abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6913801
ZGAN, een Gemini 626 Pro 2 mengpaneel

Een linkje naar een overzicht met meer specs en een foto:
http://www.newsearching.com/mixer/Gemini_PS-626_PRO_2_10_Stereo_Preamp_Mixer.html

Het mengpaneel is slechts enkele keren gebruikt. Faders kraken niet, mengpaneel verder gewoon in goede staat.

Garantiepapieren en boekje/doos erbij
Factuur heb ik helaas niet meer (de mensen die mijn draaitafels kochten namen de verkeerde factuur mee naar huis, )

Indien je het mengpaneel werkend wilt zien dan zal ik even wat dingen voor moeten regelen, ik heb er namelijk zelf geen apparatuur meer voor staan.

Wordt niet verstuurd. Ophalen dus, omgeving 's-Hertogenbosch. (adres/telnr alleen via email)

Mag weg voor ¤ 125 (vaste prijs)

[Dit bericht is gewijzigd door Booster op 20-11-2002 23:10]

pi_6914406
* Glacius denkt er nog even over na.

Vraagje: waarom wil je er vanaf?

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6914632
Heel simpel gezegt heb ik ooit een poging gedaan om wat plaatjes aan elkaar te draaien.

Ik kon van iemand voor weinig geld een berg platen opkopen waar ik niet goed van werd (250 stuks) en toevallig had deze ook 2 Technics spelers staan die ik mocht overkopen voor een klein prijsje.

Enige wat miste was een setje nieuwe elementen, mengpaneel, en een bergje kabels.

Die heb ik toen allemaal gekocht, en er misschien een weekje of 2 a 3 mee gespeeld. Hierna vond ik het niet leuk meer. Geen tijd/zin om vol te houden met oefenen met platen gelijk leggen e.d.
(tevens ook druk met school, was toen mijn afsluitende periode)

De spullen zijn toen in vergetenheid geraakt. Kort geleden heb ik daarom mijn platenspelers weer verkocht evenals de platen en mijn mengpaneel ben ik toen door drukte even niet aan toe gekomen. Deze wil ik dus nu alsnog verkopen.

woensdag 20 november 2002 @ 22:57:42 #4
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_6915291
ik ben wel op zoek naar een nieuw mengpaneel maar dan wil ik eerst even mijn huidige verkopen...... effe vraagje de schuifjes die erop zitten reageren ze stroef of zijn het losse schuifjes en de equalizer draaiknoppen zijn deze gevoelig of juist niet [sub] wil even een vergelijking trekken met mijn huidige mengpaneel[/sub]
na na na na na na na Badjasman!
pi_6915473
Lastig vergelijken, want ik heb nog niet veel met mengpanelen gewerkt

Ik zou zeggen dat de schuifjes lekker soepel bewegen, tis niet zo dat ik met een kleine beweging een kanaal helemaal open kan gooien maar dat lijkt me iets wat beter zal gaan naar mate het paneel meer gebruikt wordt.

De draaiknoppen zijn imho behoorlijk ongevoelig, ze moeten een behoorlijke draai maken om van minimaal naar maximaal te gaan. Voordeel daarvan is dat je het lekker 'precies' kunt afstemmen, het nadeel is dat je wat lastiger een kanaal helemaal van min naar max draait.
(minimaal is een -26 of -23 dB cut meen ik, mag ik even kwijt zijn)

[edit]
Ik woon overigens in de buurt van 's-Hertogenbosch, dat was ik vergeten te vermelden.

pi_6915891
quote:
Op woensdag 20 november 2002 23:05 schreef Booster het volgende:
Ik woon overigens in de buurt van 's-Hertogenbosch, dat was ik vergeten te vermelden.
Oh, dat is lekker dichtbij.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6916071
Ik weet niet waar je woont

Er vanuit gaande dat men een demonstratie wil moet ik even wat regelen met een vriend van me die wel voldoende apparatuur heeft staan. Die woont ook in omgeving 's-Hertogenbosch.

En nu ga ik slapen
Eventuele vragen beantwoord ik morgen of anders in de loop van volgende week. (Dit weekend zit ik 2 of 3 dagen op de HCC, vandaar)

pi_6916467
Gemini 626 is goed spul, zeker als het nauwelijks gebruikt is. Maar ik heb er zelf niks aan, helaas.
  donderdag 21 november 2002 @ 00:32:55 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6917019
Jammer dattie idd maar 3 kanelen heeft, ik zoek net iets groters namelijk, maar evengoed een leuk dingetje.
pi_6920866
Ik heb hem destijds gekocht omdat het volgens vele gewoon 'waar voor je geld' was, en tevens heeft de 626 al wat prijzen gewonnen op 'beste dj apparatuur' gebied
pi_6926565
[Sluikreclame]
Kopen!!!
Heb 'em zelf ook, werkt heerlijk
[/Sluikreclame]
FTW!
pi_6974210
Het mengpaneel is nogsteeds beschikbaar
pi_13573393
c'mon guys

100 euro! Het ding is in de tussentijd kort ingezet geweest op wat feestjes, en hij doet het nogsteeds goed.

Heb hier thuis helaas nogsteeds geen aparatuur om hem goed werkend te laten zien, maar als hij het niet goed doet dan breng je hem gewoon terug natuurlijk. (je krijgt je geld dan terug uiteraard)

Het ding gaat weg omdat ik er zelf gewoon heel weinig meer mee doe. (mijn poging tot plaatjes draaien faalde hopeloos )

Ik woon in de omgeving van 's-Hertogenbosch.

pi_13579386
Hmm heel misschien heeft een maat van mij wel intresse..

Wij komen uit Rosmalen dus afstand is geen probleem, ik laat je vanavond ff meer weten

pi_13579401
FF vermelden dak deze zelf ook heb en het een toppaneeltje vind!
pi_13579827
-edit-

Had al een keer gepost in dit topic

Maar blijft een prima ding

FTW!
pi_13587276
Ik bied je 90 euro, 1 keer ... ik hoop voor je dat die andere dude er overheen gaat ... als dat ding naar "feestjes" is geweest

Wanneer het je wat lijkt, dan kan ik hem volgende week vrijdag ophalen, in de avond. Ik heb wellicht ook nog wel wat spul in de aanbieding wat jij kunt gebruiken.

Ik noem een siemens sl 40 zonder lader ... collectors item! (lader is gestolen op curacao!)

Een go cart, 70 cc, totaal gedemonteerd ... een zgn. straatcart, met een te reviseren kreidlerblok en een schijfrem, kettingaandrijving (tsja)

Een degelijk aristona versterker, type AR6340(geen info op het net na een snelle check) dat is gewoon een strak degelijk ampje. Uitermate geschikt voor aan de pc (het zogenaamde "stereo surround" )

Tevens is hier nog een heinekendoek van zo'n 6 meter waar ik niets mee wil doen voorlopig, mocht je een liefhebber zijn

Ook heb ik nog de beschikking over een opblaasbare bacardifles van zo'n 2.5 meter hoog, ook een collectorsitem ...

Ik kan hier een hele waslijst opnoemen, als je behoefte voelt om op 1 of andere manier zaken te doen hoor ik het graag!

66.870.427 - go.icq.com Leave me a message and you will be heard

Ohw ja, vriendelijk verzoek aan derden om hier niet op te reageren. Ik benader hier de TS ...

pi_13593121
Bedankt voor het aanbod, maar ik houd de minimale prijs toch graag op 100 euro

Het ding is wel naar feestjes geweest (naja, 2x een uurtje of 3 draaien), maar functioneerd en ziet er nog uit als nieuw
Zit nog in originele doos, incl voedingskabel, manual en productregistratie.

pi_13593541
Misschien weet ik wel iemand die interesse heeft..! Ik zal dit z.s.m. aan hem voorleggen en dan laat ik het je wel weten

Gaat helaas niet door! Diegene is toch echt op zoek naar een nieuw mengpaneel..

[Dit bericht is gewijzigd door xXEstherXx op 02-10-2003 22:21]

pi_13594525
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:56 schreef Booster het volgende:
Bedankt voor het aanbod, maar ik houd de minimale prijs toch graag op 100 euro
Bon! Mocht je je bedenken, dan hoor ik het graag
pi_13602597
Hmm als het aan mij ligt issie verkocht voor 100, maat van mij is nu aan het sparen voor aan Apollo, maar dit is wel leuk als tijdelijke mixer..

Mail me maar ff met je telefoonnummer aub, is wat sneller/makkelijker af te handelen.

pi_13620664
Ok, je hebt mail
pi_13660780
Hmm en jij neemt je telefoon niet op

Maargoed die maat van mij heeft je nu gemailed

zondag 5 oktober 2003 @ 12:56:17 #24
38241 c0rneel
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_13661613
mocht de deal niet doorgaan, dan heb ik interesse. Mail adres staat in profiel.
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_13670268
Vanmiddag heeft iemand hem meegenomen voor bovengenoemde prijs, maar hij zegt dat er een brom op een van de koptelefoon kanalen zit.

Ik ga proberen dat probleem met hem op te lossen en mocht het nergens op uitlopen dan komt hij wellicht weer beschikbaar (nadat ik hem opnieuw getest heb uiteraard)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')