Met dank aan Tristitia_Ante
zie ook: Schrijversbrillen. voor meer voorbeelden van schrijferskoppies.
Zijn er nog aantrekkelijke schrijvers?? Lekkere hunks? Een lekker ding die ook schrijven kan, dat idee. Of moeten schrijvers per definitie karikaturen van De Schrijver zijn.
Cecilia Thornton, australische fantasy auteur
China Miéville, engelse fantasy auteur
Zo.. in beide categorieën één.
Niet èchte babe en hunk misschien, maar niet lelijk in ieder geval.
quote:Wel iets aantrekkelijker dan Tolkien he?
Op donderdag 21 november 2002 12:42 schreef Marshall_2002 het volgende:
Heleen van Rooijen... mmm.. wat schrijft ze? Ik bedoel genre e.d.
Even een rechtzetting, ik ben niet tegen bekende *kuchkuch* hype-schrijvers cq boeken. Als uitgelegd, ben ik groot fan van S. King, is toch ook een enorm veel gelezen en bekende auteur... dus ik heb heeelemaal niks *kuchkuch* tegen bekende boeken/auteurs *kuchkuch*.
quote:Nee, je zit de verkeerde kant op te denken. Zoals ik het begrepen heb, is de huisvrouw juist helemaal niet gelukkig en is de titel dus sarcastisch bedoeld. Het boek wordt gewoon onder de Nederlandse literatuur gerekend, dus niks aan de hand!
Op donderdag 21 november 2002 12:51 schreef Marshall_2002 het volgende:
Echter als ik de titel zie, doe ik meteen alweer drie stappen terug, titels als 'vrouwen komen van venus, mannen komen van mars' en 'de celestijnse belofte' als doembeelden in mijn hoofd poppend....
Ik weet niet of dat op deze foto's te zien is, maar hij ziet er leuker uit dan Brusselmans
quote:mm.... *doet twijfelend weer een stapje dichterbij onderwijl zijn hoofd schuinhoudend* weet je dat zeker?
Op donderdag 21 november 2002 12:53 schreef Frollo het volgende:[..]
Nee, je zit de verkeerde kant op te denken. Zoals ik het begrepen heb, is de huisvrouw juist helemaal niet gelukkig en is de titel dus sarcastisch bedoeld. Het boek wordt gewoon onder de Nederlandse literatuur gerekend, dus niks aan de hand!
quote:Hey ja! Die ziet er wel aardig uit. En Heleen van Royen goh...heb net haar boek gelezen en dacht dat ze zo'n blonde kakmadam was die haar wereldje ff te kijk zette
Op donderdag 21 november 2002 12:56 schreef annabegins het volgende:
Bart Moeyaert vind ik wel een mooie schrijver.![]()
Ik weet niet of dat op deze foto's te zien is, maar hij ziet er leuker uit dan Brusselmans
Charles Dickens was toch best aantrekkelijk in zijn jonge jaren.
En toen kwam haar nieuwe boek uit, met deze foto op de omslag:
Wat een tegenvaller...
En Dave Eggers is leuk, maar ik weet niet of hij aantrekkelijk is:
quote:Jaaaa!! Dat dacht ik ook al toen ik die nieuwe cover zag. Alsof ze zich in de serieuze schrijfsterrol heeft genesteld en als aantrekkelijke vrouw misschien dacht niet series genoeg te worden bevonden. Jammer hoor
Op donderdag 21 november 2002 21:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Donna Tartt vond ik tien jaar lang betoverend mooi:En toen kwam haar nieuwe boek uit, met deze foto op de omslag:
Wat een tegenvaller...
quote:Ik heb de kleine vriend door haar laten signeren en ik vond haar echt betoverend. Wel precies zoals op de foto, maar ze kijkt je aan op een manier dat je het gevoel hebt dat je heel bijzonder bent. Heel speciale ogen.
Op vrijdag 22 november 2002 00:02 schreef Isabeau het volgende:[..]
Jaaaa!! Dat dacht ik ook al toen ik die nieuwe cover zag. Alsof ze zich in de serieuze schrijfsterrol heeft genesteld en als aantrekkelijke vrouw misschien dacht niet series genoeg te worden bevonden. Jammer hoor
quote:Damn ik herkende haar echt niet! Zij is ook van het land prozac
Op donderdag 21 november 2002 22:24 schreef Fogerty het volgende:
Schrijfster is misschien een groot woord, maar mooi is ze wel:
quote:We vergeven het je pas als je pics post!
Op maandag 19 mei 2003 16:38 schreef Angeles het volgende:
Sorry voor de enorme topic-kick, maar ik heb vanmiddag gastcollege gehad van Anne Provoost en dat is echt een hele mooie vrouw die minstens vijftien jaar jonger lijkt dan ze is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |