quote:*jaloers is
Op zondag 20 juli 2003 21:42 schreef Christan het volgende:
Riesjaaaaaaaaaaaaaad!!! Kijk eens wat ik vandaag van mama heb gekregen op de jommelmakt!Een BoorBob
Als je aan het ringetje trekt gaat ie boren en helemaal schudden, gaaf hè?
Mama's... zucht...
Jorden, hij is mooi hè, moet je ook aan je mama vragen joh
quote:Mijn mama weet dat soort dingen niet hoor! Die wist zelfs niet eens dat Hector van Bob Bouwere is. Ik zal het haar eens gaan vertellen. Maar hebben ze deze alleen op jommelemarkten?
Op zondag 20 juli 2003 22:06 schreef Christan het volgende:
Jorden, hij is mooi hè, moet je ook aan je mama vragen joh
quote:Nee, die mefouw waar mama hem kocht zei dat ie ook in de winkel te koop is. Maar daar kost ie wel meer centjes zei ze
Op zondag 20 juli 2003 22:19 schreef Jorden het volgende:[..]
Mijn mama weet dat soort dingen niet hoor! Die wist zelfs niet eens dat Hector van Bob Bouwere is. Ik zal het haar eens gaan vertellen. Maar hebben ze deze alleen op jommelemarkten?
Mama's
Mijn vrouw, ligt al ruim 8 weken plat ivm de zwangerschap. IJverig als ze wil zijn is het niet eenvoudig geweest voor haar daar aan te wennen.. En Bastard als ik ben heb ik vaak gedreigd met opname in een saai ziekenhuis wanneer ze thuis geen rust kan houden.
Vanavond is Storm vervelend aan tafel met eten en op een goed moment springt hij wéér van zijn stoel en wil wegrennen. Astrid heeft hem nog net bij de arm en haalt hem terug naar de stoel waar meneer onder luid gebrul en nepgehuil weer op klimt.. Eenmaal op de stoel roept hij boos: En nou gaat mama naar de dokter en blijft daar!!!
Tsja...
Ik was net stiekumpjes achter de pjoeter van me grote zus gegaan en toen zag ik dat ze steeds over mij zit te praten hier
Dus nou heb ik ook een naam hier, kan ik ook lekker meepraten
Ik weet niet of me zus het al verteld heeft, maar ik ben 5 jaar en ik ga na de vakansie naar groep 2
Mogen jullie van mama en papa veel televiesiej kijke? Ikke mocht vandaag op de bank eten, want ik wilde Sjin Sjen kijke
Vinden jullie Sjin-Sjen ook leuk?
Heej Jujijan, ik ken ook een Jujijan, daar ben ik vandaag mee naar de kabouters geweest Maar sjinsjen ken ik niet
quote:mag jij nog niet naar fokskids kijken van je mama?
maar sjinsjen ken ik niet
dat is sjinsjen
hij is echt vet koel!
Ik zie dat jij Bob de Bouwer ook leuk vind
Ik heb heel veel speelgoed van Bob en een mooie trui
Ik heb ook gekampeerd, alleen wij slapen dan nooit in een tent maar in een kereven ofzo
Maar je kunt dan wel lekker de hele dag swemmen, dat is leuk
Kun jij al goed swemmen?
Mijn mama is ook altijd mama geweest hoor Toen ik geboren werd was ze al mama, dus ze is gewoon altijd mama geweest
Veel plezier
quote:hoi
Op zondag 10 augustus 2003 16:25 schreef Christan het volgende:
heel groot verhaaltje
Jij heb egt een leuke vakansie gehad
wat heb je de 1e avond dan allemaal gedaan, je mama en papa gingen toch wel gewoon slapen heb je dan de hele nacht in de tent wakker geligt?
Ik vind treintjes ook heel erg vet maar twaalfsestientwaalf keer in het treintje is wel heel erg veel hoor
Hoe kan je t-shirt opeens blauw worden? Heb jij een tover t-shirt dan? mag ik die ook hebben?
Ik vind het ook leuk als mensen nat worden Ik heb een heeeeel groot waterpistool, dan ga ik op het zwemabd altijd iedereen natspuiten
Ik heb een sesamstraat bed, maar ik ga alleen vannacht daarin slapen, want morgen ga ik op de camping bij Frank slapen
Wanneer zou ze hier komen om zich een beetje voor te stellen?
Mama heeft ook gezegd dat wij over een paar weekjes op vakansie gaan Ook in een hotel. En met een swembad met een heleboel gijbanen! Wel 2 geloof ik maar mama zegt meer. Enne we gaan met een vliegtuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |