Was echt een hele coole show, ik denk dat ik hier ook maar weer heen ga. Vrolijke herrie, leuke show qua idioterie op het podium.
quote:Ik deel die hobby, al is het niet mijn enige
Op maandag 25 november 2002 16:19 schreef wendydependie het volgende:
heb ze ook wel meerdere keren gezien maarja als concerten je enige outdoor hobby is moet je toch wat he
Ik zie graag bands vaker hoor als ik ze goed vind, ook al 2 keer naar Lifehouse en Nickelback geweest dit jaar.
Ik denk dat ik minstens 2 keer per maand naar een concert ga, als er wat is natuurlijk.
Morgen Disturbed in Utrecht.....
quote:*herkenbaar*
Op maandag 25 november 2002 16:19 schreef wendydependie het volgende:
heb ze ook wel meerdere keren gezien maarja als concerten je enige outdoor hobby is moet je toch wat he
DOH voorverkoop was nog niet begonnen natuurlijk.. wassik beetje vergeten, k vond t al zo gek dat ze bij t GWK niks konden vinden
ik heb ze nog nooit gezein btw en 25 januari.......hmmmzz
*gaat sparen*
quote:*jaloers* zo veel geld/tijd heb ik niet heur... maar ik probeer wel zo veel mogelijk want damn wat is concert-eren heerlijk
Op maandag 25 november 2002 22:41 schreef wendydependie het volgende:
denk dat mijn gemiddelde op 1 concert per pw leg.. had er deze maand 10 maar dat was wel een uitzondering, waren ook zoveel leuke shows deze maand(oa 2x floggin molly en voodoo glowskulls) dit moest er nog bij, pardon
quote:juist
Op dinsdag 26 november 2002 18:33 schreef wendydependie het volgende:
effe afreageren iddgelukkig is er minstens 1x per maand wel iets leuks.
Ik zal maar vast beginnen met sparen dan..
Weet iemand trouwens iets meer over die voorprogramma's???
edit: Oww naja ¤14,50 retour gereduceerd tarrief...
Valt nog mee...
edit2: En gelukkig maar want de laatste trein vanuit Groningen naar Eindhoven is om 21:18uur zie ik nou, dat gaat ook al niet echt werken...
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 26-11-2002 20:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |