quote:mooi zo
Op vrijdag 15 november 2002 09:51 schreef Lucille het volgende:
Ik wel.
Oftewel ik doe het incognito
quote:de-maat-schap-pij-dat-ben-jij
Op vrijdag 15 november 2002 09:52 schreef MaffiaInc het volgende:
als ze het beleefdt vraagt zeker wel, anders niet..
soms proberen ze je echt van je stoel te kijken, nou dan denk ik bij mezelf..... "Tyf maar op, ouwe graftak!"
quote:jups.. maar ben je het met mee eens ofniet ?
Op vrijdag 15 november 2002 09:54 schreef Piertje het volgende:[..]
de-maat-schap-pij-dat-ben-jij
quote:heel sociaal
Op vrijdag 15 november 2002 09:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
als ik iemand die ouder is dan mij al bij een bushalte zie staan sta ik al direct op, ik hoef geen lachend gezicht naar me van: dank je wel....die mensen hebben het al zwaar genoeg.Oftewel ik doe het incognito
quote:ja dat is ook wel zo!!
Op vrijdag 15 november 2002 09:54 schreef MaffiaInc het volgende:[..]
jups.. maar ben je het met mee eens ofniet ?
quote:En voor je het weet schiet zo'n kutmedelander van 14 dan op jouw plaats met een triomfantelijk gezicht...
Op vrijdag 15 november 2002 09:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
als ik iemand die ouder is dan mij al bij een bushalte zie staan sta ik al direct op, ik hoef geen lachend gezicht naar me van: dank je wel....die mensen hebben het al zwaar genoeg.Oftewel ik doe het incognito
En natuurlijk sta ik op voor een bejaard of moeilijk-ter-been zijnde persoon.
quote:dat is wel irritant maar sommige plaatsen voorin zijn bestemd voor bejaarden of mensen die moeilijk kunnen staan en dan vind als daar iemand zit die wel goed kan staan dat je wel moet opstaan, want die plaatsen zijn daar niet voor niets!
Op vrijdag 15 november 2002 09:54 schreef K3 het volgende:
Als er geen plek is, en de bejaarde kijkt verdwaasd om zich heen, ja.
Ik ga niet opstaan *omdat* een bejaarde de bus inloopt, dan worden ze lui en willen ze niet meer naar achteren lopen als daar nog plaats is (geloof me, ze zijn er). Nog erger: Als ze zeggen:"Zou jij niet eens opstaan jongeman?".
quote:juist
Op vrijdag 15 november 2002 09:52 schreef MaffiaInc het volgende:
als ze het beleefdt vraagt zeker wel, anders niet..
soms proberen ze je echt van je stoel te kijken, nou dan denk ik bij mezelf..... "Tyf maar op, ouwe graftak!"
quote:Ga maar vast opstaan voor mij dan.
Op vrijdag 15 november 2002 09:56 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is nou een echt general chat onderwerp.En natuurlijk sta ik op voor een bejaard of moeilijk-ter-been zijnde persoon.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 15-11-2002 09:58]
quote:Sta jij op voor Tain ?!
Op vrijdag 15 november 2002 09:55 schreef Tain het volgende:
Neej, loop op het moment slechter dan de gemiddelde bejaarde, pas geopereerd aan mijn knie...
quote:dat vind ik niet kunnen dat je niet opstaat jij bent nog jong en kan makkelijk staan zij zijn oud en kreupelig!
Op vrijdag 15 november 2002 09:58 schreef thcobl het volgende:
Neehoor ik sta bijna nooit voor ze op want ik betaald meer voor mijn plaats dan die oudjes.
En de meeste oudjes gaan er bijna vanuit dat je verplicht bent om voor ze op te staan.
Nou mooi niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |