het nog. Mama gaat hem plakken zegt ze.
En we zijn ook twee keer in de trein geweest en twee keer in Droomvlucht
en in Fata Morgana maar dat vind ik af en toe wel een beetje eng
Gelukkig kon ik lekker tegen mama aankruipen
En ik ben helemaal niet moe
oeps, ik mag hier nog niet komen he
quote:Nee, en tante Jessie ook niet
Op maandag 22 december 2003 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow Christan, jij hebt het zo te zien naar je zin gehad, wel lief hoor van mama, om jou mee te nemen
...
oeps, ik mag hier nog niet komen he
Maar ik vind het toch wel leuk hoor
En psstt... Chiara, misschien moet je tegen mama zeggen dat je tot en met drie jaar gratis kan , misschien neemt ze je dan van de zomer al mee, dan ben je al wat groter en is het heel leuk hoor
Wat is dat trouwens tegenwoordig? Toen tante Dynastie nog jong was, moest ik nog om acht uur naar bed (niet dat ik dat deed hoor, ik bleef ook tot twaalf uur wakker )
nou ik ga lekker bedje slapen want morgen er vroeg uit papa en mama hebben een nieuwe bank gekocht en die komt morgen
Weltrusten
Mama zegt ik heb een ruhkoor gemaakt. Want ik heb 4 batterijntjes gegeten vanavond!
Kyllian, hoe is het met je oogje?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 11:40 schreef -Sven- het volgende:
Halloo
Christan! Kerst is allang voorbij hoor
Mama schreef natuurlijk altijd verhaaltjes op mijn site, maar dat is nu voorbij. Nu ben ik zelf groot en eigenwijs genoeg om mijn belevenissen op mijn eigen webstekkie te zetten. Mama vond het een goed plan en heeft me een beetje geholpen. Dus het is nu mijn leventje op mijn site!
Vanochtend lag ik net zo lekker te dromen toen mama me wakker maakte. We moesten weg, naar het consultatiebureau. Mama had me helemaal uit gekleed en in mijn nakie moest ik in de meetbak liggen, ik ben al 73 centimeter lang en daarna moest ik op de weegschaal, ik weeg nu 9350 gram. Mama is weer erg trots op mij en dat begrijp ik niet helemaal, want ik doe er niets bijzonders voor. Bij de arts ging ik me even bemoeien met het gesprek, mama en de arts hadden het over eten en drinken en daar had ik ook wel wat over te vertellen. Naast de de borstvoeding, opvolgmelk en pap mag ik nu mee eten met papa en mama, weer een mijlpaal in mijn leven.
De arts zei nog tegen me dat ik het goed doe, maar dat wist ik al!
Verder gaat het allemaal erg goed met me, maar dat hadden jullie misschien al van mijn mama begrepen!
Xje, Chiara
We zijn naar de geitjes geweest
We hebben een nieuw huis gevonden
We gingen op het klimrek
En Julian durfde er niet meer af
Ik wel
We gingen schommelen
En Julian ging mij duwen
En toen gingen we pannenkoeken eten met ijs toe
En ik heb helemaal niet geknoeid!
[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 19-02-2004 21:55]
Forum Opties | |