Kan iemand me helpen? Heb al gegoogled, maar dat schoot ook niet op.
[modjes, als jullie vinden dat dit in V&A hoort, hoor ik het wel]
quote:Was van plan m'n schoonmoeder even lief aan te kijken en dan ik met het principe van: ik stond erbij en ik keek ernaar
Op donderdag 21 november 2002 16:13 schreef phileine het volgende:
(overigens weet ik niet hoe goed je kan naaien, maar als je niet zo ervaren bent zijn de burda-patronen vaak het beste, de uitleg daarvan is heel duidelijk)
Ik moet er nl. mee op een podium op, en als ik dat zelf ga naaien kunnen we dat optreden bij voorbaat wel afschrijven.
quote:Burda is echt super duidelijk! Als je een klein beetje kunt naaien en je neemt een patroon van Burda met 1 of 2 stippen moet het je lukken.
Op donderdag 21 november 2002 16:49 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Was van plan m'n schoonmoeder even lief aan te kijken en dan ik met het principe van: ik stond erbij en ik keek ernaar
Ik moet er nl. mee op een podium op, en als ik dat zelf ga naaien kunnen we dat optreden bij voorbaat wel afschrijven.
quote:Nou, nu weet ik dus echt hoe blond ik ben.
Op vrijdag 22 november 2002 00:45 schreef Vava het volgende:[..]
Burda is echt super duidelijk! Als je een klein beetje kunt naaien en je neemt een patroon van Burda met 1 of 2 stippen moet het je lukken.
Of je vraagt je schoonmoeder natuurlijk.....
Leuk stofje gekocht en op naar schoonmoeders. Heel de avond zitten pielen, denken, rekenen etc. want het is een ruit, dus het moet nog wel een beetje redelijk uitkomen. We zijn nu een heel eind, zondag verder!
quote:dan heb je een plooirok ja, vraag alleen niet wat voor 1
Op vrijdag 22 november 2002 08:48 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Nou, nu weet ik dus echt hoe blond ik ben.
Voor een plooirok heb je geen patroon nodig. Gewoon stof in plooi doen, bovenband erop, zoom erin, klaar. Duh!!!!!!!
quote:Kijk, je bent op de goede weg
Leuk stofje gekocht en op naar schoonmoeders. Heel de avond zitten pielen, denken, rekenen etc. want het is een ruit, dus het moet nog wel een beetje redelijk uitkomen. We zijn nu een heel eind, zondag verder!
Suc6 ermee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |