abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6906715
Mijn huidige vriendin wilde eerst niets met alles wat met anaal te maken had, te maken hebben. Maar... toen ik in het "heetst van de strijd" haar anaal begon te vingeren, werd ze helemaal gek!

Ze is er nu verbaasd over en wil er verder mee experimenteren.

De stelling is; Moet/kan je anale stimulatie lekker leren vinden? Net zoals bijv. het drinken van bier?

Hooggeleerde in soepwetenschappen
pi_6906752
het gaat om de manier waarop je het doet. Als een vrouw heel opgewonden is tijdens de sex (op welke manier) dan ook, vinger nat maken en er tegen aan houden, eerst voorzichtig dan iets meer pressie. Het is voor een vrouw even een stap om te doen, but once you bring it on, she'll love it.
Fenylethylamine
pi_6906827
Ja, dat wist ik allemaal wel. Mijn vorige vriendin was er gek op om anaal genomen te worden. Dus daarom dat ik het bij deze ook wilde "introduceren". En zij wordt dus ook helemaal gek. Het is geen vraag hoe het moet, het is een stelling waar ik uit ervaring van denk dat het dus mogelijk is om het te leren lekker vinden....
pi_6906911
Volgens mij kan iemand zonder trauma's e.d. alles leren lekker vinden. Ligt er maar aan hoe het gebracht wordt.

[typo-edit]

[Dit bericht is gewijzigd door fee-tje op 20-11-2002 16:10]

pi_6906970
Ja dat denk ik wel mn vriend en ik beginnen er ook mee te experimenteren. Tot nog toe alleen vingeren verder durf ik nog niet zo goed, maar dat komt wel tegen de tijd dat ik eraan toe ben. Zover als we nu zijn is het al echt lekker
;)
pi_6907065
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:42 schreef drs_vermicelli het volgende:
Ja, dat wist ik allemaal wel. Mijn vorige vriendin was er gek op om anaal genomen te worden. Dus daarom dat ik het bij deze ook wilde "introduceren". En zij wordt dus ook helemaal gek. Het is geen vraag hoe het moet, het is een stelling waar ik uit ervaring van denk dat het dus mogelijk is om het te leren lekker vinden....
okee, dan nu de vraag, hoe vind jij het om anaal genomen te worden?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6907080
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:54 schreef extreme het volgende:
okee, dan nu de vraag, hoe vind jij het om anaal genomen te worden?
En dat willen de meeste mannen dus niet horen.
  woensdag 20 november 2002 @ 15:58:41 #8
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_6907160
oefen op jezelf!!!!!!!

"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_6907181
Haha, Dramatisch!

Met mijn ex in het kader van gelijkheid, wel es bij mij een vingertje in laten brengen, maar dat werd helemaal niets. Ik vond het een kutgevoel!

pi_6907224
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:59 schreef drs_vermicelli het volgende:
Haha, Dramatisch!

Met mijn ex in het kader van gelijkheid, wel es bij mij een vingertje in laten brengen, maar dat werd helemaal niets. Ik vond het een kutgevoel!

Waarom ga jij niet proberen om het te leren lekker vinden?

*denk ik dan*

pi_6907274
Naja, zoals je zelf ziet heb ik dat toch al gedaan? En ik vindt het niets dus...

Duh!

pi_6907333
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:59 schreef drs_vermicelli het volgende:
Haha, Dramatisch!

maar uitgaande van je eigen stelling zou je dus moeten kunnen leren om het lekker te vinden,

dit is trouwens iets wat ik zowiso niet snap van mannen, ze willen allemaal hun vriendin in de kont neuken, maar zijn te beroerd om eens uit te proberen hoe het voelt.
ik bedoel: een muts hebben we niet, als we geluk hebben mogen we er affentoe mee spelen, maar de enige manier waarop we kunnen weten hoe dit voelt is door haar reacties, oftewel, ervaren kunnen we het niet.
Een sterretje daarintegen, heeft iedereen, en ondanks wat 'inwendige anatomische verschillen' komen een aantal dingen precies overeen... als je wilt leren hoe je je vriendin zo pijnloos mogelijk penetreert met 21cm kloppend paars, kan je tenminste het fatsoen opbrengen om een keer te oeffenen met een van de speeltjes uit het nachtkastje.. erg leerzaam...

maar dat is voor de echte 'macho' blijkbaar niet weggelegd, zeker bang dat 'ie daarna meteen homo is ofzo...

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6907337
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:04 schreef drs_vermicelli het volgende:
Naja, zoals je zelf ziet heb ik dat toch al gedaan? En ik vindt het niets dus...

