quote:hihi
Op zaterdag 16 november 2002 14:20 schreef Remi het volgende:
Ik kreeg hem voor m'n neus in de sneak, ben na 5 minuten weg gegaan.
quote:In film weggaan is tegen mijn principes
Op zaterdag 16 november 2002 14:20 schreef Remi het volgende:
Ik kreeg hem voor m'n neus in de sneak, ben na 5 minuten weg gegaan.
En zeker na 5 min niet omdat je dan totaal niet weet waar die film dan eigenlijk over gaat. Mischien is ie wel heel goed !
Ik ga zeker kijken.
Ik geloof dat het inmiddels zelfs weer beter met hem gaat dan in de documentaire.
Vooral het einde schijnt indrukwekkend te zijn. Ramses zingt dan 'Het is stil in Amsterdam.'
quote:Volgens mij zingt/speelt hij alleen 'De Trein Naar Het Noorden' in de film. Als je daarop doelt.
Op woensdag 16 april 2003 17:00 schreef tong80 het volgende:
Die moet ik zien.Vooral het einde schijnt indrukwekkend te zijn. Ramses zingt dan 'Het is stil in Amsterdam.'
Staat ook een link naar veel van zijn muziekteksten (105).
Voor de beeldvorming ook maar even een jonge Shaffy:
Veel jeugdsentiment voor mij met die oude beelden uit Amsterdam.
Sammy was het eerste singletje dat ik kocht.
Die emotie in zijn stem. Geweldig.
quote:Dus toch.
Op woensdag 16 april 2003 21:22 schreef golfer het volgende:
Zwaar kippenvel en tranen in de ogen bij deze vertolking van "Het is stil in Amsterdam".Die emotie in zijn stem. Geweldig.
Heb het opgenomen.
Ga er op een regenachtige avond van genieten.
quote:Zeker weten dat je ervan gaat genieten Tong, het was echt geweldig en ik had moeite het droog te houden af en toe.
Op woensdag 16 april 2003 21:30 schreef tong80 het volgende:Dus toch.
Heb het opgenomen.
Ga er op een regenachtige avond van genieten.
quote:Sorry.
Op woensdag 16 april 2003 21:30 schreef tong80 het volgende:[..]
Dus toch.
Op de soundtrack van Ramses zijn de 2001 versies van De Trein Naar Het Noorden en An en Jan te vinden. Heel breekbaar gezongen en erg mooi.
Helaas heb ik vanavond de documentaire gemist aangezien ik niet thuis was.
quote:Wordt altijd herhaald.
Op donderdag 17 april 2003 00:13 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Sorry.
Mijn geheugen hapert kennelijk wat.Op de soundtrack van Ramses zijn de 2001 versies van De Trein Naar Het Noorden en An en Jan te vinden. Heel breekbaar gezongen en erg mooi.
Helaas heb ik vanavond de documentaire gemist aangezien ik niet thuis was.
Ik dacht op zaterdagmiddag.
Voor de liefhebbers.
quote:Zeker wel de moeite waard om even te kijken als je het gemist hebt. Helemaal op het einde een oude Ramses die zich met de groep nog even aan de Shaffy Cantate wijst.
Gala van het Nederlandse lied
Registratie van het jaarlijkse Radio 2 Gala van het Nederlandse Lied, vanuit Kon. Theater Carré in Amsterdam: Boudewijn de Groot, Acda en De Munnik, Liesbeth List, Herman van Veen, Frank Boeijen, Willeke Alberti, Thé Lau, Manuela Kemp, Jeroen Zijlstra en Xander de Buisonjé zingen de mooiste liedjes van Ramses Shaffy, begeleid door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. Presentatie: Yvon Jaspers. Herhaling van 6-4-2003
quote:Merci, ik heb vanmiddag iets te doen.
Op donderdag 1 januari 2004 14:06 schreef -Wepeel2- het volgende:
Vanmiddag in de herhaling (16:27)
[..]Zeker wel de moeite waard om even te kijken als je het gemist hebt. Helemaal op het einde een oude Ramses die zich met de groep nog even aan de Shaffy Cantate wijst.
Mooie televisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |