abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6872950
Staat nog (steeds) niet op de melkwegsite maar wel op kungfu; vandals zaterdag 25 januari melkweg dus
pi_6873002
Vandals is wwel koel, tenminste als ik het hier over dezelfde Vandals heb...wat wil je er eingelijk mee zeggen
  maandag 18 november 2002 @ 20:33:19 #3
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6873018
Vandals zijn erg goed en ze hebben nog humor ook.
Use Soap
pi_6873046
wat ik ermee wilde zeggen? err.. nou dat ze in de melkweg staan de 25ste?
pi_6877699
Op kungfurecords.com zie ik wel Amsterdam, maar geen locatie. Het is ongetwijfeld de Melkweg.... Wel zie ik er ook hetgeen ik er hoopte aan te treffen. Namelijk, Tsunami Bomb komt met ze mee. The Vandals boeien me niet echt, maar TB lijkt me wel vermakelijk. Audio Karate komt ook mee, by the way. De dag ervoor (24/01), speelt dezelfde package in Groningen. In de Vera dus...
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_6877870
nee tot vandaag stond er idd alleen amsterdam op die kungfu site maar als je de melkwegsite tjekt, kan je zien dat ze daar dus weer staan.. wel snel achter mekaar trouwens.
pi_6976804
hmm ze waren pas geleden nog in nl? wel een extreem coole band, heb ze nu geloof ik al 4x gezien. De gitarist is echt gestoord trouwens.
pi_6978123
vorige x was ik op seat beach rock toen ze in de melkweg speelde, maar gelukkig nu niet dus zeker wel dat ikd r heen ga
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6980239
Ik vin ze niet zo geweldig maar dat is mijn mening anyhow er is ook een wedstrijd.. "win date met 1 v.d. Vandals.." http://www.internetdatingsuperstuds.com./
Somebody's boring me. I think it's me.
pi_6980313
Wat voor muziek is het?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_6988911
pretpunk
  maandag 25 november 2002 @ 16:06:21 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6988974
Al een keer eerder gezien daar dit jaar, als een soort toegift, we waren bij het concert in de andere zaal niet weg te rammen, toen mochten we de laatste 45 minuten gratis naar de andere zaal, als we maar oprotten

Was echt een hele coole show, ik denk dat ik hier ook maar weer heen ga. Vrolijke herrie, leuke show qua idioterie op het podium.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6989206
heb ze ook wel meerdere keren gezien maarja als concerten je enige outdoor hobby is moet je toch wat he
  maandag 25 november 2002 @ 16:22:25 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6989269
quote:
Op maandag 25 november 2002 16:19 schreef wendydependie het volgende:
heb ze ook wel meerdere keren gezien maarja als concerten je enige outdoor hobby is moet je toch wat he
Ik deel die hobby, al is het niet mijn enige

Ik zie graag bands vaker hoor als ik ze goed vind, ook al 2 keer naar Lifehouse en Nickelback geweest dit jaar.
Ik denk dat ik minstens 2 keer per maand naar een concert ga, als er wat is natuurlijk.

Morgen Disturbed in Utrecht.....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6990130
quote:
Op maandag 25 november 2002 16:19 schreef wendydependie het volgende:
*herkenbaar*

DOH voorverkoop was nog niet begonnen natuurlijk.. wassik beetje vergeten, k vond t al zo gek dat ze bij t GWK niks konden vinden

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_6995227
haha ja tis ook al over 2 maanden he hoewel 't had wel gekunt natuurlijk, vvk foofighters begon volges mij al 4 maanden van te voren ofzo (misschien ten compensatie van dat optreden 2jr terug)
pi_6995261
denk dat mijn gemiddelde op 1 concert per pw leg.. had er deze maand 10 maar dat was wel een uitzondering, waren ook zoveel leuke shows deze maand (oa 2x floggin molly en voodoo glowskulls) dit moest er nog bij, pardon
pi_6996439
The Vandals, wie kent ze niet?

ik heb ze nog nooit gezein btw en 25 januari.......hmmmzz

*gaat sparen*

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_7006599
quote:
Op maandag 25 november 2002 22:41 schreef wendydependie het volgende:
denk dat mijn gemiddelde op 1 concert per pw leg.. had er deze maand 10 maar dat was wel een uitzondering, waren ook zoveel leuke shows deze maand (oa 2x floggin molly en voodoo glowskulls) dit moest er nog bij, pardon
*jaloers* zo veel geld/tijd heb ik niet heur... maar ik probeer wel zo veel mogelijk want damn wat is concert-eren heerlijk als ik meer dan een maand niet naar een concert ga krijg ik echt enorm de kriebels en moet dr snel weer een volgen..
pi_7006720
effe afreageren idd gelukkig is er minstens 1x per maand wel iets leuks.
pi_7006750
Ook ik zal wel weer aanwezig zijn... biertje, bandje... altijd leuk!
...
pi_7007749
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:33 schreef wendydependie het volgende:
effe afreageren idd gelukkig is er minstens 1x per maand wel iets leuks.
juist
pi_7009261
Ik ga naar Groningen denk ik, daar kan ik tenminste gratis naar toe op vrijdag..
Weet je wat dat me kost? Zaterdags van Eindhoven naar Amsterdam!!

Ik zal maar vast beginnen met sparen dan..
Weet iemand trouwens iets meer over die voorprogramma's???

edit: Oww naja ¤14,50 retour gereduceerd tarrief...
Valt nog mee...

edit2: En gelukkig maar want de laatste trein vanuit Groningen naar Eindhoven is om 21:18uur zie ik nou, dat gaat ook al niet echt werken...

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 26-11-2002 20:45]

pi_7014225
jeses van eindhoven naar groningen dat ga je toch niet doen! gewoon lekker naar de melkweg komen
pi_7583262
maandag ff kaartjes halen! tsunami bomb en audio karate in et voorprogramma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')