Duh!

wel eens een vingertje in laten brengen is iets anders dan het leren te waarderen en het leker te vinden. Vaak is de eerste keer door gespannenheid, onzekerheid etc nooit super, maar naar verloop van tijd worden dingen dan beter en lekkerder
pi_6907363
quote:
Op woensdag 20 november 2002 15:47 schreef fee-tje het volgende:
Volgens mij kan iemad zonder trauma's e.d. alles leren lekker vinden. Ligt er maar aan hoe het gebracht wordt.
volledig mee eens is !
pi_6907397
Dat bedoelde ik dus. Je ondermijnt je eigen stelling.
Jij kon het niet leren lekker vinden.

Btw zoals Knor zei, "leren" lekker vinden gaat niet over 1 nacht ijs, tis een proces van weken, maanden, mschien wel jaren.

pi_6907452
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:06 schreef extreme het volgende:
Een sterretje daarintegen, heeft iedereen, en ondanks wat 'inwendige anatomische verschillen' komen een aantal dingen precies overeen... als je wilt leren hoe je je vriendin zo pijnloos mogelijk penetreert met 21cm kloppend paars, kan je tenminste het fatsoen opbrengen om een keer te oeffenen met een van de speeltjes uit het nachtkastje.. erg leerzaam...
Wil jij asjeblieft seksuele voorlichting geven aan mannelijk nederland? (Zeg ook ff dat ze eens met het speeltje moeten deepthroaten dan.)
pi_6907454
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:09 schreef fee-tje het volgende:
Btw zoals Knor zei, "leren" lekker vinden gaat niet over 1 nacht ijs, tis een proces van weken, maanden, mschien wel jaren.
das trouwens maar goed ook, want als alles ineenklaps superlekker is zou er geen uitdaging meer zijn en zou ik veel moeite hebben met het maken van keuzes en waarschijnlijk mijn hele leven vastgekluisterd zitten aan het bed

(hmmz, vastgekluisterd zitten en alles doen is niet mogelijk bedenk ik me, maar bij wijze van dan maar )

woensdag 20 november 2002 @ 16:13:40 #18
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_6907476
quote:
weken, maanden, mschien wel jaren.
je we hebbe neit alemaal een tover sterretje eh he
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_6907484
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:12 schreef fee-tje het volgende:
(Zeg ook ff dat ze eens met het speeltje moeten deepthroaten dan.)
beetje offtopic:
je hebt een probleem in deze als blijkt dat manlief het wel kan houden in 1 keer en jij het moet aanleren al kokkend
pi_6907493
Ik ondermijn mijn eigen stelling helemaal niet! Er zijn genoeg mensen die, als ik weer even de vergelijking met het leren drinken van bier terug mag pakken, het wel proberen, maar het nooit lekker zijn gaan vinden.

Ik denk dat dit ook bij mij het geval is. Ik sta er zeker voor open en maak me zeker niet druk om voor homo uitgemaakt te worden.

Sterker nog; ik ben jalours op mensen die "bi" zijn...2x zoveel keus!

pi_6907500
quote:
mijn beste gok: onze topicstarter is niet alleen sexistisch, maar ook homofoob,
z'n vriendin wel iets opdringen onder het motto "leer er maar van te houden' terwijl ze van te voren specifiek had aangegeven dat ze geen interesses had op dit gebied, maar het werkt slechts een kant op, want andersom laat meneer zich niks vertellen, en anale sex bij mannen is voor homo's..
pi_6907561
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

z'n vriendin wel iets opdringen onder het motto "leer er maar van te houden' terwijl ze van te voren specifiek had aangegeven dat ze geen interesses had op dit gebied, maar het werkt slechts een kant op, want andersom laat meneer zich niks vertellen, en anale sex bij mannen is voor homo's..

zie: boven je eigen post

pi_6907581
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:14 schreef Knorretje het volgende:

[..]

beetje offtopic:
je hebt een probleem in deze als blijkt dat manlief het wel kan houden in 1 keer en jij het moet aanleren al kokkend

ook OT (en dan houden we op met OT zijn)
Wat als manlief het wel in zn sterretje kan houden en bij jou doet het giganties pijn?

(Dan gaak em toch dringend afvragen wat hij vroeger onder de douche bij gym deed met zn vriendjes, maar dat terzijde.)

pi_6907615
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:17 schreef drs_vermicelli het volgende:
quote:

ah, zo werkt dat kwooten dus....

ontopic: zie dus mijn vorige post

pi_6907623
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:14 schreef drs_vermicelli het volgende:
Ik ondermijn mijn eigen stelling helemaal niet! Er zijn genoeg mensen die, als ik weer even de vergelijking met het leren drinken van bier terug mag pakken, het wel proberen, maar het nooit lekker zijn gaan vinden.
maar die hebben het naar alle waarschijnlijkheid vaker dan 1 keer geprobeerd.

En je hebt het geprobeerd met je ex. Niet iederen handelt hetzelfde misschien was ze te snel, te ruw bezig etc en ervaar je het door jezelf toegepast of door je nieuwe vriendin wel heel anders

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')