De verschijning van de popster annex kluizenaar Michael Jackson als getuige voor de rechtbank baarde opzien. Onder een wit kapje droeg Jackson roze lippenstift, een rafelig baardje en een opvallend gehavende neus (met pleister).
Jackson verscheen met een operatiekapje voor het gezicht op een zitting van de rechtbank in Santa Maria, Californië, waar hij was opgeroepen te getuigen in een zaak over twee afgelaste millenniumconcerten in Hawaii en Australië. Volgens Jackson had niet hij, maar de organisator zelf de shows afgeblazen.
De rechter nam geen genoegen met het kapje en wilde de zanger helemaal zien.
Het was een van de zeldzame momenten waarop Jackson zich in het openbaar vertoont. De foto's verschenen snel op internet, samen met de geruchten over zijn zoveelste metamorfose.
Het popidool doorstond de eerste rechtszitting door zijn verweer geregeld te onderbreken met gegiechel en binnenpretjes. Tijdens een pauze maakte hij vanuit zijn stoel een dansje op een lied dat toevallig door zijn hoofd spookte.
Bij de tweede zitting liet Jackson om onduidelijke redenen verstek gaan.
Bron: AD
---
Hij is gewoon echt eng aan het worden, heb alle hoop op een nieuwe concert reeks inmiddels opgegeven.
quote:Aan het wòrden? En wat vond je er eerst van, dan?
Op vrijdag 15 november 2002 21:00 schreef RAMA1980 het volgende:
Hij is gewoon echt eng aan het worden,
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 15-11-2002 21:03]
quote:niet zo eng als ie er nu uitziet tenminste, de laatste jaren wordt het helaas steeds erger
Op vrijdag 15 november 2002 21:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Aan het wòrden? En wat vond je er eerst van, dan?
maargoed, zo zie je maar weer dat geld en roem ook niet alles is
[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 15-11-2002 21:16]
quote:Nelly-kloon
Op vrijdag 15 november 2002 21:14 schreef dikkebanaan het volgende:
Lijkt wel een mislukte Kelly-kloon..
quote:Das stoer, hij kijkt het af van Nelly.
Op vrijdag 15 november 2002 21:07 schreef Moonwalker het volgende:
waarom ie in godensnaam een pleister op z'n neus had, weet ik niet... gister (zijn 2e verhoordag) kwam hij echter zonder, ziet er meteen 'normaler' uit... ja ook ik als mega MJ-fan blijf het jammer vinden...
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 21:12 schreef Vampier het volgende:
Hij lijkt serieus op die gozers uit planet of the apes.
quote:TJa, het is net of hij aan het wegrotten is.
Op vrijdag 15 november 2002 21:00 schreef RAMA1980 het volgende:
[afbeelding]
quote:Een soort "Return of the Living Dead"...
Op vrijdag 15 november 2002 21:52 schreef Seborik het volgende:[..]
TJa, het is net of hij aan het wegrotten is.
quote:Ja, en hij moet fans opeten voor als hij een wondje heeft, daarom is die plek op z'n neus ineens weg!
Op vrijdag 15 november 2002 21:56 schreef MuadDib het volgende:[..]
Een soort "Return of the Living Dead"...
quote:waarom?
Op vrijdag 15 november 2002 21:50 deed Seborik het volgende:
[..]
quote:flame ...
Op vrijdag 15 november 2002 22:01 schreef Seborik het volgende:[..]
Flame-bait.
quote:Zijn neus blijft waarschijnlijk niet twee dagen zitten zonder pleister.
waarom ie in godensnaam een pleister op z'n neus had, weet ik niet... gister (zijn 2e verhoordag) kwam hij echter zonder, ziet er meteen 'normaler' uit... ja ook ik als mega MJ-fan blijf het jammer vinden...
quote:'Vitiligo'
Op vrijdag 15 november 2002 23:20 schreef Disorder het volgende:
Dat had te maken met een huidziekte geloof ik.
quote:Ja, onbegrijpelijk....
Op vrijdag 15 november 2002 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En hij zag er toch ooit prima uit.. (voor het geval de mensn dat vergeten waren.. )
quote:Ik heb misschien nog wel het meest medelijden met zijn kinderen
Op zaterdag 16 november 2002 01:58 schreef MSXUser het volgende:
Michael Jackson is hét voorbeeld van 'Alles hebben en toch arm zijn'. Materieel heeft/had hij alles, maar zijn verdere leven is één grote leegte.
quote:Hetenige wat er zo te zien aan de hand is in zijn gezicht is dat het enorm mager is geworden. Helemaal ingevallen. Als daar weer wat meer weefsel komt komt het volgens mij wel weer goed hoor maar op dit moment ziet hij er zo slecht uit dat je zou denken dat hij terminaal ziek is
Op zaterdag 16 november 2002 12:29 schreef Wolk het volgende:
Zooo, die gast is echt gek. Moet je de ontwikkeling van zijn gezicht zien.
quote:Kunnen ze dat niet opvullen met new fill gedoe ofzo??
Op zaterdag 16 november 2002 12:34 schreef erikh het volgende:[..]
Hetenige wat er zo te zien aan de hand is in zijn gezicht is dat het enorm mager is geworden. Helemaal ingevallen.
quote:Dat zal hem goed doen jah!
Op zaterdag 16 november 2002 12:53 schreef schatje het volgende:[..]
Kunnen ze dat niet opvullen met new fill gedoe ofzo??
Die arme jongen moete gewoon naar een psycholoog en bovendien eens gewoon op straat gaan leven tussen de andere mensen, het liefst in een land waar hij niet bekend is. Haar eraf scheren en goed eten, komnt ie al een eind mee denk ik.
quote:Eigenlijk had hij die ook nooit mogen verwekken... nouja... hij heeft er zelf niet zoveel voor hoeven doen.
Op zaterdag 16 november 2002 12:23 schreef SEMTEX het volgende:Ik heb misschien nog wel het meest medelijden met zijn kinderen
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 12:53 schreef schatje het volgende:[..]
Kunnen ze dat niet opvullen met new fill gedoe ofzo??
quote:Echt net een vrouw
Op zaterdag 16 november 2002 16:56 schreef Moonwalker het volgende:
Dit is een foto van vorige week! Wel een wereld van verschil.
quote:Ergens is-ie wel slim:
Op zaterdag 16 november 2002 17:42 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Echt net een vrouw
Arme man.
Arme, arme kinderen.
quote:Da's weer wel handig.
Op zaterdag 16 november 2002 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ergens is-ie wel slim:
hij is uiterlijk nu vader en moeder tegelijk
quote:Het zou me niets verbazen eerlijk gezegd.
Op zaterdag 16 november 2002 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:Da's weer wel handig.
Zou hij zichzelf ook kunnen bevruchten?
quote:Misschien ziet hij er dan gewoon normaal uit???
Op zaterdag 16 november 2002 17:58 schreef postinggirl het volgende:
Ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen als ik dit tegen in een donker steegje tegen zou komen, 's nachts, als ik net straalbezopen de kroeg uit ben gerold.....
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 16-11-2002 18:04]
prima danser en entertainer
*herinnert zijn jackson-imitator-tijd*
quote:Madonna is de enige uit de jaren tachtig die nog aan de top staat, is vernieuwend en trendsettend.
Op zaterdag 16 november 2002 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar MJ is gewoon ten onder gegaan aan zijn succes. Hij kon het niet aan. Madonna kon het wel aan. Madonna is/was heel succesvol en ziet er ook niet uit als een alien.
quote:hij zal net wel een nieuwe operatie achter de rug hebben. Ik snap niet dat die dokters daar aan meewerken trouwens.
Op zaterdag 16 november 2002 20:18 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:Nou niet meteen je sexuele fantasieen aan ons voorleggen heh
Op zaterdag 16 november 2002 17:58 schreef postinggirl het volgende:
Ik probeer me voor te stellen wat ik zou doen als ik dit tegen in een donker steegje tegen zou komen, 's nachts, als ik net straalbezopen de kroeg uit ben gerold.....
quote:ach hij legt ff 30.000,- dollar neer. zo gepiept.
Op zaterdag 16 november 2002 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hij zal net wel een nieuwe operatie achter de rug hebben. Ik snap niet dat die dokters daar aan meewerken trouwens.
* doorhalen wat niet van toepassing is.
Wat een eeuwige zonde
quote:Ik kan me hier helemaal bij aansluiten.
Het doet me echt pijn om 1 van mijn jeugdidolen zo te zien
quote:Geen vergelijking.
Op zaterdag 16 november 2002 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar MJ is gewoon ten onder gegaan aan zijn succes. Hij kon het niet aan. Madonna kon het wel aan. Madonna is/was heel succesvol en ziet er ook niet uit als een alien.
quote:Daar zit ik echt op te wachten zo vroeg
Op zaterdag 16 november 2002 20:18 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:Gewoon een zombie, even een paar batterijetjes erin en het loopt weer een tijdje.
Op maandag 18 november 2002 09:42 schreef BAZZA het volgende:
Michael is al jaaaaaren dood, dit is gewoon een soort robot van zijn platenmaatschappij
quote:toch had hij het hierbij moeten laten, hij had toen alleen nog maar dat vuurwerkk ongeluk gehad met die brandwonden.
Op vrijdag 15 november 2002 22:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En hij zag er toch ooit prima uit.. (voor het geval de mensn dat vergeten waren.. )
quote:Wat zou jij doen, als je vanaf je 5e wereldberoemd was, op je 12e je eigen eerste cd hebt en ondertussen met de grootste artiesten van die tijd muziek maakt (dianna ross etc.)
Op zondag 17 november 2002 21:06 schreef erikh het volgende:
Toch vind ik het zeer triest dat zo'n groot artiest zo'n kluizenaar kan worden en er zo slecht uit kan zien
die man heeft zijn hele leven in de schijnwerpers gestaan, en zou dus denk ik ook begot niet weten hoe hij zich moet gedragen als hij een normaal leven zou gaan lijden, zonder de glitters en de poen.
en daarbij zou die het denk ik ook niet kunnen, omdat hij overal herkend zou worden
[Dit bericht is gewijzigd door enfermidade op 18-11-2002 11:58]
quote:En denk al sik Micheal miden in de nacht tegn zou komen met me dronken ko had ik hem een hand gegeven, enzou ik vragenwaarom ie het zover heb laten komen, En ja....... EEn neger die blank wilworden vind ik wel lachuh !!
Op zaterdag 16 november 2002 18:01 schreef MSXUser het volgende:[..]
Misschien ziet hij er dan gewoon normaal uit???
En.... heeee.... het zijn er 3!!! (hik!!!!). [afbeelding]
quote:Dat vuurwerk ongeluk was later. Halverwege de jaren 80 toen net "Triller" uit was (album) of net iets daarvoor.
Op maandag 18 november 2002 11:50 schreef enfermidade het volgende:[..]
toch had hij het hierbij moeten laten, hij had toen alleen nog maar dat vuurwerkk ongeluk gehad met die brandwonden.
hier had ie wel een dikkere kop, maar da ziet er een stuk gezonder uit als dat strakgetrokken ballonhoofd waar die nu meer loopt
[..]
Off the Wall was eerder opgenomen en uitgebracht.
Maar dan nog.... toen zag hij er redelijk goed uit.
De laatste 10, 15 jaar is het echt heel hard achteruit gegaan met hem. Erg jammer maar ik denk eigenlijk niet dat we nog echt veel van hem gaan horen op muziekaal vlak.
Wel een treurig einde voor zo'n grootheid....
quote:Madonna begon in 1984 geloof ik.
Op maandag 18 november 2002 09:37 schreef Hawk het volgende:[..]
Geen vergelijking.
Jackson zit veel en veel langer in de "biz" dan Madonna.
quote:Voor op de kermis: Vrouw met baard!
Op maandag 18 november 2002 20:11 schreef MadRotorHead het volgende:
Je kunt zeggen van Michael Jackson wat je wilt maar het is wel een lekker wijf!
quote:MJ in '54 of zo
Op maandag 18 november 2002 20:09 schreef schatje het volgende:[..]
Madonna begon in 1984 geloof ik.
quote:Ehmmmm...... Zullen we het ff een jaar of 10/15 later doen?
Op maandag 18 november 2002 21:41 schreef Flaman het volgende:[..]
MJ in '54 of zo
nooit gehoord van jackson 5![]()
quote van michaeljackson.com:
quote:desalniettemin is hij al ff wat langer bezig dan Madonna.
Als lid van de Jackson 5 werd de 11-jarige Michael in '70 al een superster. Voor het Motown label had de groep namelijk al vier nummer 1 hits gescoord. In '79 besloot Michael ook het solopad te bewandelen. Samen met producer Quincy Jones ging hij de studio in en nam zijn solodebuut "Off The Wall" op. Het album behaalde binnen no-time de multi-platina status en leverde nummer 1 hits op in de vorm van "Rock With You" en "Don't Stop Till You Get Enough".
quote:Ik denk nog wel minder. Ik geef hem 3 jaar. Wie biedt er nog minder?
Op zondag 17 november 2002 21:19 schreef Reintje het volgende:
M.J. is gewoon ziek. Echt ziek. Ik gok op 5 jaar, en dan een overdosis...
En zijn einde......mischien wel de Herman Brood methode? Kurt Cobain methode? Maar het meeste voor de hand liggende is coke. Misschien dat zijn neus daarom zowat opgelost is
quote:Wel een lollige site, al is het ook wel schrikken geblazen.
Op dinsdag 19 november 2002 23:42 schreef shift het volgende:
De hele transformatie van MJ:
http://anomalies-unlimited.com/Jackson.html
En wat hoor ik vanochtend nu weer in Ontbijtradio? Een verhaal dat men heeft gezien dat hij zijn jongste zoon minutenlang aan 1 arm over een balkon heeft laten bungelen, of zo?
Ik sluit me aan bij degene die hierboven schreef dat je het nog het meest te doen moet hebben met die arme kinderen van hem...
quote:Ja, straks breekt z'n arm af.
Op woensdag 20 november 2002 08:49 schreef Luigi het volgende:
Dat zeg ik nog net op de tv, voordat ik wegging vanochtend: MJ liet 'een kind' over het balkon bungelen, boven een horde fans. Op zich leek het wel alsof -ie het kind goed vast hield hoor, maar toch.
Is daar ook een persbericht van?
quote:
Op woensdag 20 november 2002 08:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, straks breekt z'n arm af.
Is daar ook een persbericht van?
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 23:09 schreef BAZZA het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2493513.stm
Oh... nog niet dus zie ik... ik zag het vanochtend bij het RTL Ontbijtnieuws... zal nog wel op de site verschijnen denk ik
quote:Je kunt natuurlijk ook overdrijven.
Op woensdag 20 november 2002 12:16 schreef dwerg het volgende:
Laten we eerlijk zijn: in vergelijking met Whitney ziet MJ eruit als een jonge god.
Britney spears? Heb ik iets gemist?
echt 'n lekker ding was ie, echt wel sexy.. Maar hij heeft wel veel te lijden gehad idd.. krijg je met zo'n succes. Voor mij is ie echt wel the king of pop..
Zag er zeer bizar uit. Hij deed echt moeite om die baby over die railing te krijgen. En dan ook nog met een zakdoek over zijn kop... Idioot....
quote:Zijn er al van die beelden online?
Op woensdag 20 november 2002 18:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik zag net beelden van die baby over het balkon op TV...Zag er zeer bizar uit. Hij deed echt moeite om die baby over die railing te krijgen. En dan ook nog met een zakdoek over zijn kop... Idioot....
quote:Hij spoort echt niet, is echt heel ziekelijk.
Op woensdag 20 november 2002 19:40 schreef SEMTEX het volgende:
Goeie vraag die die site stelt: hoe KOMT hij aan die baby, van wie is die baby? Wat gebeurt er allemaal met die kinderen? Niemand houdt toezicht op de opvoeding en dit soort zieke dingen ( + de doek over het hoofd van de baby) vind ik ronduit kindermishandeling. Kan niemand iets doen aan die psycho?
quote:http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2494249.stm
Pop star Michael Jackson has admitted he made a "terrible mistake" in dangling a baby over a hotel balcony as he greeted fans.
The singer caused a stir when he appeared with the child in Berlin, precariously clutching the infant out of a third floor window, and draping a towel over the baby's head."I got caught up in the excitement of the moment. I would never intentionally endanger the lives of my children," Jackson said.
A spokesman for the Bambi entertainment award ceremony, where Jackson is due to receive a lifetime achievement award, told the Associated Press news agency the child was Jackson's youngest son Prince Michael II.
quote:Goed idee! Opsluiten die man!
Op woensdag 20 november 2002 20:14 schreef BAZZA het volgende:
Kan niet iemand hem aanklagen wegens kindermishandeling of onverantwoordelijkgedrag met een minderjarige?
Ik vind hem trouwens al lang een King of Pop meer. Nooit gevonden ook niet eigenlijk.
Michael Jackson took his children for a day out to Berlin zoo a day after being criticised for dangling his baby son over a balcony 50 foot above the ground.
Red die kids NU!
bah.. echt media-beinvloedbare mensen hier.. lezen zeker allemaal telegraaf
quote:Ik zou mezelf 40 keer over het balkon gooien..
Op woensdag 20 november 2002 20:54 schreef Apfel het volgende:
Ik zou mezelf al van het balkon gooien als dat me vader was en die me zo over straat liet lopem
quote:Komop zeg, die man is gewoon psychisch niet helemaal lekker meer. Jouw verweer doet me denken aan hetzelfde commentaar wat een MJ-fan hierop zou geven. Ik vind het echt kut voor die kinderen dat pappa het beter vind dat ze er bij moeten lopen als lopende poetslappen.
Op woensdag 20 november 2002 23:03 schreef Taurus het volgende:
wat ontigelijk flauw dit zeg, dat gezeik over die arme man.. De pers moet 'm gewoon niet zo achterna zitten, hij maakt geen muziek meer, klaar.. Gaan mensen 'm nou ook nog zitten verwijten dat hij niet van z'n kinderen houd?? Of dat ie echt niet meer goed bij z'n hoofd is??![]()
bah.. echt media-beinvloedbare mensen hier.. lezen zeker allemaal telegraaf
quote:ik vind 't belachelijk dat de halve wereld hem hierop kan beoordelen en becritiseren.. en sterker nog ik doe je daar niet aan denken, ik ben er ook een. Geen fan maar hij IS wel heel goed, das geen mening, das algemeen bekend. (nouja, was heel goed..) Maar over zijn prive leven kan jij, de krant, die foto's en niemand hier iets zeggen.. Dus persoonlijk vind ik 't een beetje kinderachtig om gelijk helemaal te suggereren dat die kinderen 't zo klote hebben enz.. errug kinderachtig..
Op woensdag 20 november 2002 23:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Komop zeg, die man is gewoon psychisch niet helemaal lekker meer. Jouw verweer doet me denken aan hetzelfde commentaar wat een MJ-fan hierop zou geven. Ik vind het echt kut voor die kinderen dat pappa het beter vind dat ze er bij moeten lopen als lopende poetslappen.
quote:Hij was goed ja. Maar nu dus niet meer.
Op woensdag 20 november 2002 23:23 schreef Taurus het volgende:
Geen fan maar hij IS wel heel goed, das geen mening, das algemeen bekend. (nouja, was heel goed..)
"Child protection agencies in California are meeting to decide whether Jackson is fit to be a dad... "
denk dat ik maar eens de kinderbescherming ga bellen
MJ...breek me de bek niet open
quote:(Plaatje even verbleekt voor de duidelijkheid en op eigen site geupload) En dan die grijns die hij erbij trekt.
Op woensdag 20 november 2002 20:39 schreef schatje het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 21-11-2002 10:11]
quote:Hij moet eens een keer Manowar gaan luisteren. Misschien wordt hij dan ooit nog TRUE nigga.
Op vrijdag 15 november 2002 21:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Aan het wòrden? En wat vond je er eerst van, dan?
quote:Goed idee. Laten we de 'verantwoordelijke vaders met Harleys en grote bijlen' een langs sturen bij Michael, misschien helpt het.
Op donderdag 21 november 2002 10:07 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hij moet eens een keer Manowar gaan luisteren. Misschien wordt hij dan ooit nog TRUE nigga.
quote:Ouch..
Op donderdag 21 november 2002 09:53 schreef BAZZA het volgende:
[afbeelding]
"Child protection agencies in California are meeting to decide whether Jackson is fit to be a dad... "
quote:Hij heeft zelf ook een rotjeugd gehad...
Op donderdag 21 november 2002 09:59 schreef Moitessier het volgende:
argh, ik vind het echt zielig voor die kinderen van hem
HOE kunnen die kleintjes normaal opgroeien..normale
mensen worden...Jammer dat zo'n groot artiest zo fuckedup
kan raken. zou het door het geld komen? nouja,denk dat ik maar eens de kinderbescherming ga bellen
MJ...breek me de bek niet open
quote:Maar of ze ook gelukkig zijn
Op donderdag 21 november 2002 10:49 schreef Knaller het volgende:[..]
Hij heeft zelf ook een rotjeugd gehad...
En zielig vind ik het niet voor die kinderen, die zijn later schatrijk!!
quote:Ze stralen het niet echt uit, vooral dat ene meisje.
Op donderdag 21 november 2002 10:50 schreef Disorder het volgende:[..]
Maar of ze ook gelukkig zijn
If a formal investigation goes ahead, officials could intervene the moment the singer steps off a plane from his stay in Germany.
The move comes a day after Jackson dangled his baby son, Prince Michael II, over the balcony of his third-floor suite at a Berlin hotel. The child was seen kicking his legs over the 50ft drop before Jackson hauled him to safety. The singer later apologised for the stunt - but the incident may prove more than a public relations disaster.
Yesterday, Jackson continued his bizarre behaviour with a family day out - Jacko style - at Berlin Zoo.
Their heads covered in red veils, his son Prince Michael, five, and four-year-old daughter Paris Michael, toured the zoo with their father. The bizarre sight did little to quell growing concern over the singer's increasingly odd behaviour
http://www.thisislondon.com/news/showbiz/articles/2152366?source=Evening%20Standard
Daag Michael ga maar gewoon weer met je aap spelen
quote:
BERLIN, Germany (Reuters) -- German police said on Thursday they would examine whether Michael Jackson committed a crime by dangling his baby from a fourth-floor hotel window in Berlin in front of hundreds of fans.A police spokeswoman said it was only a preliminary probe into the incident captured on film and widely broadcast. Jackson, who apologized for the stunt, later accepted a lifetime achievement award with a nervous appeal for peace.
"We are examining if there is cause to open an investigation into whether a crime was committed," said Berlin police spokeswoman Christine Rother of the baby-dangling on Tuesday evening that frightened fans outside the hotel and worldwide.
Jacko fans blame furore on media:
quote:
BERLIN, Germany (AP) -- Devoted fans keeping vigil outside Michael Jackson's hotel have blamed the media for creating a furore after the popstar held his baby son over a fourth-floor railing."Michael doesn't work with the press and therefore the press tries to take revenge on him," said Marcel Reinhardt, 27, from the east German state of Thuringia.
Reinhardt and other members of the international Jackson fan club, Angel, got Jackson's attention on Wednesday night with one of the signs, "Burn All the Tabloids."
Jackson sent an employee down to retrieve the poster, then displayed it from the window where he had appeared on Tuesday evening with Prince Michael II, Reinhardt said. He also sent down pizza to grateful fans.
quote:HAHAHAH BORIS BECKER, moet je hem zien!!
Op vrijdag 22 november 2002 14:20 schreef Moonwalker het volgende:
Hier wat foto's van gisteren tijdens een awarduitreiking in duitsland... ziet ie er toch wat beter uit dan vorige week...
quote:Bron: EW
Berlin police clear Michael Jackson, rule out investigation. They determine there's no evidence of a punishable offense in Tuesday's baby-dangling incident
ik wou dat het zo slecht met mij ging
quote:Vrouw naast hem ziet er ook zo "Miss Plastic-Fantastic" uit.
Op zaterdag 23 november 2002 21:26 schreef Moonwalker het volgende:
oja, en wie zei dat het niet zo goed met 'm ging????ik wou dat het zo slecht met mij ging
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:36 schreef bixister het volgende:
hihi zie ook hier (of was die link al geplaatst?)
Deze is ook mooi:
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 25-11-2002 15:46]
quote:ja of die net iets daaronder, daar klopt de kleur beter.
Op maandag 25 november 2002 15:43 schreef Zander het volgende:[..]
Deze is ook mooi:
https://webspace.utexas.edu/BERKALDS/jacko/michael-lisa.jpg[/url]" target="_blank">[afbeelding]
Fallen superstar Michael Jackson could lose his baby boy as Los Angeles authorities begin to investigate whether he is fit to be a father. The singer caused international outrage last week when he dangled a child, thought to be his eight month old son Prince Michael II, over his fifth floor Berlin hotel room balcony. German police have decided not to investigate Jackson after the star held his baby son over a fourth-floor balcony - insisting there is no evidence he committed a crime. Child protection officers in his native California, however, now want to find out who the mother of his baby is so they can ask her if she thinks he is fit to bring up him up. A source says, "Jackson will not be able to say no to their request. They are concerned and watch him like a hawk." Jackson has two other children by former wife Debbie Rowe, who are being brought up on his Neverland ranch, although details of his new child, whose existence was only made public in August, remain sketchy.
quote:Lachen, vooral die eerste.
hihi zie ook hier (of was die link al geplaatst?)paar mooie voorbeeldjes:
[afbeelding]
quote:en waarvoor dienen de kinderen dan voor???
Op maandag 25 november 2002 20:15 schreef schatje het volgende:
Maar is het niet mogelijk om een neusje te kweken van zijn DNA, of een donor neusje erop naaien??
quote:wat veel pics
hihi zie ook hier (of was die link al geplaatst?)
quote:Ik moet ook vaak aan de Elephantman denken als ik Michael Jackson op TV zie. Hun levens lijken best wel op elkaar. Een kloppende foto, pijnlijk maar waar.
Op maandag 25 november 2002 15:43 schreef Zander het volgende:[..]
Kijk, en oordeel zelf!
Ga naar http://www.mjboard.com/showthread.php?s=&threadid=4722, dan naar de link die daar staan, dus http://www.arthritisusa.net/.
Ga dan naar de X- Rays, waar je verder kan met de Next knop bovenaan. Dan zie je gauw genoeg de eerste foto van Michael op een stoel. Die 3 foto's die dan volgen zijn ook van hem... Ziet er niet goed uit, gebeten door een spin. Tevens zie je hier de vitiligo erg goed.
Als je dan kijkt bij Patients Feedback, op de frontpage, dan zie je dat MJ de arts heeft bedankt voor zijn hulp enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Diorchanel op 24-08-2003 22:32]
quote:Nah, the Cure, U2, Nick Cave, Iron Maiden en Ozzy Osbourne laten ook nog van zich horen, om er eens enkele te noemen die me direct al te binnen schieten.
Op zaterdag 16 november 2002 18:05 schreef schatje het volgende:[..]
Madonna is de enige uit de jaren tachtig die nog aan de top staat, is vernieuwend en trendsettend.
On topic: wat naar voor Michael Jackson dat hij in een ondode veranderd lijkt...
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 25-08-2003 14:10]
quote:In een wat...???
Op maandag 25 augustus 2003 14:09 schreef hoppe het volgende:[..]
On topic: wat naar voor Michael Jackson dat hij in een ondode veranderd lijkt...
quote:Een zombie.
Op maandag 25 augustus 2003 17:35 schreef Diorchanel het volgende:[..]
In een wat...???
Trouwens, even een opvallend detail om maar weer te bewijzen hoe negatief de 'mens' is... Wanneer er nare berichten over MJ komen springt iedereen op zijn toetsenbord om ook mee te dragen aan die onzin. Maar nu er dus 'bewijs' is van zijn ziekte zie of hoor ik niemand...
Iemand een reden daarvoor?
quote:Valt je neus er ook vanaf als je aan vitiligo lijdt?
Op maandag 25 augustus 2003 19:20 schreef Diorchanel het volgende:
Maar nu er dus 'bewijs' is van zijn ziekte zie of hoor ik niemand...
quote:It's getting old...
Op maandag 25 augustus 2003 19:36 schreef Buppie het volgende:
Aan de foto's te zien en de berichten wat een zieke vrouw is die Jackson zeg...
quote:Als je wat verder kijkt dan je eigen neus lang is, en je het medische woordenboek erop nakijkt, dan zul je wel iets vinden...
Op maandag 25 augustus 2003 19:27 schreef MuadDib het volgende:[..]
Valt je neus er ook vanaf als je aan vitiligo lijdt?
Maar goed, ik had het over zijn vitiligo, toch?
quote:Yes, that woman....
Op maandag 25 augustus 2003 20:35 schreef mandark2000 het volgende:
[..]
It's getting old...
quote:Tsja, alle fans zullen wel net zo lang spitten totdat ze voor elke kwaal van MJ een passend bewijs vinden. Want hij is zo zielig en zeker niet gek!
Op maandag 25 augustus 2003 20:47 schreef Diorchanel het volgende:
Als je wat verder kijkt dan je eigen neus lang is, en je het medische woordenboek erop nakijkt, dan zul je wel iets vinden...Maar goed, ik had het over zijn vitiligo, toch?
quote:Maakt niet uit wat je denkt... Je merkt het wel...
Op maandag 25 augustus 2003 20:56 schreef MuadDib het volgende:[..]
Tsja, alle fans zullen wel net zo lang spitten totdat ze voor elke kwaal van MJ een passend bewijs vinden. Want hij is zo zielig en zeker niet gek!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:26 schreef Zander het volgende:
Medische fotos of zo? Hmm.. het zal wel.
quote:Wat merk ik wel?
Op maandag 25 augustus 2003 20:59 schreef Diorchanel het volgende:[..]
Maakt niet uit wat je denkt... Je merkt het wel...
Michael heeft een bepaalde medische geschiedenis die waarschijnlijk ooit aan het licht zal komen. Dan zal men zich schamen voor alle vuiligheid die men heeft verspreidt over hem.
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:16 schreef Diorchanel het volgende:
Snappen jullie wel dat men eigenlijk discrimineert? Ja, Michael is nu 'wit' van kleur maar hij blijft een neger! In hart en nieren!
Omdat Michael nu eenmaal van kleur is veranderd, betekent nog niet dat hij minder is als mens! Waar halen mensen het lef vandaan om hem daarop of waar dan ook op te beoordelen!?!
Kan iemand mij dat serieus uitleggen?Michael heeft een bepaalde medische geschiedenis die waarschijnlijk ooit aan het licht zal komen. Dan zal men zich schamen voor alle vuiligheid die men heeft verspreidt over hem.
quote:Hij heeft gewoon een aangeboren huidziekte, maak je niet zo druk...
Op maandag 25 augustus 2003 21:16 schreef Diorchanel het volgende:
Snappen jullie wel dat men eigenlijk discrimineert?![]()
Ja, Michael is nu 'wit' van kleur maar hij blijft een neger!![]()
In hart en nieren!
Omdat Michael nu eenmaal van kleur is veranderd,betekent nog niet dat hij minder is als mens!
![]()
Waar halen mensen (de roddelpers) het lef vandaan om hem daarop of waar dan ook op te beoordelen!?!
Kan iemand mij dat serieus uitleggen?Michael heeft een bepaalde medische geschiedenis die waarschijnlijk ooit aan het licht zal komen.
![]()
Dan zal men (de roddelpers) zich schamen voor alle vuiligheid die men (de roddelpers) heeft verspreidt over hem.
Ik heb zo'n idee dat het financieel niet meer zo voor de wind gaat met Michael.
quote:In z'n hoogtij dagen denk ik niet dat je je kan voorstellen wat die man verdiend moet hebben....
Op maandag 25 augustus 2003 21:27 schreef ruby het volgende:
Michael gaat 1 dag Neverland openen voor publiek (250 peopletjes). Men moet wel 5000 dollar neertellen, waarvan er 1000 naar een goed doel gaat.Ik heb zo'n idee dat het financieel niet meer zo voor de wind gaat met Michael.
quote:Jezus, het is Michael helemaal naar zijn hoofd gestegen.
Op maandag 25 augustus 2003 21:27 schreef ruby het volgende:
Michael gaat 1 dag Neverland openen voor publiek (250 peopletjes). Men moet wel 5000 dollar neertellen, waarvan er 1000 naar een goed doel gaat.Ik heb zo'n idee dat het financieel niet meer zo voor de wind gaat met Michael.
Ander nieuws:
quote:bron
Michael Jackson viert feestje voor 45ste verjaardag
UTRECHT - 27/08/03 - Michael Jackson viert zaterdag zijn 45ste verjaardag samen met fans en sterren in Los Angeles. Het feest heeft de naam 'Een viering van Liefde' en wordt georganiseerd door de fanclub van Jackson.Ondanks het feit dat het afgelopen jaar niet zo heel erg geslaagd was voor Wacko Jacko, denk aan de documentaire van Martin Bashir, financiële problemen en een aantal rechtszaken, vond de voorzitter van deze club toch dat het tijd was voor een spetterend feest. "Ik vind dat 45 jaar vraagt om een feest, ik ben al bijna 36 jaar fan..."
Behalve Jackson vieren meer sterren dit jaar hun 45ste verjaardag. Zo heeft Madonna laatst samen met J.Lo en Britney Spears geluncht om haar verjaardag te vieren. Voor het feest van Michael zijn al veel kaartjes verkocht, er komen mensen van over de hele wereld. Toch is het nog niet uitverkocht. Hoogstwaarschijnlijk komt de ster zelf ook even een kijkje nemen op zijn verjaardag. Bijna zeker is dat hij niet gaat optreden.
Op 13 september is er op het landgoed Neverland een ander verjaardagsfeest voor de jarige superster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |