Ik heb de zijkant van de kast eerst afgetekend en em dr uit gedecoupeerd toen de chrome
rand er om heen
2 blowholes + plus een kleine voor het lichtknopje gemaakt in de window en de window tegen de zijkant aan gelijmd met de er bij gekregen 2 componenten lijm
Et licht komt btw bij XoXide vandaan, wel goeie leverancier (USA)
hier de gare webcam pics
o en deze ga ik nog gebruiken voor de achter kant van mn kast daar moet ook nog een blow hole komen
maar dat doe ik van t weekend (alle componenten moeten er uit, hele operatie )
Mijn complimenten
quote:hehe ja eigenlijk wel
Op woensdag 13 november 2002 19:49 schreef mister_b het volgende:
Je kunt beter je geld uitgeven aan een goeie camera
quote:Dank u
Op woensdag 13 november 2002 19:51 schreef Bellerophon het volgende:
Hele mooie casemodMijn complimenten
quote:heb jij daar nu niet een mega windtunnel? ::: JA
Op vrijdag 15 november 2002 00:36 schreef -Clowntje- het volgende:
ziet er wel leuk uit ja..
maarehh, heb jij daar nu niet een mega windtunnel¿ (wordt wat als dat laatste blowhole erbij komt..)
echt klinkt wel hard ja... maar ach ik wen er wel aan... ik zal ff echt pics maken morgen, ik ga alles er uit halen dus dan kan ik mooi ff mn processor koeler schoonmaken zit dik onder het stof
quote:Allemaal 92mm met roostertje:
Op vrijdag 15 november 2002 00:44 schreef GizartFRL het volgende:
Wat voor extra fans gooi je erin?
en waarom 2.
en waarom het lichtknoppie niet gewoon in de voorkant monteren zodat je geen gaatje in je ruitje hoeft te maken?
quote:1 blaast op mn processor 1 naar videokaart... lichtknopje zo gedaan omdat ik niet aan de voorkant d8 ik zie er ook niet echt veel toekomst un
Op vrijdag 15 november 2002 04:15 schreef Jordy-B het volgende:
waarom airholes in je ruitje?en waarom 2.
en waarom het lichtknoppie niet gewoon in de voorkant monteren zodat je geen gaatje in je ruitje hoeft te maken?
quote:je kan toch beter zorgen dat je een behoorlijke luchtstroom hebt van achter naar voor, of andersom, dan redden je processor en videokaart het wel met hun eigen fannetje.
Op vrijdag 15 november 2002 04:17 schreef TriuMpH het volgende:[..]
1 blaast op mn processor 1 naar videokaart... lichtknopje zo gedaan omdat ik niet aan de voorkant d8 ik zie er ook niet echt veel toekomst un
Want 2 van die grote zwarte fannen bederven het zicht nogal, en da's dan een beetje zonde van het ruitje, hè?
en btw de airflow klopt hoor er zit ook nog een dikke koeler (intake) aan de voorkant
dus ik met de laatste outtake nog ff maken
En dan op een laag toerental laten draaien (heb je er ook minder herrie van, en 6 fannen voor zo'n bakkie lijkt wat overdreven.)
quote:ja die zijn er:
Op vrijdag 15 november 2002 04:36 schreef Jordy-B het volgende:
zijn er eigenlijk geen transparante fans?
('k weet dat er fans zijn met transparante blades, maar zijn ze er ook met 'n transparant frame'pje?), want dan lijkt het me het beste dat je er zoiets voorhangt.En dan op een laag toerental laten draaien (heb je er ook minder herrie van, en 6 fannen voor zo'n bakkie lijkt wat overdreven.)
maar die koop ik nog wel in de toekomst
en teveel koeling? nah vind het gewoon leuk al die fannetjes
en het is iig goed koud en dat kan nooit slecht zijn voor de componenten
hoe kouder hoe beter
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:48 schreef TriuMpH het volgende:
Jaja eindelijk bijna klaarIk heb de zijkant van de kast eerst afgetekend en em dr uit gedecoupeerd
toen de chrome
rand er om heen
2 blowholes + plus een kleine voor het lichtknopje
gemaakt in de window en de window tegen de zijkant aan gelijmd met de er bij gekregen 2 componenten lijm
Et licht komt btw bij XoXide vandaan, wel goeie leverancier (USA)
![]()
hier de gare webcam pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
o en deze ga ik nog gebruiken voor de achter kant van mn kast daar moet ook nog een blow hole komenmaar dat doe ik van t weekend (alle componenten moeten er uit, hele operatie
)
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 05:06 schreef Pimterminus het volgende:[..]
quote:hoe stiller hoe beter, geldt ook mee...
Op vrijdag 15 november 2002 05:05 schreef TriuMpH het volgende:[..]
ja die zijn er:
maar die koop ik nog wel in de toekomst
en teveel koeling? nah
vind het gewoon leuk al die fannetjes
en het is iig goed koud en dat kan nooit slecht zijn voor de componenten
hoe kouder hoe beter
quote:voor mij niet
Op vrijdag 15 november 2002 05:25 schreef Jordy-B het volgende:[..]
hoe stiller hoe beter, geldt ook mee...
Wat ik me eigenlijk afvraag, die blowholes in je sidecover...hoe moet dat als je de cover er af haalt? Ik neem aan dat de fan met een draadje naar je mobo oid loopt. Bij covers die je maar een stukje hoeft te schuiven en er dan uit kan tillen is het wel te doen. Als je echter een kast hebt als de AOpen HQ80, met sidecovers die helemaal naar achter geschoven moeten worden, dan kom je wel met je draadjes in de knoop. En ook met je fan zelf, die is dikker dan de ruimte die de cover heeft als die naar achter schuift.
Hoe lost men dat op?
quote:isolerende matten aan de binnenkant plakken.
Op vrijdag 15 november 2002 10:42 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ziet er stoer uit. Ik ben zelf aan een mod aan het denken hoe ik hem zo stil mogelijk krijg zonder al te veel geld uit te geven.
Er zijn speciale rubber matten te koop die de hoge frequenties van je fannen en je HD e.d. dempen.
Voor de temperatuur maakt het gelukkig weinig verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |