maargoed... mooi spel iig!!
quote:mijn excuses
Op maandag 25 november 2002 20:51 schreef Robhimself het volgende:[..]
formuleer het voortaan dan duidelijker.....
quote:Vice City Public Radio is geniaal
Op dinsdag 26 november 2002 10:57 schreef dapluiz het volgende:
gisteren 3 kwartier tijdens pizza's bezorgen naar "pressing issues" geluisterd op volgens mij VCPR, wat een machtig mooie uitzending zeg
Een soort maniakale pastoor ofzo die iemand in de studio vermoorde, een moeder met rare opvoedingsidee-en en een vent die altijd naakt rondliep en de rest daar ook van wilde overtuigen om het ook te doen
"look im jumping up and down" "ehm, can you please go back behind de divider?" ofzoiets![]()
![]()
"Shall I sent him to hell?" "Yess!! I mean, No!!!"
quote:ja idd! LOL
Op dinsdag 26 november 2002 11:57 schreef Scylla het volgende:[..]
Vice City Public Radio is geniaal
![]()
"Shall I sent him to hell?" "Yess!! I mean, No!!!"
quote:zal zo es wat gaan rondscheuren en brandjes blussen. ben toch klaar met missies
Op dinsdag 26 november 2002 15:44 schreef CosmoKramer het volgende:
Net even ge-firefighted. Kwam tot level 8, niet slecht hè!Iemand anders die dit nog wel 's doet?
iemand nog suggesties wat ik verder kan doen behalve firetruck , vigilante , paramedic , pizzabezorger , en taxichauffeur?
quote:Damn Mod heb ik wat gemist? maar ff to the point. Heb het al gevonden ging over die gamekings maar er was al een topic over.
Op maandag 25 november 2002 19:52 schreef Bastard het volgende:
Zagen jullie ook net Gamekings? Ze gebruikte een ontzettend goed wapen, een of andere grote mitrailleur.. en die wil ikke ooook hebben!
greetz
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:29 schreef jacco het volgende:[..]
Damn Mod heb ik wat gemist? maar ff to the point.
[edit] heb het al gevonden ging over gamekings, maar er was al een topic over.[edit]
greetz
vindt het gewoon saai en kan niks doen.. missies die ik nu krijg kan ik ff niet halen, zou wel kunnen als ik vakler doe maar het zijn stomme missies waarin ik geeneens zin heb om ze vaker te proberen :/
echt spijtig dat ik er ten eerste 67 euro ana heb besteed ipv 45 bij play en dat ik het zowiezo gekocht had terwijl ik gta3 nog moest uitspelen..
en gewoon op straat rondrijden of lopen is ook godse saai.. e ik had motorgangs verwacht ofzo, niet af en toe 1 motortje..
I just wanted to piss you off before I kill you!
Echt gaat. Nu nog de Malibu club missies...
En wie is die Phill Cassidy? Die ben ik nog niet tegengekomen. Enfin, nog maar even verder spelen dus.
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:29 schreef jacco het volgende:[..]
Damn Mod heb ik wat gemist?
greetz
quote:die kerel die zo goed kan schieten weetjewel? zou je al gehad moeten hebben geloof ik...zit bij de malibu missies ergens
Op dinsdag 26 november 2002 19:05 schreef Scylla het volgende:
En wie is die Phill Cassidy? Die ben ik nog niet tegengekomen. Enfin, nog maar even verder spelen dus.
*tank in zn garage heeft*
*militaire heli die kan schieten altijd op kan halen @ basis*
quote:speel verder en u zult zien...
kan niet schieten met helikopters
quote:hmz ja mee eens gedeeltelijk. zo erg stoort het niet namelijk
graphics zijn irritant want vaak verschijnen er dingen uit het niets
quote:wel..
missies zijn niet leuk..
quote:geluiden rulen juist! effect minder? weetje hoe leuk et is om iemand met een kettingzaag van achter te belagen?
..en die geluiden zijn nep.. effect van nieuwe wapens vindt ik ook minder etc etc
quote:ff doorzetten en de missies worden steeds leuker...
missies die ik nu krijg kan ik ff niet halen, zou wel kunnen als ik vakler doe maar het zijn stomme missies waarin ik geeneens zin heb om ze vaker te proberen :/
oke dat was het (tis jouw mening ik snap het maar wou het gewoon ff melden
)
quote:Jaja, ik heb hem nu gevonden.Kutmissie trouwens, ik kwam net 1 puntje tekort. Ik heb het verhaal wel uitgespeeld maar nog niet de malibumissies...
Op dinsdag 26 november 2002 20:16 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
die kerel die zo goed kan schieten weetjewel? zou je al gehad moeten hebben geloof ik...zit bij de malibu missies ergens
*tank in zn garage heeft*
*militaire heli die kan schieten altijd op kan halen @ basis*
Niet die tank en die kopter...daarvoor moet je toch een hoop hidden packages vinden?
quote:Malibu missies zijn zwaar kut idd. succes ermee
Op dinsdag 26 november 2002 20:45 schreef Scylla het volgende:[..]
Jaja, ik heb hem nu gevonden.Kutmissie trouwens, ik kwam net 1 puntje tekort. Ik heb het verhaal wel uitgespeeld maar nog niet de malibumissies...
Niet die tank en die kopter...daarvoor moet je toch een hoop hidden packages vinden?
Tank heb ik zelf gepakt , zal even uitleg geven:
Aan zeg maar de "Main Road" in het 2de gedeelte van de stad , zit een pay n'spray. 50 meter rechts hiervan zit zo'n winkeltje waar je een hartje kan pakken.Je zet ff een auto klaar zet voor de pay n'spray zodat je dr gelijk in kan scheuren. Dan zorg je dat je politie krijgt , 2 sterren minimaal. Daarna loop je die winkel in en dan wil de politie dus ook naar binnen met auto's enzo.Dit wil dus niet dus die ga jij van binnenuit mooi kapotschieten allemaal totdat je 6 sterren hebt.Op den duur komt er dan een tank voor de deur te staan. Als het een beetje meezit precies zo dat je in kan stappen. Let wel je kan alleen aan de rechterkant van een bemande tank instappen. Goed je stapt in , stapt snel weer uit rent heeeel hard naar je auto die voor je pay n' spray staat, rijd em erin en hoppa. politie weg , en een lege tank op de straat Tis ff werk maar dan heb je ook wat
En de heli kan je ophalen bij de militaire basis nadat je het spel hebt uitgespeeld.(Wel ff politiepakje halen bij dat politiebureau in de buurt van de Malibu anders schieten ze je van alle kanten neer )
succes!
[offtopic en edit]
je coole HR icon werkt niet, repareer em ff!
[/offtopic en edit]
quote:Nou ik weet niet hoever jij onderhand bent, maar...:
Op dinsdag 26 november 2002 22:42 schreef Gravit het volgende:
Beste fokkkers,Kan ik ook nog ergens vliegen?
Op het vliegveld zie ik niks?
quote:nou als je met motor door steegjes rijdt en je crasht ineens en je ligt 15 sec op de grond je af te vragen WTF? en je ziet dan pas ineens een trap verschijnen dan is dat erg storend
Op dinsdag 26 november 2002 20:21 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
hmz ja mee eens gedeeltelijk. zo erg stoort het niet namelijk
quote:Oke bedankt, dan ga ik maar eens verder spelen
Op woensdag 27 november 2002 00:02 schreef The_Substitute het volgende:[..]
Nou ik weet niet hoever jij onderhand bent, maar...:
1. Op 't vliegveld is een helipad, daar vond ik een rode maverick(heli).
2.Als je de mssies van de filmstudio's hebt uitgespeeld, heb je een klein watervliegtuig bij de achteruitgang liggen.
3. In downtown, heb je o.a. bij 't politiebureau (een lange trap naar boven) een (hoe kan het ook anders) politie-heli staan.
4.Verder heb je nog dicht bij het stadion 't Hyman Condoe, als je die koopt voor (ik dacht) 14000 ofzo, heb je een helipad + (meestal) een heli op 't dak.
5.En verder heb je op verschillende punten in Vice City van die checkpoint-heli's. Die moet je maar ff vinden.
quote:Dan ben je blind, dat heeft niks met het spel te maken
Op woensdag 27 november 2002 01:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
nou als je met motor door steegjes rijdt en je crasht ineens en je ligt 15 sec op de grond je af te vragen WTF? en je ziet dan pas ineens een trap verschijnen dan is dat erg storend
Sorry hoor, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Persoonlijk vind ik de missies ook tien keer toffer dan in GTA3, ze zijn moeilijker, en leuker om te doen.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 14:10 schreef Cancel het volgende:[..]
Dan ben je blind, dat heeft niks met het spel te maken
quote:Het zou ook kunnen dat ze gewoon gebruik hebben gemaakt van dit soort fratsen
Op maandag 25 november 2002 19:52 schreef Bastard het volgende:
Zagen jullie ook net Gamekings? Ze gebruikte een ontzettend goed wapen, een of andere grote mitrailleur.. en die wil ikke ooook hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |