abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7025678
He jammer...gaat het om huisdieren
Today We Forgot To Complain
pi_7063186
De poezen zijn al redelijk ingeburgerd en liggen weliswaar beide regelmatig op schoot! Je kan dus wel zeggen dat het schootpoezen zijn, misschien dat mensen dan sneller geinterreseerd zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_7096508
quote:
Op maandag 25 november 2002 22:53 schreef Atreidez het volgende:
Heb je interesse pridemeid?
Jah, altijd. Zeker als er geen ander plekje voor ze is..... maar ik wil er nog eens even heeeeeeel erg goed over nadenken.

Ik woon ook bij Rotterdam in de buurt, dus dat is ook weer makkelijk, kunnen alleen niet naar buiten hier. Ja, op het balkon

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_7181327
Hoe is het met de poezen hebben ze al een lief baasje gevonden?
;)
  vrijdag 6 december 2002 @ 18:04:19 #30
29429 Dissection
King of all kings
pi_7182701
Of heb je er dmv een vriendelijke automobilist een mooi pakketje van gemaakt ?
pi_7194219
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 16:36 schreef Ms_Furious het volgende:
Hoe is het met de poezen hebben ze al een lief baasje gevonden?
Ze liggen in een hevige discussie met de poes en kat hier thuis. Op zich gaat het wel redelijk maar ze hebben wel de benedenverdieping veroverd, mijn eigen katten komen daar nauwelijks meer maar zijn wel nog de baas op de overloop en de slaapkamers. Zo nu dan snuffelen ze wat bij elkaar en dan lopen ze met een keer blazen weer door.. Geen echte gevechten ofzo gelukkig Maar Dolly (eerste foto) is nog een beetje de bitch, duidelijk de dominanste van de twee en voorlopig ook zeker nog over mijn eigen katten als ze beneden komen

Maarja, me eigen huis is over 2 weken af ws. en dan gaan ze daarheen, maar als er nog mensen in omstreek randstad willen komen kijken (met interesse om ze ook mee te nemen natuurlijk ), reacties zijn nog steeds welkom op jkn@ihe.nl

Where facts are few, experts are many.
  woensdag 11 december 2002 @ 00:17:03 #32
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_7260208
*schop*

Hebben 1 kat hier enneuh nog 2 erbij word beetje teveel...

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_7265421
--edit, offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Luigi op 11-12-2002 13:47]

pi_7269796
hm jammer ik hoopte dat hier van die pitspoezen uit de formule 1 te koop waren ofzo
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_7968947
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')