quote:jammer eigenlijk, want dit is in principe een perfecte titel voor de Cube.
Op zaterdag 23 november 2002 15:52 schreef gieling.com het volgende:
Dit lijkt me echt een cool spel!!!
En ik vind het daarom ook erg k*t dat het niet op de gamecube uitkomt
Zij is opeens Goofy en Donald kwijt. Zij zit nu in Traverse Town om naar Lion te gaan maar ze kan de Red Trinity activeren want zij is alleen.
Wat moet ze doen om Goofy en Donald terug te krijgen ?
-=Ik snap er geen reet van maar het verbaast me niks=-
quote:jah! cartoony en wat fantasie ligt idd wel in de richting van nintendo!
Op maandag 25 november 2002 11:09 schreef Smots het volgende:[..]
jammer eigenlijk, want dit is in principe een perfecte titel voor de Cube.
quote:Dat is vreemd,.... ik ben nog nooit Donald en Goofy kwijtgeraakt. Maar misschien zitten ze achter een huis of muur vast. Loop anders even terug ofzo.
Op maandag 25 november 2002 15:16 schreef Choller het volgende:
Vraag van mijn vriendin:Zij is opeens Goofy en Donald kwijt. Zij zit nu in Traverse Town om naar Lion te gaan maar ze kan de Red Trinity activeren want zij is alleen.
Wat moet ze doen om Goofy en Donald terug te krijgen ?
-=Ik snap er geen reet van maar het verbaast me niks=-
Zelf heb ik net Agrabah gedaan. Wat een fantastisch level was dat zeg. Schitterend gedaan. Momenteel al 4 werelden op slot gezet. Wat een cool spel. Ga zo naar het Colliseum en dan naar Never Never land !
quote:Op slot gezet?! leg uit? Waarschijnlijk ben ik gewoon nog niet zo ver
Op maandag 25 november 2002 17:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zelf heb ik net Agrabah gedaan. Wat een fantastisch level was dat zeg. Schitterend gedaan. Momenteel al 4 werelden op slot gezet. Wat een cool spel. Ga zo naar het Colliseum en dan naar Never Never land !
quote:Komt wel..........dat zou een spoiler zijn. Game maar rustig wereld voor wereld door. Het enge is dat het spel nu beter en beter wordt. Ik heb combo's en moves nu daar wordt je eng van. Tevens nu mijn 2e summon !
Op maandag 25 november 2002 18:02 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Op slot gezet?! leg uit? Waarschijnlijk ben ik gewoon nog niet zo ver
.
quote:De grote vraag is natuurlijk...heb jij Cloud al gezien???
Op maandag 25 november 2002 17:57 schreef Chocobo het volgende:
Wat me net even te binnen schiet is dat ze misschien met haar party instellingen heeft geknoeid. Check dat ff.
quote:Cloud,............
Op maandag 25 november 2002 18:05 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
De grote vraag is natuurlijk...heb jij Cloud al gezien???
Ben nu bij Colloseum en ga daarna de warpholes in
Neverland en deep jungle zijn al op slot bij mij.
quote:aaaarrrrggggghhh wat een coole icon. Ik postte het ergens anders ook al....
Op maandag 25 november 2002 18:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
<-----------
quote:Wou ook een plaatje waar die langs sora,donald en goofy loopt en hun aankijkt maar die kan ik nergens vinden maar deze ruled ook wel
Op maandag 25 november 2002 18:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
aaaarrrrggggghhh wat een coole icon. Ik postte het ergens anders ook al....
quote:Have fun........
Op maandag 25 november 2002 18:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wou ook een plaatje waar die langs sora,donald en goofy loopt en hun aankijkt maar die kan ik nergens vinden maar deze ruled ook wel
quote:
Op maandag 25 november 2002 18:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Have fun........
ps ,
heb jij de wereld van Hercules al completed Cho?
quote:Is niet echt een wereld, althans,...niet dat ik weet. Ik heb wel het grootste verhaal doorgelopen daar en ik kan daar nu zo nu en dan tournaments vechten. Daarmee win je magien.
Op maandag 25 november 2002 20:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
C...C...C...C...Cl..
Cloud praatte!ps ,
heb jij de wereld van Hercules al completed Cho?
Klaar en gelocked: Alice in Wonderland, Tarzan's jungle, Agrabah, Hercules Colliseum,........
Mee bezig,.... :1000 acre wood. Heb net weer een nieuwe page gevonden in Agrabah dus kan weer een level doen met Pooh. Wat een heerlijke beer is dat toch.
Verder ga ik even alle levels backtracken die ik gedaan heb aangezien ik weer een nieuwe trinity heb. Oh en,.... Agrabah was ontzettend mooi.....
Laten we het feit even vergeten dat Cloud werd gered door Hercules...
Wel cool om een keer een stem bij Cloud te horen.
quote:Ha,...dat is ie zeker, maar ik heb nu echt een probleem met Monstro. De walvis die Pinokkio op at. Die is pittig !
Op dinsdag 26 november 2002 17:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die baas van Agrabah is moeilijk
quote:Daar kan je het mee vergelijken ja. Het zijn allemaal 3d kleurrijke Disney werelden.
Op dinsdag 26 november 2002 18:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
is het soms een heel groot sprookjesland ofzo met alle disney tekenfilms erin??
quote:? wil je dat even in het GTA topic toe lichten ?
Op dinsdag 26 november 2002 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
hmz misschien maar kopen dan.. zit nu toch niks te doen op ps2 omdat gta vice behoorlijk tegenvalt helaas.. 76 euro pleitos.. had toch maar beter ook via play.com kunnen bestellen toen.. achja
[PS2] Het Grote GTA Vice City Topic Part 6
*naar topic gaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |