abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6912359
Gevraagd:

Ik ben al langere tijd op zoek naar het computerspel Daggerfall. Ik zoek dus de originele versie op een originele cd-rom. Een gecopieerde versie heb ik al (maar daarvan is een groot deel van het geluid brak en er zitten geen filmpjes bij)

Ik had het spel reeds in mijn bezit, dus ook die copie was niet echt illegaal, dat mag in Nederland Ik heb het spel alleen uitgeleend en de lener was er niet zo zuinig op als ik Dus nu is het zoek en nergens meer te koop en ik wil het heeeeeel erg graag terug!

Heb jij het dus nog ergens liggen, doe me dan een groot plezier en verkoop het aan mij!

Als je in Nederland woont wil ik het zelfs komen halen, maakt me niet uit waar. Jij contant je geld, een stralende Isabeau en ik het spel

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 november 2002 @ 20:43:10 #2
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_6912504
Kheb je topictitel wat verduidelijkt om verwarring te voorkomen
pi_6912505
Bij mijn ouders heb ik em nog wel volgens mij, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Ik zal eens kijken (als je tegen de tijd dat ik thuis kom nog geen Daggerfall hebt) voor je.
pi_6912526
...en ik doe wel of het een leuk spel is, maar:

- je krijgt er snel RSI van doordat je je zwaard middels je muis moet zwiepen
- het is grafisch belachelijk vergeleken met wat er nu te koop is
- het is heeeeeeel erg buggy...loopt snel vast etc
- het is te groot om helemaal te kennen, dus snel vervelend

ach, als je het toch hebt...doe het dan maar aan mij

ik geef je er anders wel een gloednieuw spel voor terug, iets met mooie graphics en zo

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_6912545
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:43 schreef Knakker het volgende:
Bij mijn ouders heb ik em nog wel volgens mij, al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Ik zal eens kijken (als je tegen de tijd dat ik thuis kom nog geen Daggerfall hebt) voor je.
JAAAAAA!!!!!!!!!!!! *kuch* ik bedoel: wat fijn dat je je ouwe troep kwijt wilt *kuch* (niet te enthousiast doen, Isa, anders denken ze nog dat het te leuk is om weg te doen)

Wil je asjeasjeblieft kijken?

Enne, Tijn bedankt hoor

donderdag 21 november 2002 @ 01:55:01 #6
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_6918179
Kheb de mijne twee weken geleeje aan m'n neefjes gegeven
Als ik had geweten dat ons Isa er blij mee zou zijn

HET SPIJT ME ISA!

Knuffelkikk0r
  donderdag 21 november 2002 @ 10:00:03 #7
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_6919756
Kun je die tegenwoordig niet als abandonware downloaden?? Dat is toch al een behoorlijk oud spel. Ik heb het origineel wel, maar helaas niet bereid er afstand van te doen. Ik heb me vast voorgenomen het nog eens een keer helemaal uit te spelen.

Ik heb er zelfs nog een 486 VLB systeempje voor staan draaien op DOS

Trouwens, sommige van die bugs, maken sommige dingen juist wel veel leuker

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
  donderdag 21 november 2002 @ 11:54:34 #8
26741 Baronekke
pi_6921225
Zoals Isa zegt wilt ze het graag ORIGINEEL..
ik heb ook die drang, als je een spel ontzettend vaak speelt enzo en je waardeert het gewoon, dan MOET je het origineel gewoon hebben..

Bij Isa was het overigens NOG eens anders, ze had haar (originele) uitgeleend en nooit meer teruggekregen...
Lees eerst ff de post goed voor je gaat reageren

Knuffelkikk0r
  donderdag 21 november 2002 @ 14:47:22 #9
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_6924468
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:54 schreef Baronekke het volgende:
Zoals Isa zegt wilt ze het graag ORIGINEEL..
ik heb ook die drang, als je een spel ontzettend vaak speelt enzo en je waardeert het gewoon, dan MOET je het origineel gewoon hebben..

Bij Isa was het overigens NOG eens anders, ze had haar (originele) uitgeleend en nooit meer teruggekregen...
Lees eerst ff de post goed voor je gaat reageren

Is natuurlijk een beetje afhankelijk van je definitie van origineel. Als je de complete verzameling van alle bestanden hebt, zonder dat deze bewerkt zijn (cracken, rippen etc), dan heb je in principe de originele game. Een handleiding e.d. zijn eigenlijk maar extraatjes.
De meeste abandonware is overigens een onbewerkte versie van de game, dus een kopie van disk of cd. Vaak zit zelfs het boekje erbij in de vorm van een .doc of .pdf bestandje
Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_6925294
ik weet 99% zeker dat ik de originele versie nog thuis heb liggen.
Als het zo is mag je hem kopen.
Zal het vanavond laten weten.
pi_6925826
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:23 schreef DjMark het volgende:
ik weet 99% zeker dat ik de originele versie nog thuis heb liggen.
Als het zo is mag je hem kopen.
Zal het vanavond laten weten.
Mijn reddende engel!!!!

* Isabeau doet een klein vreugdedansje om die 1% niet te tarten

donderdag 21 november 2002 @ 18:05:48 #12
26741 Baronekke
pi_6928769

good luck beeb

Knuffelkikk0r
pi_6928863
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:05 schreef Baronekke het volgende:

good luck beeb

Dank je hoor

Ik wil het echt graag hebben....

(en weer rsi krijgen)

pi_6929467
ps Baronneke: mochten je neefjes het helemaal niets vinden (ouderwets en zo) dan mogen ook zij het bij mij ruilen voor iets wat ze wel leuk vinden
  donderdag 21 november 2002 @ 18:47:05 #15
26741 Baronekke
pi_6929471
Ik zal ze eens ff bellen
Knuffelkikk0r
pi_6929519
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:47 schreef Baronekke het volgende:
Ik zal ze eens ff bellen
Vraag ff wat ze nog graag willen
pi_6929964
Tsja, ik heb hem... en hoewel het aanbod van een gloednieuwe game aantrekkelijk is, houd ik de game denk ik toch maar... Staat leuk voor de legale collectie. Sorry.

Morrowind (opvolger van Daggerfall) heb je zeker al uitgespeeld?

pi_6929993
quote:
Op donderdag 21 november 2002 19:06 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, ik heb hem... en hoewel het aanbod van een gloednieuwe game aantrekkelijk is, houd ik de game denk ik toch maar... Staat leuk voor de legale collectie. Sorry.

Morrowind (opvolger van Daggerfall) heb je zeker al uitgespeeld?

grrr...maak me nou niet jaloers

En ja, Morrowwind is al uitgespeeld. Net als Battlespire.

pi_6940092
Ja, ik heb hem nog!!
Originele spel, en doos. Handleiding kon ik zo snel niet vinden.
pi_6944688
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:34 schreef DjMark het volgende:
Ja, ik heb hem nog!!
Originele spel, en doos. Handleiding kon ik zo snel niet vinden.
Ik heb de handleiding zelf wel

Waar woon je en wanneer kan ik langskomen en wat moet je ervoor hebben?

pi_6945407
Isabeau,

Mail me maar even dan kunnen we e.e.a. afspreken.

pi_6947336
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 15:24 schreef DjMark het volgende:
Isabeau,

Mail me maar even dan kunnen we e.e.a. afspreken.

Mail is onderweg
pi_7313743
Dankzij DJMark ben ik nu de overgelukkige bezitster van Daggerfall
pi_7314098
Graag gedaan, en veel plezier ermee
pi_7314350
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 15:09 schreef DjMark het volgende:
Graag gedaan, en veel plezier ermee
Het werkt!! Bedankt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')