quote:Geef 'm nu niet te snel de credits.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef golfer het volgende:[..]
De prijs voor de domste opmerking van de dag gaat naar....
Linz!
Z'n hoogtepunt moet nog komen.
quote:Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
Op zaterdag 7 juni 2003 22:40 schreef SunChaser het volgende:
Het is toch wel bewezen dat hij en zijn vrienden met dat meisje naar bed is gegaan. Toen kende niemand nog GHB, wat ze waarschijnlijk had toegediend gekregen.
(in die tijd werd overigens meer rohypnol gebruikt ipv GHB)
quote:je bent ook Surinaamse? Ik heb geen racistische ideeen. Ik voel me niet verheven, ik geef alleen een voorkeur aan.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef golfer het volgende:[..]
De prijs voor de domste opmerking van de dag gaat naar....
Linz!Nederlandse nationaliteit heeft niets te maken met kleur of achtergrond.
Als jij blijkbaar racistische ideeën hebt, raad ik je aan een ander forum op te zoeken, waar je je zuiver Germaanse opmerkingen kwijt kunt.
quote:maar je hebt geen naar bijsmaakje?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:24 schreef Doc het volgende:[..]
Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
quote:Ik als Surinamer heb me zo in het Nederlands verdiept. Dat ik m'n eerste complimentje kwa taalgebruik nooit meer zal vergeten.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef Linz het volgende:[..]
Dus je zou net zou blij zijn als het zwarte Surinaamse spelers zouden zijn geweest? Ik denk dat dat als het zwarte spelers waren geweest je toch wat blijer zou zijn.
Het valt me op dat jij moeite hebt om in fatsoenlijk Nederlands te posten.
Maakt niks uit, taalfouten zijn te overzien.
Maar vind je het zelf niet jammer dat je zo slecht Nederlands kunt ?
Kwa, Foe Jong Hay, Pizza en Shoarma ?
quote:Ik zou het niet weten. Maar als blanke NLer ben ik trots op als de Surinamers in het oranje goed spelen...
Dus je zou net zou blij zijn als het zwarte Surinaamse spelers zouden zijn geweest? Ik denk dat dat als het zwarte spelers waren geweest je toch wat blijer zou zijn.
quote:Dus hij wordt gedemoniseerd? Dat hij niet is veroordeeld wil niet zeggen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan gang/daterape.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:24 schreef Doc het volgende:[..]
Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
Oke, maar los daarvan. Hij heeft wel iemand doodgereden door roekeloos rijgedrag. Als hij dan juichend over het veld loopt na een doelpunt denk ik toch aan de nabestaanden, die kijken vast ook naar het Ned-Elftal.
Ik zeg btw niet dat ie NIET mag voetballen, ik zeg dat ik er een raar gevoel bij heb.
quote:geef dan antwoord op de vraag?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:28 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik als Surinamer heb me zo in het Nederlands verdiept. Dat ik m'n eerste complimentje kwa taalgebruik nooit meer zal vergeten.
Het valt me op dat jij moeite hebt om in fatsoenlijk Nederlands te posten.
Maakt niks uit, taalfouten zijn te overzien.
Maar vind je het zelf niet jammer dat je zo slecht Nederlands kunt ?
Kwa, Foe Jong Hay, Pizza en Shoarma ?
quote:Nee, waarom?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:27 schreef Linz het volgende:[..]
maar je hebt geen naar bijsmaakje?
quote:Ik als Surinamer kan soms(meestal) meer genieten van een blanke sporter dan van een Surinamer.
vd Hoogenband deed me meer dan Nesty.
quote:Ik ben Joods, heb je daar ook problemen mee? Of blijft je voorkeur, die niet racistisch is, maar wel aan alle kenmerken voldoet, beperkt tot huidskleur?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:25 schreef Linz het volgende:je bent ook Surinaamse? Ik heb geen racistische ideeen. Ik voel me niet verheven, ik geef alleen een voorkeur aan.
quote:Ik betwijfel of het echt een daterape was.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Om de redenen die ik gaf.
quote:Je mag van mij doorgaan. Geef gelijk je eigen mening.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:
Ok, Ok, ik hou op, kwas even jullie mening aan het testen.
Vind het altijd wel interessant om de laatste woorden van iemand te lezen.
quote:Lijkt mij verstandig. De jouwe is nu wel duidelijk.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:
Ok, Ok, ik hou op, kwas even jullie mening aan het testen.
quote:"En wat vind je er zelluf van..."
Op zaterdag 7 juni 2003 23:43 schreef Linz het volgende:
serieus, ik was jullie alleen even aan het testen.
quote:Flikker dan op naar de goot waar je vandaan komt.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:43 schreef Linz het volgende:
serieus, ik was jullie alleen even aan het testen.
Ik hoop dat je nog jong bent en dat je veel leert.
Verder wens ik je toe dat je hersenen uit je neus komen, en je denkt verrek. Hier moet ik iets mee doen.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Verder wens ik je toe dat je hersenen uit je neus komen, en je denkt verrek. Hier moet ik iets mee doen.
quote:ee, kom op, doe niet zo overstuur, het was even kijken naar jullie reacties...was meer de bedoeling hoe blanke Nederlandse zouden reageren ipv jij.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Flikker dan op naar de goot waar je vandaan komt.
Ik hoop dat je nog jong bent en dat je veel leert.
quote:Ja, die kutsuri's bemoeien zich er altijd meteen tegenaan.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:48 schreef Linz het volgende:[..]
ee, kom op, doe niet zo overstuur, het was even kijken naar jullie reacties...was meer de bedoeling hoe blanke Nederlandse zouden reageren ipv jij.
Maar dat het niet gaat werken met Van Nistelrooy......
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ach gossie, het knaapje durft nu vast nooit meer hier te posten, nu de grote boze zwarte Surinaamse Tong80 zijn toorn over hem heeft gespuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |