Financiele nood? Geen probleem, kom even langs bij de Fok! bank, of pin in één van de velen pin-automaten verspreid op Fok! eiland.
-------------------
Fok! Nationale Bank zoekt part-time medewerkers.
* Heb je verstand van leningen?
* Ben je gemotiveerd en vriendelijk?
* Zie je geld wel zitten?
Dan is dit je baan! Laat even wat horen als je deel wilt uitmaken van het bank bestuur
-for
quote:Ok, je bent aangenomen. Medewerkers krijgen uiteraard subsidie op de kosten van onroerend goed
Op zaterdag 23 november 2002 09:50 schreef DigiJasper het volgende:
Ik wil best een baan hier, in ruil voor een leuk huis op het eiland.
quote:De werktijden bepaal jezelf
Op zaterdag 23 november 2002 17:43 schreef Marcel067 het volgende:
dat klinkt goed, flexibele werktijden () en nog flexibelere lonene zeker (
)
. Maar ik wil wel soliciteren hiero.
quote:konniwacha
Op woensdag 27 november 2002 21:28 schreef Marcel067 het volgende:
natuurlijk staan we altijd open voor een vrijblijvend gesprekje. Dus als u langs wilt komen met uw Japanse contact dan zien wij u beiden graag verschijnen.
Maar is het niet zo dat de Japanse markt eens in de 8 a 9 jaar helemaal instort?
quote:komt die top man van de musashi bank nog naar Fok Eiland? of is de trip afgeblazen
Op woensdag 27 november 2002 11:10 schreef ninja-mod het volgende:
nou ; het investeringsklimaat is er zeer aantrekkelijk voor buitenlanders... ik heb zelf een veilige belegging in de high tech industrie ziten daar... die markt groeit als en idioot en levert een stabiel rendement op... ideaal voor een bank lijkt me!
binnenkort komt een manager van de musashi bank naar het eiland voor een bezoekje aan mij , we komen dan wel even langs als je wilt...
quote:allrite
Op zaterdag 14 december 2002 12:52 schreef ninja-mod het volgende:
ik verwacht hem nog deze week!door een vijandige overname heeft het wat langer geduurd maar dat komt goed!
Maaaaaaaaaaaaar, als u wilt kunt u morgenmiddag langskomen we kunnen u ook luxe laten ophalen
-for
(buigende smiley)
hopelijk kan de Dhr. Tobishi ons vergeven
(buigende smiley)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |