abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10786899
Viavia dit topic van vorig jaar gezien, dus maar even gebruik van maken!

WIE IS MIJN REDDER IN KAMERNOOD??

Ik zoek per augustus een kamer in Nijmegen voor mij en mijn 3 ratjes. Max. 250,- inclusief, minimaal 12m2. Weet je iets? Neem dan contact met me op via prrrauline@hotmail.com

Alvast bedankt?

zaterdag 31 mei 2003 @ 15:57:59 #152
40466 Steg
100 % Tukker
pi_10790336
Ik waag ook maar eens een poging..

Ik zoek per augustus/september een appartement of een (grote) kamer in Eindhoven of omgeving. Liefst natuurlijk met eigen keuken, douche en toilet maar dat is geen vereiste. Prijs max. ¤ 500. Als iemand nog andere handige tips heeft dan hoor ik het graag.

Overdrijven maakt de zaak duidelijk
pi_10790368
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 15:57 schreef Steg het volgende:
Ik waag ook maar eens een poging..

Ik zoek per augustus/september een appartement of een (grote) kamer in Eindhoven of omgeving. Liefst natuurlijk met eigen keuken, douche en toilet maar dat is geen vereiste. Prijs max. ¤ 500. Als iemand nog andere handige tips heeft dan hoor ik het graag.

*zoekt hetzelfde in zelfde plaats *

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_10805053
Ja Ja

Ook ik ben op zoek naar een kamer. Alleen ben ik op zoek in Arnhem.
Ik ben geen erg rijke student en kan niet meer dan ¤220,- betalen (incl.)
Hoe groot de kamer is, maakt niet zoveel uit.

Als je iets weet: fruija@xs4all.nl

pi_10807045
Mijn oproep:

Ik zoek per juli/augustus/september een appartement of een kamer in Enschede of omgeving. Liefst natuurlijk met eigen keuken, douche en toilet. Prijs max. ¤ 500. Als iemand iets weet, hoor ik dat graag.

Mijn emailadres staat in mijn profiel.

Wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn
pi_10895411
Mijn vorige post is niet meer geldig
ik heb een kamer gevonden
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2003 @ 00:43:41 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10895929
quote:
Op zondag 1 juni 2003 17:02 schreef JackRyan het volgende:
Mijn oproep:

Ik zoek per juli/augustus/september een appartement of een kamer in Enschede of omgeving. Liefst natuurlijk met eigen keuken, douche en toilet. Prijs max. ¤ 500. Als iemand iets weet, hoor ik dat graag.

Mijn emailadres staat in mijn profiel.

Enschede ¤ 195.00 17.0 m2

Grote, leuke kamer in studentenhuis. Je kan er per direct in en hebt een eigen wastafel. Verder is alles zoals o.a. internet aanwezig. Kamerzoekavonden 10 en 11 juni.
Wijk / Adres: Noord / Schurinksweg
Contactpersoon: Anouska Aantal kamers: 1 Ingangsdatum: 02-06-2003
Telefoonnummer: 0653266393 Type huis: studentenhuis Periode: onbeperkt
Kijkavond:

Email: abukman@hotmail.com Faciliteiten:
Wastafel op kamer
Gewenst geslacht: o

Enschede ¤ 250.00 45.0 m2

Geheel nieuw gerenoveerd appartement. oppervlakte 100 vierkante meter. Hal , toilet , grote keuken, 2 balkons, grote L-woonkmr, 2 slpkamers. Geschikt voor stel of studievrienden. 10 min centrum 10 min universiteit. 500 euro all inn.
Wijk / Adres: West / rembrandlaan
Contactpersoon: Justin Wellink Aantal kamers: 2 Ingangsdatum: 26-05-2003
Telefoonnummer: 0641781488 Type huis: overig Periode: onbeperkt
Kijkavond:

Email: justin.wellink@planet.nl Faciliteiten:
Gezamelijke ruimte
Wastafel op kamer

vrijdag 6 juni 2003 @ 14:57:40 #158
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_10931191
Hallo,

Ik zoek per 01-09 zelfstandige woonruimte in Utrecht of Amsterdam;
-werkend & netjes
-niet rokend
-geen huisdieren

Liefst dus met eigen voorzieningen; max 500.

mail me op hpvsteinc@yahoo.com als je iets weet!

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 8 juni 2003 @ 13:33:00 #159
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_10962846
Hallo allemaal,

Wegens beeindiging van mijn relatie ben ik met spoed op zoek naar een zelfstandige woning in Amsterdam tot 500 euro p/m.

Wie helpt me uit de brand?

Mail naar worzoekteenhuis@yahoo.com

xx. w.o.r.

maandag 9 juni 2003 @ 19:04:47 #160
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_10989557
GEZOCHT:

Kamer in Leeuwarden.
Het liefst voor 2 personen, want ik zou graag samen met een vriend van mij onderdak vinden tijdens onze studietijd.
Als je iets weet voor 1 persoon hoor ik het ook graag.

Ik ben 23 jaar en ga een HBO studie volgen in Leeuwarden,
je kunt me contacten op : n_raeimakers@hotmail.com

I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_11055295
Gez: Huurwoning in Best/Eindhoven +- 400 euro. 2 slaapkamers (3 mag ook natuurlijk). Liefst per half augustus, maar eerder/later is ook mogelijk.
MSN: gjkamstra@hotmail.com
  donderdag 12 juni 2003 @ 13:19:11 #162
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_11056858
~oeps,ff edit

[Dit bericht is gewijzigd door ralphk op 12-06-2003 13:24]

DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  donderdag 12 juni 2003 @ 13:23:38 #163
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_11056966
Heb wel wat te koop in Leiden,

specs:
ligging, centrum, 5min van CS en 10 min van winkelstraat
3 kamer app.
Voor meer info: MIJN TOKO

DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_11076231
[GEZ] Zelfstandige woonruimte in EINDHOVEN of directe omgeving.
Minimale vereisten:
- eigen badkamer en keuken
- 1 of 2 slaapkamers.
- Huurbedrag tot 500 euro (indien er meer dan 1 slaapkamer is kan een hogere huurprijs in overleg worden geaccepteerd!)

Verder zou (kabel) internet mooi zijn!

Ik ben een 22 jarige jongeman in het bezit van een fulltime baan.
Heb geen huisdieren, ben sociaal en makkelijk in de omgang en rook niet!

Mocht je iets hebben of weten: mail dan naar Nielsaarts@hotmail.com
Als jij met de gouden tip komt wacht je een leuke vergoeding!

Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_11102797
AANGEBODEN in NIJMEGEN:

(Gemeubileerde) kamer (in onderhuur) van 14 m2 wegens stage
Vlakbij centrum
Gedeelde douche/keuken/wc met nog 3 studentes
Te huur van ong. half aug. 2003- begin feb. 2004
Voor NETTE studentE
Zonder huisdieren
NIET rokend
200 euro

GEZOCHT:
Tijdelijke kamer in Zwolle, liefst gemeubileerd en niet te duur (grootte maakt niet uit)
(van half augustus of september 2003 tot begin februari 2004)

RUILEN VIND IK OOK GOED!!!!

Wil je mijn kamer of weet je een kamer in zwolle, mail me dan even (myxomatosekonijn@hotmail.com) , ben hier niet altijd te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 14-06-2003 11:22]

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_11124781
Prettig gestoorde aankomend studente Psychologie van 18 zoekt kamer in Groningen voor maximaal ¤220!!

Dus ben jij opzoek naar een maffe huisgenote? Hier ben ik!!!!!
MoesZoektKamer@Hotmail.com!!!

en ohja! Ik ben ook opzoek naar connecties!!!
Woon jij in Groningen? Laat ff wat van je horen!

dat dénk je maar.....
pi_11151073
Ok ik ga in Amsterdam studeren vanaf 1 september en heb mij op vrijwel elke site ingeschreven, nu heb ik een vraagje. Ik heb al wel wat kamers aangeboden gekregen van vrienden, maar dat is meestal maar 9 vierkante meter. Nu wil ik wel graag wat meer, ik heb 400 euro per maand te besteden is het mogelijk om hier 20-25 vierkante meter voor te krijgen een beetje in het centrum? Of is dit te hoog gegrepen?
Oh en wat is ongeveer de koopprijs van een pand in het centrum van Amsterdam? (moest ik van iemand anders vragen )
pi_11216599
Hallo,
Ik zoek een kamer in Tilburg de prijs maakt niet zoveel uit, als ik maar een kamer krijg, dus weet je er 1 laat het me weten. Als je zelf geen kamer in de aanbieding hebt, maar je kunt er wel 1 voor me regelen dan beloon ik dat met maar liefst 50 euro
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:57:58 #169
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11233583
Mijn monitor doos heeft het begeven dus ik zoek een woning in 'EINDHOVEN'

Tja ik durf het eigenlijk hier niet eens te vragen, maar ik zoek dus een woning. Mijn 'monitor doos' heeft het begeven! Het liefst zou ik een studio nemen maar dat wordt onmogelijk in Eindhoven denk ik.
Dus bij deze een oproep aan mijn mede-fokkers. Mocht jij een kamer weten in Eindhoven dan hoor ik dat graag! Natuurlijk geef ik hier een beloning voor! (dat kan ter zijner tijd besproken worden).

Laat het mij weten met een email: notyourman@home.nl

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11233855
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:58 schreef Stephant het volgende:
Ok ik ga in Amsterdam studeren vanaf 1 september en heb mij op vrijwel elke site ingeschreven, nu heb ik een vraagje. Ik heb al wel wat kamers aangeboden gekregen van vrienden, maar dat is meestal maar 9 vierkante meter. Nu wil ik wel graag wat meer, ik heb 400 euro per maand te besteden is het mogelijk om hier 20-25 vierkante meter voor te krijgen een beetje in het centrum? Of is dit te hoog gegrepen?
Oh en wat is ongeveer de koopprijs van een pand in het centrum van Amsterdam? (moest ik van iemand anders vragen )
Twintig tot vijfentwintig vierkante meter in het centrum voor vierhonderd euro per maand is te hoog gegrepen, ja. Tenzij het natuurlijk onderhuur betreft.

Mijn ouders zijn op dit moment ook op zoek naar een pandje nabij het centrum, voor mijn zus en haar vriendinnen. 't Ligt er maar net aan wat je eisen zijn (hoeveel vierkante meter, balkon/ dakterras, ligging). Ik zag laatst wel een opknap-huisje nabij Leidsche Plein voor 240.000, maar zoiets vergt wel ontzettend veel werk en geld(!).

Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
pi_11234417
Woonruimte voor 2 personen gezocht in Alkmaar of Grootebroek. Het liefst iets in de trend van een appartement ofzow (wel wat ruimte) en een eigen opgang.
pi_11235172
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:04 schreef -En4Cer- het volgende:
GEZOCHT:

Kamer in Leeuwarden.
Het liefst voor 2 personen, want ik zou graag samen met een vriend van mij onderdak vinden tijdens onze studietijd.
Als je iets weet voor 1 persoon hoor ik het ook graag.

Ik ben 23 jaar en ga een HBO studie volgen in Leeuwarden,
je kunt me contacten op : n_raeimakers@hotmail.com

Check die leeuwarder courant....daar staan vaak de geschikte advertenties in. Bel even met een woningbouwvereniging die kunnen je het telefoonnummer van stichting studentenhuisvesting bezorgen, dat wil ook wel eens helpen. Als je er dan nog niet uitkomt, dan kun je me mailen. Heb nog wel 1 of 2 telefoonnummertje voor je. Greets!

Ljouwert

vrijdag 20 juni 2003 @ 00:12:16 #173
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11235633
Zijn er voor mij ook een aantal praktische tips voor het vinden van een appartement of kamer in Eindhoven?

Alle tips zijn welkom!

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11251915
quote:
Twintig tot vijfentwintig vierkante meter in het centrum voor vierhonderd euro per maand is te hoog gegrepen, ja. Tenzij het natuurlijk onderhuur betreft.
Ok ik ben redelijk nieuw in dit hele kamergebeuren, maar ik dacht altijd dat onderhuur een stuk duurder was. Maar een kamer 20-25 voor 400 euro kan ik dus vergeten?
  zondag 22 juni 2003 @ 14:11:15 #175
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_11289759
Per november/december een net apartement gezocht in Alkmaar & omgeving. Maximale huurprijs: ¤ 500,-

Klik voor email-adres

(jaja, ik ben er op tijd bij )

Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')