abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 15 november 2002 @ 09:36:37 #51
2628 Karin
pi_6814722
Welkom Rosie

Ik had niet verwacht dat er nog mensen boven mij zouden komen te staan in het lijstje. Hartstikke leuk, we schelen maar een weekje.

pi_6814746
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 09:30 schreef Catootje het volgende:

Nah, en nu Rosie nog ( Was je naam nu Rosie? Rosa? Roos...errrhhmmm)

En mijn naam is Rosie.

Angelic, geef de moed niet op. Mijn kinderen (zelfs de eerste, en dat was schrikken hoor) zijn binnen 2 uur na de eerste krampjes geboren.

U kijkt toch ook?
pi_6814796
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 09:36 schreef Karin het volgende:
Welkom Rosie

Ik had niet verwacht dat er nog mensen boven mij zouden komen te staan in het lijstje. Hartstikke leuk, we schelen maar een weekje.

Bedankt, ik leef erg mee met je verhalen Lekker spannend he.
Ik vind het toch wel erg snel gaan.Begin stiekem al een beetje uit te kijken naar 11 februari,of in die buurt.
U kijkt toch ook?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 november 2002 @ 09:56:10 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6814948
Rosie, ook van mij welkom Leuk joh, 4 kids, dat wilde ik vroeger ook altijd (en nog allemaal jongens ook, ja ik had het helemaal gepland ).

Angelic, kom op joh, we blijven geen topics openen voor je hoor

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 november 2002 @ 09:58:39 #55
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6814986
Ik besef me nu pas dat dit alweer deeltje 37 is! Ongelofelijk zeg... en NOG niet bevallen! Ach, eigenwijze donders ook van me.. blijven allemaal steevast 2 weekjes langer in mama's buik zitten! Ik ben te goed voor ze, denk ik.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:09:30 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6815118
Rosie, welkom hier! 4 kinderen... heerlijk hoor. Ik ben net bevallen van ons derde kindje zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt, en denk dat het hierbij blijft. Maar ja, nu lees ik dat jij dat eerst ook dacht na je derde, dus wie weet!?

Angelic1, ik zal vandaag extra aan je denken, want het moet nu haast wel toch eindelijk eens gaan beginnen? Kom op meid, ik hoop dat jouw bevalling uiteindeljik net zo snel gaat als de mijne. Ik duim...

En wat ziet Jillian er lief en stralend uit,zeg! En als die ballenboom op tv komt (reclame), dan zeggen Wouter en Sterre steeds: "Die wil ik hebben!" Maar ja, dat zeggen ze ook bij het Peter Pan piratenschip, bij Scootie baby, bij Baby Born, bij de Winnie de Pooh diaprojector etc. etc. Ze kunnen me de (ballen)boom in!

vrijdag 15 november 2002 @ 10:12:16 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6815155
quote:
Op donderdag 14 november 2002 23:53 schreef E.T. het volgende:

tjek ik m'n mail.. MOOI GEEN FREEK!!!

*pruillipje*

Ik krijg jouw mail steeds terug....

Maar ik heb nog een poging gewaagd!

Angelic1, ik doe het nog één keer voor:

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:15:06 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6815190
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:12 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik krijg jouw mail steeds terug....

Maar ik heb nog een poging gewaagd!

Angelic1, ik doe het nog één keer voor:

*hyper*
hij doettut!!!!:)

En wat kijkt ie lekker verbaasd/verontwaardigd..

(en er schijnt wel meer mail niet door te komen hier, toch maar 'ns naar kijken (dacht dat 't aan m'n schoonzusje lag, maar als jij het ook hebt....)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:17:43 #59
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6815210
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

(en er schijnt wel meer mail niet door te komen hier, toch maar 'ns naar kijken (dacht dat 't aan m'n schoonzusje lag, maar als jij het ook hebt....)

Misschien ligt het dan toch aan je maildinges
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:43:44 #60
30488 coolbabe
My little pwny
pi_6815513
Rosie, van harte welkom hier. En wat lijkt me dat ook leuk zeg, 4 kindjes. Ik en mn vriend zouden er ook graag 3 of 4 willen, maar we kijken eerst maar eens hoe het loopt met straks twee kindertjes.
Angelic, ik hoop dat het nu toch echt door gaat zetten voor je en dat je straks je babylicje in je armen kan houden. Zet hem op
E.T, spannend voor jullie dat de molen in werking is gezet. Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor jullie.

Hier gaat alles redelijk zijn gangetje, ik ben allen nog steeds erg ziek en moe. Ik heb godzijdank nog niet een keer de wc-pot van binnen gezien maar ik krijg gewoon niets weg op een dag
Ben nu zo`n 5 kilo kwijt. Niet dat dat heeel erg is, want dan heb ik straks weer een beetje speling. Ik ben namelijk nog zo`n 10 kilo te zwaar na de zwangerschaps_en_daarna periode van Jasper.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:45:10 #61
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6815538
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:17 schreef Leah het volgende:

[..]

Misschien ligt het dan toch aan je maildinges

jah, misschien wel..

maar ik heb nu wel alles binnen (met dank ook aan karin)

Freek is lieffffffffffffffffff

*bestelt bij ziekenhuis*
mag ik eenmaal een freek/jonas combi?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 15 november 2002 @ 11:02:15 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6815777
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

*bestelt bij ziekenhuis*
mag ik eenmaal een freek/jonas combi?

"Helaas mevrouw, daar zit auteursrecht op. Wel hebben we een zeer gewilde ET/Swets combi, ook errug leuk hoor!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 november 2002 @ 11:06:09 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6815832
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:02 schreef Leah het volgende:

[..]

"Helaas mevrouw, daar zit auteursrecht op. Wel hebben we een zeer gewilde ET/Swets combi, ook errug leuk hoor!"

En de Christans zijn ook beschermd

Trouwens, het was een geheim recept dat slechts eenmaal aangemaakt is en daarna meteen ritueel vernietigd

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 november 2002 @ 12:26:56 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_6817014
Angelic1, ik ga nu van mijn weekendje genieten, en ik heb geen Fok! thuis, maarreh... niet om je op te jagen hoor, maar ik verwacht toch minstens dat 'we' maandag in nr. 38 bezig zijn en dat 37 vol zit met felicitaties aan jou!

Puf ze! (Hoop ik!)

pi_6820933
Ja Leah, Freekie is een poepie!

Angelic, het schiet echt niet op he meid! Nou heeeeel lang kan het niet meer duren nu toch?

Vraagje! Hoe zit het met een slaapritme overdag? Ik lees/hoor overal dat de kids op bepaalde tijden slapen. Maar die van mij slaapt gewoon als ie er zin in heeft geloof ik. Nu heb ik ook nog niet echt geprobeerd er een ritme in te krijgen. De vraag is of dat wel nodig is. Of is hij daar misschien nog een pietsie te klein voor... en ik weet ook niet zo goed hoeveel een kind 'moet' slapen overdag... Dat is toch ook voor elk kind anders?

pi_6821213
Als ze zo klein zijn dan slapen ze echt nog naar behoefte....

Damien ging pas echt op "tijden" slapen toen ie een maand of 7 was.
Daarvoor sliep hij wanneer hij zin had. Ik probeerde hem alleen wel een beetje wakker te houden na half 5 omdat hij anders de hele avond wakker was.
Toen hij een maand of 7 was ging ie meestal van 10 tot 12 slapen en dan nog een keer van 2 tot 4 (werd ook weleens 5 uur.)

pi_6821264
Dit vond ik nog op babyinfo

Het slaapritme van je baby
Pasgeboren kindjes brengen het grootste gedeelte van hun tijd door met slapen. Naarmate je baby ouder wordt, blijft hij steeds langere perioden achter elkaar wakker. Voor je het weet, slaapt hij alleen tussen de middag nog een paar uurtjes en heeft hij verder een normaal dag- en nachtritme ontwikkeld.

Ieder mens heeft zijn eigen persoonlijke slaapritme, dat als het ware is geprogrammeerd in zijn lichaam en zijn hersenen. Dat geldt ook voor een pasgeboren baby. Net zoals de ene persoon genoeg heeft aan een gemiddelde van 5 uur slaap per nacht en de ander niet kan functioneren zonder een minimum van acht uur, zo slaapt ook de ene baby langer dan de andere.

Maar wat is nu normaal? Dat is een vraag die waarschijnlijk naar boven komt bij ouders met een kindje dat een afwijkende slaapritme lijkt te hebben, in vergelijking tot zijn leeftijdgenootjes. Vooral wanneer je een kindje hebt dat moeilijk in slaap komt en regelmatig (huilend) wakker wordt, is het belangrijk om te weten wanneer er precies sprake is van een probleem.

Pasgeboren baby's slapen gemiddeld 16 tot 17 uur per dag. Dit verdelen ze over een aantal losse slaapjes per dag. Over het algemeen slaapt een pasgeboren kleintje telkens drie uur, waarna hij ongeveer een uurtje wakker is, voordat hij weer in slaap valt. Als je dit verdeelt over 24 uur, komt dat op een gemiddelde van zes slaapjes per etmaal.

In de eerste vier maanden van zijn leven zul je merken, dat het aantal uren dat je kindje slaapt langzaam afneemt. Bovendien valt hij minder vaak per dag in slaap. Na 3 ½ tot 4 maanden heeft je kindje nog maar 14 tot 15 uur slaap nodig. Deze behoefte verdeelt hij over 3 tot 4 langere slaapperioden. Vaak heeft je kindje nu ook een vast patroon van slapen ontwikkeld en slaapt hij elke dag op ongeveer dezelfde momenten.

In deze periode beginnen de meeste kindjes ook 's nachts goed door te slapen. Terwijl hij overdag tussen zijn slaapjes door steeds wakker wordt, slaapt je kindje 's nachts waarschijnlijk 8 tot 9 uur aaneengesloten door. Als je kindje echter na 6 maanden dit slaapritme nog niet ontwikkeld heeft, maar in plaats daarvan regelmatig 's nachts wakker wordt, heeft hij (en jij met hem) last van een slaapprobleem.

Na 6 ½ tot 7 maanden hebben de meeste kindjes overdag nog ongeveer 2 à 3 slaapjes nodig. Deze slaapjes duren waarschijnlijk zo'n 2 ½ uur per keer. Als je kindje ongeveer 9 maanden oud is, zal dit nog verder teruggelopen naar 1 tot twee tukjes overdag. De meeste kindjes verdelen deze slaapjes over de ochtend en de middag. De ochtendslaap is vaak wat dieper en wat langer dan het middagdutje.

Rond de eerste verjaardag van je baby zal hij overdag waarschijnlijk alleen nog een slaapje rond het middaguur nodig hebben. De meeste kinderen slapen dan 1 ½ tot 2 uur. 's Nachts slaapt hij de hele nacht door. Dat betekent overigens niet dat je baby van vroeg in de avond tot in de loop van de ochtend blijft slapen. Voor doorslapen staat officieel maar vijf uur slaap, van middernacht tot vijf uur in de ochtend.

Alles wat je baby extra slaapt, is natuurlijk mooi meegenomen. Maar het kan dus ook zijn, dat jullie het met die vijf uurtjes slaap per nacht moeten doen. Doorslapen betekent overigens evenmin dat je kindje 's nachts geen enkele keer wakker wordt. Maar als je kindje heeft geleerd om door te slapen, is hij in staat om uit zichzelf weer in slaap te vallen na zo'n kleine onderbreking, dus zonder dat hij jou daarbij nodig heeft.

† In Memoriam † vrijdag 15 november 2002 @ 16:21:23 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_6821376
zou het dan toch doorgezet zijn ?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:03:53 #69
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6822132
Nou, vanmiddag om 2 uur dus gestript. Heb sindsdien wel krampjes en pijntjes (flinke pijntjes), maar of het doorzet is dus maar weer afwachten. Ze heeft me ook nog een paar homeopatische tabletjes gegeven (geen idee hoe het heet), dat volgens haar ook nog zou kunnen helpen. En het advies om als het niet doorzet 2 lepels wonderolie in te nemen...

Zet het nu niet door dan ben ik pas dinsdag weer aan de beurt voor een evt vervolg...

Angelic1 since 2001
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2002 @ 17:08:34 #70
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6822230
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 17:03 schreef Angelic1 het volgende:

Zet het nu niet door dan ben ik pas dinsdag weer aan de beurt voor een evt vervolg...

Jeetje mina.. het zit je ook niet echt mee!! Wat zul je aan het balen zijn!! Kom op .. we balen en persen met je mee
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6822268
Kind, tot dinsdag trekken we het hier niet meer hoor!!!!!!!
Dan zijn we alweer twee delen verder

Maarre, bij mij begon het na het strippen ook met vage 'ongesteldheidspijn' en toen ineens bam, weeën om de 5 minuten. Dat gebeurde na ca. 5 uur dusse houd hoop..

Angel22 bedankt voor de info...

vrijdag 15 november 2002 @ 17:11:05 #72
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6822293
quote:
Nou, vanmiddag om 2 uur dus gestript. Heb sindsdien wel krampjes en pijntjes (flinke pijntjes), maar of het doorzet is dus maar weer afwachten. Ze heeft me ook nog een paar homeopatische tabletjes gegeven (geen idee hoe het heet), dat volgens haar ook nog zou kunnen helpen. En het advies om als het niet doorzet 2 lepels wonderolie in te nemen...

Je hebt nog 7 uur de tijd
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:26:43 #73
2934 Carin aka Trijntje
Voor wie ik liefheb....
pi_6822590
Go Angel Go Angel Go Angel..........
Prijs en zegen de betovering, Want april is mijn verovering...............
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:37:06 #74
30488 coolbabe
My little pwny
pi_6822782
quote:

het wordt tijd om alle truken uit de kast te trekken dan
-een orgasme voor jezelf
-een orgasme voor je vriend (in sperma zit een stof die de weeen op kan wekken)
-je tepels stimuleren (doet je baarmoeder samentrekken)
-glaasje tonic
-veel wandelen
-ik ben de rest vergeten maar de eerste drie werken kan ik je uit ervaring vertellen

heel veel succes met het wachten

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:39:04 #75
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_6822818
Sweej, Freek doet ook maar wat met dat slapen overdag....
Ritme is ver te zoeken, en hij slaapt erg kort (zo'n drie kwartier)

MAAR! Hij slaapt wel van 6 uur 's avonds tot de volgende morgen 7 uur!

We kregen hem overigens al met een dag en nchtritme mee uit het ziekenhuis.

Angelic1, GO GO GO!

† In Memoriam † vrijdag 15 november 2002 @ 17:39:08 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_6822819
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 17:37 schreef coolbabe het volgende:

[..]

het wordt tijd om alle truken uit de kast te trekken dan
-een orgasme voor jezelf
-een orgasme voor je vriend (in sperma zit een stof die de weeen op kan wekken)
-je tepels stimuleren (doet je baarmoeder samentrekken)
-glaasje tonic
-veel wandelen
-ik ben de rest vergeten maar de eerste drie werken kan ik je uit ervaring vertellen

heel veel succes met het wachten

kan me niet voorstellen dat je daar behoefte aan hebt aan die eerste 3 als je al bloed verliest en krampen hebt
  vrijdag 15 november 2002 @ 17:54:35 #77
30488 coolbabe
My little pwny
pi_6823141
nee dat geloof ik ook niet echt nee zat weer niet op te letten...
pi_6824472
Angelic: vanavond!!! Doe het !!! We geloven in je DOE HEEEETT!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_6828599
Angeeeeeeeeeliiiiiiiic............
(moeten we al meepersen?)
  zaterdag 16 november 2002 @ 09:05:17 #80
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6832944
Helaas, ondanks dat de weeen gisteravond om de 10 en dan weer om de 6 minuten kwamen is het vannacht weer rustig geworden in mijn buik.

Ik denk dat ik me nu pas maar weer meld als er echt iets staat te gebeuren, want het is zo'n teleurstelling iedere keer...

Angelic1 since 2001
  † In Memoriam † zaterdag 16 november 2002 @ 09:22:59 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_6832981
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 09:05 schreef Angelic1 het volgende:
Helaas, ondanks dat de weeen gisteravond om de 10 en dan weer om de 6 minuten kwamen is het vannacht weer rustig geworden in mijn buik.

Ik denk dat ik me nu pas maar weer meld als er echt iets staat te gebeuren, want het is zo'n teleurstelling iedere keer...

Dat is het toch wel, zelfs als we om de 5 min. kijken en er nog niets zien staan. Tis voor jou erger dan voor ons hoor!! Dus kom nog maar lekker mopperen. Mag ook tijdens de weeën hoor
pi_6833150
Misschien kan iemand mij hier helpen met een vraag:

Ik had gister een discussie met een collega. Deze zegt namelijk dat Negers blank worden geboren. Nu wil ik best geloven dat ze minder bruin geboren worden, maar blank, nee.
Worden ze nu echt blank geboren? (Gezien de felheid van mijn collega).

In het land der blinden is éénoog koning.
  † In Memoriam † zaterdag 16 november 2002 @ 09:58:27 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6833183
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 09:05 schreef Angelic1 het volgende:

Teleurstelling voor jou of voor ons? Wat mij betreft post je hier elke 5 minuten dat je baalt dat het weer opgehouden is! Daar zijn we toch ook voor..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6833289
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 09:54 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Misschien kan iemand mij hier helpen met een vraag:

Ik had gister een discussie met een collega. Deze zegt namelijk dat Negers blank worden geboren. Nu wil ik best geloven dat ze minder bruin geboren worden, maar blank, nee.
Worden ze nu echt blank geboren? (Gezien de felheid van mijn collega).

Negers worden idd niet blank geboren maar wel lichter van kleur.
Dat kleurt in een maand of twee helemaal bij. Het is wel zo dat ALLE kinderen met blauwe ogen geboren worden. Na 4 maanden (geloof ik...) zijn de ogen zover verkleurd naar de kleur die blijft.
pi_6833506
De kleur van donkere mensen kunnen bij de geboorte inderdaad heel licht zijn.

Angelic. Dit schiet niet op voor je he. Is het met de blaasontsteking ook nog uit te houden? Ik hoop zo voor je dat het nu op gaat schieten. Wij allemaal hier hoor. En net zoals Moussy al zegt, kom maar lekker mopperen want voor jou is het toch echt het rotst hoor!!! Zijn jou andere kids spontaan georen, of zijn die omdat je daar ook flink mee overtijd liep opgewekt? En hoe zijn je man en kids er onder?
Dikke knuf weer vanuit hier En ook al heb je er niks aan ik denk aan je!!!

Gisteren heeft Bo haar eerste schoentjes gehad van mijn broertje ( ok broer van 23 maar voor mij is dat en blijft dat dus broertje, laat het hem maar niet horen ) Ze heeft zwarte nike air met rood en zilver. Klinkt lekker kitsch maar is het niet. Staat superstoer. En ze loopt gelijk steviger heeft meer evenwicht. Zal binnenkort even een foto neerzetten.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:18:29 #86
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6833735
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 10:42 schreef jessie het volgende:

Gisteren heeft Bo haar eerste schoentjes gehad van mijn broertje ( ok broer van 23 maar voor mij is dat en blijft dat dus broertje, laat het hem maar niet horen ) Ze heeft zwarte nike air met rood en zilver. Klinkt lekker kitsch maar is het niet. Staat superstoer. En ze loopt gelijk steviger heeft meer evenwicht. Zal binnenkort even een foto neerzetten.

Ben benieuwd, klinkt inderdaad lekker stoer!

Angelic1, we spreken gewoon af dat je vandaag NIET gaat bevallen, misschien helpt dat?!

† In Memoriam † zaterdag 16 november 2002 @ 14:16:07 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_6835316
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 10:12 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Negers worden idd niet blank geboren maar wel lichter van kleur.
Dat kleurt in een maand of twee helemaal bij. Het is wel zo dat ALLE kinderen met blauwe ogen geboren worden. Na 4 maanden (geloof ik...) zijn de ogen zover verkleurd naar de kleur die blijft.

Ze worden grijs geboren met hele zwarte ogen. Een kennis van me heeft 2 van die bruine boontjes

-edit- We zijn bij mn ouders en ik moest ff kijken of er al wat was door gezet

pi_6835353
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 14:16 schreef moussy het volgende:

[..]

Ze worden grijs geboren met hele zwarte ogen. Een kennis van me heeft 2 van die bruine boontjes

grijs??? nooit van gehoord/gezien! een vriendin van me is ook vrij donker en haar kinderen waren heel licht bij geboorte, met donkerblauwe ogen.
pi_6838131
Hoe is het eigenlijk met Phileine? Slaan de medicijnen een beetje aan?
  † In Memoriam † zaterdag 16 november 2002 @ 19:44:25 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_6839412
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 14:20 schreef bixister het volgende:

[..]

grijs??? nooit van gehoord/gezien! een vriendin van me is ook vrij donker en haar kinderen waren heel licht bij geboorte, met donkerblauwe ogen.

Echt hoor zag er niet uit , vond zij gelukkig ook haar vriend is trouwens héél erg donker. Kweenie of dat er mee te maken had
pi_6841167

Hier een foto van Bo op haar nieuwe schoenen. Ik hoop dat het gelukt is, zo ja dan volgen er zo nog een paar.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841178

Dit zijn ze dus.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841192

Knappe meid he

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841214

Ja ja ik weet het, jullie hebben haar nu wel weer gezien

Hierna nog eentje.

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 16-11-2002 22:26]

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841227

Hier poets ze haar tandjes. Hopelijk doet ze dit ook nog trouw als ze wat groter is

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841293
Jessie, leuke foto's! Echt stoer, Bo op die grote stappers. Vind ze het wat?

Angelic, kom maar lekker klagen hier hoor als je wilt!

pi_6841334
Ze vind het schitterend Sweej.
op die foto met haar ogen dicht liep ze dus echt te schateren op die schoenen.

Ik heb dus nog steeds foto's van de minimeet die Gerard nog ff moet verkleinen enzo zodat ik ze hier kan plaatsen. Daar zir dus echt een hele leuke bij van Jonas. Die kan ik je anders wel via mail sturen Sweej. Maar wat is je mailadres?

Het voelt heerlijk!!!!
pi_6841366
Oe leuk! Ik stuur je wel even een mailtje!
Lief
pi_6841461
Hij is er, die schone slaper van je
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 16 november 2002 @ 23:25:25 #100
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_6842044
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 10:12 schreef Angel22 het volgende:
Het is wel zo dat ALLE kinderen met blauwe ogen geboren worden. Na 4 maanden (geloof ik...) zijn de ogen zover verkleurd naar de kleur die blijft.
Niet helemaal. Het overgrote deel van kaukasische kindjes wordt met blauwe ogen geboren, maar de meeste gekleurde kindjes toch echt al met donkere oogjes. Zelfs mijn 1/4 Chamorro buurkids die er verder helemaal wit uitzien, hadden bij de geboorte al donkerbruine ogen.

p.s. Leah, vergeet je me niet?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')