abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11898879
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:42 schreef Christan het volgende:
Riesjaaaaaaaaaaaaaad!!! Kijk eens wat ik vandaag van mama heb gekregen op de jommelmakt! Een BoorBob Als je aan het ringetje trekt gaat ie boren en helemaal schudden, gaaf hè?

[afbeelding]

*jaloers is
  zondag 20 juli 2003 @ 21:57:41 #127
10031 Bram
lekkere beer
pi_11898916
Mooi Christan!!
Maar kan dat ding ook je mond?
dat zie je hem overal bij denken, Karin
[url=http://home.wanadoo.nl/pjmkoene/bram/]Bram's fotosite[/url]
  zondag 20 juli 2003 @ 22:06:14 #128
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11899113
Tuurlijk Bram, alleen wordt mama boos als ik met mijn tanden aan het ringetje trek

Mama's... zucht...

Jorden, hij is mooi hè, moet je ook aan je mama vragen joh

pi_11899391
quote:
Op zondag 20 juli 2003 22:06 schreef Christan het volgende:
Jorden, hij is mooi hè, moet je ook aan je mama vragen joh
Mijn mama weet dat soort dingen niet hoor! Die wist zelfs niet eens dat Hector van Bob Bouwere is. Ik zal het haar eens gaan vertellen. Maar hebben ze deze alleen op jommelemarkten?
  zondag 20 juli 2003 @ 22:22:02 #130
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11899439
quote:
Op zondag 20 juli 2003 22:19 schreef Jorden het volgende:

[..]

Mijn mama weet dat soort dingen niet hoor! Die wist zelfs niet eens dat Hector van Bob Bouwere is. Ik zal het haar eens gaan vertellen. Maar hebben ze deze alleen op jommelemarkten?

Nee, die mefouw waar mama hem kocht zei dat ie ook in de winkel te koop is. Maar daar kost ie wel meer centjes zei ze Dat vindt jouw mama misschien niet zo leuk

Mama's

pi_11977614
-edit- ik zit hier niet goed

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 24-07-2003 22:57]

donderdag 24 juli 2003 @ 20:09:50 #132
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11994172
ff vooraf de uitspraak:

Mijn vrouw, ligt al ruim 8 weken plat ivm de zwangerschap. IJverig als ze wil zijn is het niet eenvoudig geweest voor haar daar aan te wennen.. En Bastard als ik ben heb ik vaak gedreigd met opname in een saai ziekenhuis wanneer ze thuis geen rust kan houden.

Vanavond is Storm vervelend aan tafel met eten en op een goed moment springt hij wéér van zijn stoel en wil wegrennen. Astrid heeft hem nog net bij de arm en haalt hem terug naar de stoel waar meneer onder luid gebrul en nepgehuil weer op klimt.. Eenmaal op de stoel roept hij boos: En nou gaat mama naar de dokter en blijft daar!!!

Tsja...

Shaven..... not furred
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:11:33 #133
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11994218
Heej, wat doen al die vreemde mensen in ons topic
  FOK!fossiel donderdag 24 juli 2003 @ 20:30:30 #134
2628 Karin
pi_11994690
Ik denk dat ze in de war zijn met Kinderpraatjes. dit topic is bedoeld voor het kletsen van de kids zelf, dat andere topic voor de leuke uitspraken
pi_11994992
Ikke ga nog lang niet slapen
* Jorden springt in het bed op en neer.
* Jorden springt uit het bed.
* Jorden springt het bed weer in.
* Jorden draait nog een rondje.
* Jorden zingt nog een liedje.
* Jorden gaat weer uit bed.
* Jorden roept heel hard: Mama! MAAMAAAA!
Ikke ga nog lang niet slapen......
pi_11995020
Hoi

Ik was net stiekumpjes achter de pjoeter van me grote zus gegaan en toen zag ik dat ze steeds over mij zit te praten hier

Dus nou heb ik ook een naam hier, kan ik ook lekker meepraten

Ik weet niet of me zus het al verteld heeft, maar ik ben 5 jaar en ik ga na de vakansie naar groep 2

Mogen jullie van mama en papa veel televiesiej kijke? Ikke mocht vandaag op de bank eten, want ik wilde Sjin Sjen kijke

Vinden jullie Sjin-Sjen ook leuk?

donderdag 24 juli 2003 @ 20:56:04 #137
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_11995201
Jorden: Een groot bed is leuk joh, kun je lekker spelen als mama naar beneden is

Heej Jujijan, ik ken ook een Jujijan, daar ben ik vandaag mee naar de kabouters geweest Maar sjinsjen ken ik niet

pi_11995420
quote:
maar sjinsjen ken ik niet
mag jij nog niet naar fokskids kijken van je mama?

dat is sjinsjen

hij is echt vet koel!

Ik zie dat jij Bob de Bouwer ook leuk vind

Ik heb heel veel speelgoed van Bob en een mooie trui

donderdag 7 augustus 2003 @ 09:51:09 #139
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12273492
Heej kids, ik ga vandaag met mama en oma kamperen. Dan eh, dan ga je in een tent slapen! Da's wel gaaf hè? We gaan naar iets met kikkers, zegt mama, waar je kan zwemmen en er is een draaimolen en nog veel meer. Mama zegt dat zij daar ook altijd naartoe ging toen ze klein was Mijn mama is toch zeker niet klein geweest, die was gewoon altijd mama toch
pi_12281860
hey Christan

Ik heb ook gekampeerd, alleen wij slapen dan nooit in een tent maar in een kereven ofzo

Maar je kunt dan wel lekker de hele dag swemmen, dat is leuk

Kun jij al goed swemmen?

Mijn mama is ook altijd mama geweest hoor Toen ik geboren werd was ze al mama, dus ze is gewoon altijd mama geweest

Veel plezier

zondag 10 augustus 2003 @ 16:25:14 #141
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12337391
Ow, een keddeven, ja die ken ik wel, daar heb ik ook al eens in geslapen Maar in de tent was ook leuk hoor! De eerste avond ging ik niet slapen want het was zo leuk in de tent En de volgende dag gingen we naar de kikkers en het leukste waren de treintjes. Ik ben er wel twaalfsestientwaalf keer in geweest! Ik ging in de loketief en dan moest je heel goed sturen en toeteren. En ik ging ook in een andere trein en die ging in een tummel en daar waren allemaal sprookjes en raar licht en toen was mijn witte sjurt ineens blauw En we gingen in een rond ding en dat zat weer aan een groot wiel en toen ging het wiel draaien en toen gingen we helemaal hoog boven de bomen! En vanmorgen gingen we naar de poppenkast en toen weer in de treintjes en oja ik heb gisteren ook geswommen En er was een boot en die ging van een helling af zomaar plons!!! in het water en toen werden de mensen die stonden te kijken allemaal nat Dat was leuk, vooral als ze niet wisten dat ze nat zouden worden En nu zijn we weer thuis, dat is ook leuk en ik ga vanavond lekker in mijn Bobbed slapen
pi_12345272
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:25 schreef Christan het volgende:
heel groot verhaaltje
hoi

Jij heb egt een leuke vakansie gehad

wat heb je de 1e avond dan allemaal gedaan, je mama en papa gingen toch wel gewoon slapen heb je dan de hele nacht in de tent wakker geligt?

Ik vind treintjes ook heel erg vet maar twaalfsestientwaalf keer in het treintje is wel heel erg veel hoor

Hoe kan je t-shirt opeens blauw worden? Heb jij een tover t-shirt dan? mag ik die ook hebben?

Ik vind het ook leuk als mensen nat worden Ik heb een heeeeel groot waterpistool, dan ga ik op het zwemabd altijd iedereen natspuiten

Ik heb een sesamstraat bed, maar ik ga alleen vannacht daarin slapen, want morgen ga ik op de camping bij Frank slapen

zondag 24 augustus 2003 @ 18:07:30 #143
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12682130
Heej kids, ik ben vandaag met papa en mama bij een meneer geweest, die allemaal Vader Jacobs heeft! En weet je wat? Mama heeft gezegd dat ik er twee mocht uitkiezen en die krijg ik dan voor mijn vjadag Ik wilde een witte en een blauwe, en de witte heet natuurlijk Vader Jacob en de blauwe daar moet ik nog een mooie naam voor verzinnen. Zo zien ze eruit (maar dat zijn niet die van mij hoor)

pi_12683317
Heeee Chrissie die zijn mooi.
Moet je die blauwe grote smurf noeme das leuk

Kiekeboe Bo

zondag 24 augustus 2003 @ 20:13:20 #145
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12684982
Heej Bo

Ik denk dat ik die blauwe Titus of Lifty of Bert ga noemen

zondag 31 augustus 2003 @ 18:52:30 #146
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12853827
Heej Bo, geflieseteerd met je zusje! Is ze lief? Vast wel! Hebben we weer een koele kid erbij Geef je haar een kusje van me? En ook een voor jou natuurlijk
pi_12856101
Hee, we hebben een nieuw vriendinnetje d'r bij! Ik heb al heel lang op haar naam geoefend, het was eerst Janke (maar dat vond mijn moeder niet zo leuk, raar hè), en nou is het echt Janneke! Goed hè?

Wanneer zou ze hier komen om zich een beetje voor te stellen?

zondag 31 augustus 2003 @ 20:31:24 #148
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12856452
Heej Jorden! Ik denk dat het nog wel even zal duren voor ze komt, want volgens mama was ze meteen op vakansie gegaan in een hotel

Mama heeft ook gezegd dat wij over een paar weekjes op vakansie gaan Ook in een hotel. En met een swembad met een heleboel gijbanen! Wel 2 geloof ik maar mama zegt meer. Enne we gaan met een vliegtuig!

woensdag 3 september 2003 @ 12:46:45 #149
66557 Chiara
Zonnetje in huis!
pi_12913323
Hoi,
Christan heeft gevraagd of ik ook op fok! kwam, ik had daar wel zin in, dus heeft mama me geholpen om ook op fok! te komen...
Ik ben Chiara, ik ben 27 april 2003 geboren, mijn mama komt bijna elke dag op fok! en heet hier Melonovy, mijn papa komt niet zo veel op Fok! maar heeft wel een gebruikersnaam, namelijk Ocmerda.
Verder staat er in mijn profiel wel wat over mij geschreven en anders wel op mijn webstekkie...
Nou tot ziens dan he!
Al 1,5 jaar oud! En ik word lekker zus in de lente! :)
Mijn webstekkie
  woensdag 3 september 2003 @ 13:35:11 #150
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_12914246
Heej Chiara! Wat leuk dat je er ook bent 't Is hier heel gezellig bij de Koele Kids, alleen een beetje stil de laatste tijd Maar nu jij er bent komen er vast meer kindjes kletsen hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')