quote:We zullen de UT'ers dus wel even niet online zien...
Brand bij Universiteit
ENSCHEDE - Een grote brand treft het rekencentrum informatiecentrum (CIV) van de universiteit Twente. De brand is rond 8 uur vanmorgen ontdekt. Bij de brand komt asbest vrij. Politie en brandweer houden kijkers op een flinke afstand. In het rekencentrum staan de computer van het UT-netwerk.
Zelf fietste ik net door een flink zwarte rookwolk over de Hengelosestraat... aardig wat brandweerwagens ook...
[Dit bericht is gewijzigd door quaker op 20-11-2002 09:19]
quote:Dit heeft inderdaad niks te maken met het spelletje
Op woensdag 20 november 2002 09:17 schreef quaker het volgende:
lama
of
http://ns.traserv.com:8001/
deze refreshed om de 10seconden, maar dan krijg je er rare meuk rondomheen
[Dit bericht is gewijzigd door _Arthur op 20-11-2002 09:24]
quote:Misschien kun je er even 'Universiteit Twente' van maken?
Op woensdag 20 november 2002 09:18 schreef Tijn het volgende:[..]
Dit heeft inderdaad niks te maken met het spelletje
Webcam heeft genoeg bandbreedte, hoor ik hier.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 20-11-2002 09:21]
ramptoerist op afstand
quote:Jup, zo te zien wel. Ook als je al leest dat het vanaf 8uur vanmorgen in de fik staat.
Op woensdag 20 november 2002 09:22 schreef Dezz het volgende:
Redelijke brand als ik dat zo bekijk......
Dat zal een tijd geen internet/netwerk etc worden voor de Utwente.
quote:Zoveel is er niet te zien op die webcam.
Op woensdag 20 november 2002 09:28 schreef Disher het volgende:
Haha relaxt. heb ik ook wat te checken onder schooltijd.
En al onze FOK-correspondenten ter plaatse zijn natuurlijk offline nu
Check dit:
Laten we samen even inzoomen op deze verschijning:
Ik haal hier dus duidelijk een voetballer uit.
Mijn tekenkunsten zijn niet geweldig, doch ik heb een poging gedaan mijn punt te verduidelijken
Was meer fokkers dit opgevallen?
man man, ik verveel me echt
quote:mja
Op woensdag 20 november 2002 09:49 schreef t0n het volgende:
Klote zooi, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal me ftp'tjes weg
'k Weet het eigenlijk niet meer...
quote:Op alle beelden zit deze afwijking. Misschien gewoon een reflectie op de raam waardoorheen gefilmd wordt. Of gewoon vogelstront natuurlijk.
Op woensdag 20 november 2002 09:32 schreef flaxe het volgende:
Volgens mij heeft 't met een voetballer te maken.
quote:klopt ... net ff gebeld met een vriend van me op de UT ... noemde dat rijtje ook op ...
Op woensdag 20 november 2002 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Effe denken, wat zat er ook weer in dat gebouw?alle internet/netwerk-apparatuur van de UTwente het RekenCentrum (krachtige computers) Toegepaste Communicatie Wetenschappen Toegepaste Wiskunde Wijsbegeerte en Maatschappij Wetenschappen een bibliotheek hokken van een aantal studieverenigingen kleine collegezaaltjes ... 'k Weet het eigenlijk niet meer...
ach ... eens kijken hoe het met de brandveiligheid van de UT-servers is gesteld
anders maar ff een straalverbindinkje aanleggen als noodoplossing
quote:verklap dat nou niehiet
Op woensdag 20 november 2002 09:52 schreef Plonz het volgende:[..]
Op alle beelden zit deze afwijking. Misschien gewoon een reflectie op de raam waardoorheen gefilmd wordt. Of gewoon vogelstront natuurlijk.
quote:Spooky!
Op woensdag 20 november 2002 09:32 schreef flaxe het volgende:
Volgens mij heeft 't met een voetballer te maken.Check dit:
Laten we samen even inzoomen op deze verschijning:
[afbeelding]
Ik haal hier dus duidelijk een voetballer uit.
Mijn tekenkunsten zijn niet geweldig, doch ik heb een poging gedaan mijn punt te verduidelijken
[afbeelding]Was meer fokkers dit opgevallen?
man man, ik verveel me echt
quote:En veel kantoortjes met onderzoekers en afstudeerders. Verslagen en rapporten in dossierkasten en op lokale harde schijven. Da's wel heel flink balen, als onderzoek/afstudeerwerk van jaren/maanden verbrandt. Is te hopen dat je dan een backupje hebt op je pc thuis. De meesten zullen dat wel niet hebben...
Op woensdag 20 november 2002 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
klopt ... net ff gebeld met een vriend van me op de UT ... noemde dat rijtje ook op ...
quote:Ik denk dat er bijzonder weinig van over zal blijven...
ach ... eens kijken hoe het met de brandveiligheid van de UT-servers is gesteld
Als (!) de UTwente goed verzekerd is, dan kunnen ze straks wel mooi het nieuwste van het nieuwste kopen!
quote:Zal niet echt gaan lukken, lijkt me. Zal wel een tijd duren voordat *.utwente.nl weer in de lucht is, incl. studenten-email en inbel/kabel/adsl'en via de utwente.
anders maar ff een straalverbindinkje aanleggen als noodoplossing
Misschien kan http://www.virtu.nl/ nog een beetje helpen, zo snel mogelijk backups daar neerzetten?
quote:
Brand in computercentrum Universiteit
ENSCHEDE - Een grote brand treft het informatiecentrum (CIV) van de Universiteit Twente. De brand is rond 8 uur vanmorgen ontdekt. Bij de brand komt asbest vrij. Politie en brandweer houden kijkers op een flinke afstand. In het gebouw staan de computers van het UT-netwerk.Volgens het ANP is nog niet bekend of er gewonden zijn gevallen. In het gebouw is de automatiseringsdienst van de UT en een deel van faculteit Bestuurskunde ondergebracht. Onder meer het computernetwerk van de universiteit zal in vlammen opgaan, vreest de universiteit. Ze probeert een noodvoorziening te treffen om de hoofdcomputer in het gebouw te beschermen.
quote:klopt
Op woensdag 20 november 2002 10:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als (!) de UTwente goed verzekerd is, dan kunnen ze straks wel mooi het nieuwste van het nieuwste kopen!
quote:jah ...
[..]Zal niet echt gaan lukken, lijkt me. Zal wel een tijd duren voordat *.utwente.nl weer in de lucht is, incl. studenten-email en inbel/kabel/adsl'en via de utwente.
Misschien kan http://www.virtu.nl/ nog een beetje helpen, zo snel mogelijk backups daar neerzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |