Ben ik op een bepaalde manier ook..
Ik sport namelijk veel en doe er van alles voor om gespierder etc te worden...
Merk dat ik er plezier inheb enz...
Maar nu wordt ik de laatste tijd die dikke mensen een beetje zat.
Vooral omdat ze altijd klagen over hun gewicht maar er nooit iets aan doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline..
Zijn er meer mensen hier die dit hebben?
Maar kan er absoluut niet tegen dat die dikke mensen klagen terwijl ze er zelf makkelijk wat aan kunnen doen..
En daardoor krijg ik een beetje haat richting dat soort mensen
Dus als je als dik mens zijnde gelukkig bent en niet klaagt over je figuur zit ik er niet meej..
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 22-11-2002 17:12]
quote:Dan moet je je daarvoor afsluiten...om ze daarom te gaan haten vind ik namelijk erg zwak
Op vrijdag 22 november 2002 17:12 schreef masterblaster het volgende:
doe ik ook..Maar kan er absoluut niet tegen dat die dikke mensen klagen terwijl ze er zelf makkelijk wat aan kunnen doen..
En daardoor krijg ik een beetje haat richting dat soort mensen
quote:Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Op vrijdag 22 november 2002 17:10 schreef masterblaster het volgende:
blah blahMaar nu wordt ik de laatste tijd die dikke mensen een beetje zat.
Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
Kan wel een voorbeeld geven..
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..
Maar die klaagt altijd over zijn figuur, terwijl hij wel vet blijft eten enz..
Daar kan ik gewoon absoluut niet tegen..
Omdat ik zelf zo met mijn lichaam bezig ben..
ff voor de duidelijkheid ik ben serieus met mijn sport bezig, ben geen macho of wat dan ook...
[Dit bericht is gewijzigd door masterblaster op 22-11-2002 17:15]
quote:Zei de 16 jarige puistenkop die onzeker is over zijn ego. Wat je van een ander zegt, zegt wat over je zelf......uiterlijk dus pratende krentenbol
Op vrijdag 22 november 2002 17:10 schreef masterblaster het volgende:
Goed nu zal iedereen denken dat ik een dikke mensenhater ben...Ben ik op een bepaalde manier ook..
Ik sport namelijk veel en doe er van alles voor om gespierder etc te worden...
Merk dat ik er plezier inheb enz...
Maar nu wordt ik de laatste tijd die dikke mensen een beetje zat.
Vooral omdat ze altijd klagen over hun gewicht maar er nooit iets aan doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline..
quote:Misschien gaat hij juist wel niet meer met jou om omdat je altijd de behoefte hebt om jezelf te profileren tenkoste van anderen ?
Op vrijdag 22 november 2002 17:14 schreef masterblaster het volgende:
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 22-11-2002 17:17]
quote:Ja
Op vrijdag 22 november 2002 17:13 schreef Isabeau het volgende:[..]
Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Ik merk dat ik daar plezier in heb etcetera, maar nu word ik de laatste tijd die mensen een beetje zat die nog steeds ik word met dt schrijven.Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
WTF heb je er aan?
oke alle breezah sletjes willen met je neuken. (nja oke. kan leuk zijn)
maar daar al dat suffe gesport wordt je lul toch alleen maar kleiner.
en dan ben je 40. en heb je tieten in je broek hangen.
sht je moet er maar zin in hebben.
mensen zijn zoals ze zijn en verder niet.
wat de fuk kan jouw het schelen dat er dikke/dunne/zwarten/witte/gele mensen zijn.
ze hebben toch fokkin nix met je te maken?
Sommige mensen kunnen er echt niets aan doen dat ze zo dik zijn.
quote:Dat heb ik ook maar als ik er wat zeg word ik meteen voor zeikerd uitgemaakt!
Op vrijdag 22 november 2002 17:13 schreef Isabeau het volgende:[..]
Goed nu zal iedereen denken dat ik een taalpurist ben en dat ben ik op een bepaalde manier ook. Ik lees namelijk veel en doe er van alles voor om de juiste spelling te hanteren etcetera.
Ik merk dat ik daar plezier in heb etcetera, maar nu word ik de laatste tijd die mensen een beetje zat die nog steeds ik word met dt schrijven.Vooral omdat ze altijd klagen over anderen, maar nooit iets aan zichzelf doen, terwijl het zo makkelijk is om er vanaf te komen het vereist alleen een beetje discipline.
p.s. Isabeau ben je al uit je ethische probleem?
dat is misschien 1 % van de dikke mensen..
Grootste deel kan er wel wat aan doen..
Zoals ik zal zei ik ben geen dikzakken hater!!!!!!!
Alleen als dikke mensen nix anders kunnen als klagen over hun figuur dan word ik dat nogal zat...
Zeker als het van die mensen zijn die gewoon vet blijven eten enz en dan toch verw8en dat ze afvallen
quote:Je hebt een verschil tussen fitness en bodybuilding.
Op vrijdag 22 november 2002 17:17 schreef _GdR_ het volgende:
ik haat mensen die naar de sportschool gaan.
die 'gespierder' willen worden.
quote:Dan moet je dat tegen die jongen zelf zeggen en niet hier gaan lopen meuten.
Op vrijdag 22 november 2002 17:14 schreef masterblaster het volgende:
is niet dom..Kan wel een voorbeeld geven..
Ik ken dus een dikke jongen waar ik wel veel mee omging, nu niet meer..Maar die klaagt altijd over zijn figuur, terwijl hij wel vet blijft eten enz..
Daar kan ik gewoon absoluut niet tegen..
Omdat ik zelf zo met mijn lichaam bezig ben..ff voor de duidelijkheid ik ben serieus met mijn sport bezig, ben geen macho of wat dan ook...
Frustie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |