Klik hier voor een 3D impressie van het interieur.
De romp van het vliegtuig zal voornamelijk gefabriceerd worden van het in Delft ontwikkelde aluminium-glasvezellaminaat, GLARE.
Klik hier voor de specs van de A380:
Ik wil hier wel een keer mee naar verweggistan vliegen
[Dit bericht is gewijzigd door ChillyWilly op 20-11-2002 19:04]
quote:Klopt. Dit jaar op de vliegshow in Farnborough (Engeland) hadden ze wel een demo van de A340. Ook al een fantastisch vliegtuig. Groot en echt superstil. Het zal mij benieuwen, maar ik denk dat de A380 een erg populair toestel gaat worden.
Op woensdag 20 november 2002 19:06 schreef Kreator het volgende:
Die plaatjes van binnen zijn volgens mij van de presidentiele klasse ofzo.... Ik denk niet dat wij klootjesvolk dat kunnen betalen.
.
neem niet aan dat elk vliegtuig volstaat met ligstoelen..
quote:Misschien wel alleen de eerste klasse ofzo. Dat je boven gewoon hutjemutje zit.
Op woensdag 20 november 2002 19:21 schreef mabit het volgende:
ik denk dat dit gewoon een voorbeeld is...neem niet aan dat elk vliegtuig volstaat met ligstoelen..
quote:Inderdaad, ik denk dat ze vooral willen laten zien hoeveel ruimte er in dat vliegtuig is. Maar toch erg leuk om te zien.
Op woensdag 20 november 2002 19:21 schreef mabit het volgende:
ik denk dat dit gewoon een voorbeeld is...neem niet aan dat elk vliegtuig volstaat met ligstoelen..
Ik hoop dat dit vliegtuig het helemaal maakt, en Boeing met tranen in de ogen alleen maar kan toekijken
quote:Niets mis mee, alleen is Airbus de laatste tijd gelukkig erg positief in het nieuws... en mogen we ook een keer trots zijn op een Europees product?
Op woensdag 20 november 2002 19:30 schreef TheGuru het volgende:
Wat is er mis met boeing?
quote:Boeing maakt zeer degelijke toestellen, maar ik zou het wel eens leuk vinden als er een Europees vliegtuig komt dat de Boeing 747 in alle opzichten overtreft.
Op woensdag 20 november 2002 19:34 schreef TheGuru het volgende:
Natuurlijk mag dat, ik vind het ook een erg goeie zaak dat Airbus een groter marktaandeel kan krijgen... ik vroeg me alleen af of en waarom er afkeer zou zijn tegen boeing
wat volgens mij ook een goed bedrijf is
Boeing heeft gekozen om zich te richten op kleinere en snellere vliegtuigen, en Airbus heeft gekozen voor de grotere jumbo. Airbus lijkt de slag te winnen want er blijkt veel meer vraag naar grote vliegtuigen dan Boeing had verwacht.
quote:jij bent piloot dus? cool
Op donderdag 21 november 2002 11:51 schreef xyz het volgende:
Het wordt tijd dat British Airways ze gaat kopen want ik wil ook in een A380 vliegen. Anders moet ik binnenkort maar gaan eens gaan kijken of ze me bij Lufthansa, Virgin Atlantic of Air France willen hebben. Een Airbus is echt veel mooier dan een Boeing (ik vlieg nu op een Boeing 757). Een airbus bestuur d.m.v. van een joystick en dat is wel super gaaf. Heb pas ff in de A380 simulator mogen vliegen en dat ding vliegt echt fantastisch. Er waren na mijn opleiding helaas geen plekken vrij op een Airbus dus moest ik wel in een Boeing. Maar ik ga zo snel mogelijk over stappen naar een Airbus. Zeker nu meer verkocht zijn dan die Boeings.
Ik geloof dat in ieder geval Lufthansa met een A380 gaat vliegen...
With orders and options from nine world-renowned customers (Air France, Emirates (the first customer), Fedex Express (the cargo model launch customer), International Lease Finance Corporation, Lufthansa, Qantas, Qatar Airways, Singapore Airlines, and Virgin Atlantic), the Airbus A380 was officially launched on December 19, 2000, and production started on January 23, 2002. The first flight is scheduled for 2004, and the entry into commercial service in early 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |