abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6971206
Ik heb nu 2 jaar een relatie, met ups en downs. Ik hou heel veel van hem, maar het gaat eigenlijk, vanaf het begin al niet goed. Hij heeft veel problemen met zijn ex en zijn kids. Ik ben daar elke keer de dupe van. Dan is hij weer down, en wilt hij alleen zijn. Ik heb er begrip voor, maar toch zit ik altijd met zo'n rotgevoel.

Hij beloofd me nu al anderhalf jaar, dat het beter wordt. Maar er is nog helemaal geen verbetering. We doen nooit wat leuks samen. We gaan nooit samen uiteten, nooit naar de bios, nooit naar een dierentuin of wat dan ook. En daar zit ik zo vreselijk mee.

Ik doe alles voor hem. Ik laat alles wijken voor hem. Zeg soms wel eens afspraken af, voor hem. Maar van zijn kant, merk ik niks van dat soort dingen. Soms voelt het net, of het alleen van mijn kant uit komt.

Verder is hij super jaloers. Als iemand mij al een schouderklopje geeft, is de wereld te klein.

Ondanks dat allemaal, hou ik van hem. En blijf ik hopen op een betere tijd met hem. Maar doe ik daar wel verstandig aan? Gooi ik nu niet een deel van mijn leven weg? Blijf ik nu niet stilstaan?

Wat moet ik nou toch doen? Erover praten heeft geen zin. Hij zegt toch steeds weer dat het beter gaat worden. Moet ik hiermee doorgaan? Ben ik verstandig bezig?

pi_6971225
misschien goed duidelijk maken dat dit niet is wat je van de relatie verwacht, en dat er toch heel wat moet gaan veranderen.. ?
pi_6971260
quote:
Op zondag 24 november 2002 13:18 schreef mystman het volgende:
misschien goed duidelijk maken dat dit niet is wat je van de relatie verwacht, en dat er toch heel wat moet gaan veranderen.. ?
misschien. Maar hij voelt zich vaak down doordat hij veel problemen heeft. Ik denk dat hij die eerst eens moet oplossen of iig zijn best ervoor moet doen. Hij moet gewoon wat meer aan mij gaan denken.
  zondag 24 november 2002 @ 13:23:01 #4
15184 rolon
The Regulator
pi_6971266
Ik denk altijd dat een soort van balans in je relatie wel hoort.
Er moet evenveel van beide kanten komen anders gaat et niet zo.
Als je denkt dat je veel meer van hem houdt dan hij van jou... dan moet je et denk ik heroverwegen.
Of als jij veel meer opoffert voor hem dan andersom ook...
Misschien ben je nog verliefd op hem zodat je em moeilijk kan loslaten.

Either way... keuze maken.
Als hij problemen heeft kan hij moeilijk aan anderen denken, en trouwens wie kan nou voor anderen zorgen wanneer hij niet eens goed voor zichzelf kan zorgen?
Als je ongelukkig bent Pure, moet je er serieus over nadenken

pi_6984752
1 woord : Praten
Lambo of Rekt
  maandag 25 november 2002 @ 12:58:13 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6985673
Vraag jezelf af: geef ik meer dan dat ik krijg en daarna: wil ik daarmee doorgaan? Is het antwoord Ja, dan zul je ermee moeten leven. Als het antwoord Nee is, moet je ermee stoppen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6985776
quote:
Op maandag 25 november 2002 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
Vraag jezelf af: geef ik meer dan dat ik krijg en daarna: wil ik daarmee doorgaan? Is het antwoord Ja, dan zul je ermee moeten leven. Als het antwoord Nee is, moet je ermee stoppen.
Lambo of Rekt
pi_14499413
hoelang loop jij al met dit probleem?(heb net jou andere topics gelezen) als het nou al zo lang gaande is zou ik zo snel mogelijk bij hem weggaan!
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')