abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6785029
Jaja eindelijk bijna klaar

Ik heb de zijkant van de kast eerst afgetekend en em dr uit gedecoupeerd toen de chrome rand er om heen

2 blowholes + plus een kleine voor het lichtknopje gemaakt in de window en de window tegen de zijkant aan gelijmd met de er bij gekregen 2 componenten lijm

Et licht komt btw bij XoXide vandaan, wel goeie leverancier (USA)

hier de gare webcam pics

o en deze ga ik nog gebruiken voor de achter kant van mn kast daar moet ook nog een blow hole komen

maar dat doe ik van t weekend (alle componenten moeten er uit, hele operatie )

't gaat me te snel, als adsl..
pi_6785056
Je kunt beter je geld uitgeven aan een goeie camera
  woensdag 13 november 2002 @ 19:51:08 #3
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_6785079
Hele mooie casemod

Mijn complimenten

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_6785094
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:49 schreef mister_b het volgende:
Je kunt beter je geld uitgeven aan een goeie camera
hehe ja eigenlijk wel
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:51 schreef Bellerophon het volgende:
Hele mooie casemod

Mijn complimenten

Dank u
pi_6811512
Morgen ff alles er uit slopen en boren maar
pi_6811854
ziet er wel leuk uit ja..
maarehh, heb jij daar nu niet een mega windtunnel¿ (wordt wat als dat laatste blowhole erbij komt.. )
pi_6811973
Wat voor extra fans gooi je erin?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_6813580
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 00:36 schreef -Clowntje- het volgende:
ziet er wel leuk uit ja..
maarehh, heb jij daar nu niet een mega windtunnel¿ (wordt wat als dat laatste blowhole erbij komt.. )
heb jij daar nu niet een mega windtunnel? ::: JA

echt klinkt wel hard ja... maar ach ik wen er wel aan... ik zal ff echt pics maken morgen, ik ga alles er uit halen dus dan kan ik mooi ff mn processor koeler schoonmaken zit dik onder het stof

pi_6813584
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 00:44 schreef GizartFRL het volgende:
Wat voor extra fans gooi je erin?
Allemaal 92mm met roostertje:

pi_6813594
waarom airholes in je ruitje?

en waarom 2.

en waarom het lichtknoppie niet gewoon in de voorkant monteren zodat je geen gaatje in je ruitje hoeft te maken?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6813597
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 04:15 schreef Jordy-B het volgende:
waarom airholes in je ruitje?

en waarom 2.

en waarom het lichtknoppie niet gewoon in de voorkant monteren zodat je geen gaatje in je ruitje hoeft te maken?

1 blaast op mn processor 1 naar videokaart... lichtknopje zo gedaan omdat ik niet aan de voorkant d8 ik zie er ook niet echt veel toekomst un
pi_6813604
En wanneer koop je weer een nieuwe kast zodat dit mislukte mormel de vuilnisbak in kan?
pi_6813608
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 04:17 schreef TriuMpH het volgende:

[..]

1 blaast op mn processor 1 naar videokaart... lichtknopje zo gedaan omdat ik niet aan de voorkant d8 ik zie er ook niet echt veel toekomst un

je kan toch beter zorgen dat je een behoorlijke luchtstroom hebt van achter naar voor, of andersom, dan redden je processor en videokaart het wel met hun eigen fannetje.

Want 2 van die grote zwarte fannen bederven het zicht nogal, en da's dan een beetje zonde van het ruitje, hè?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6813611
mwoa vinnet wel stoer staan

en btw de airflow klopt hoor er zit ook nog een dikke koeler (intake) aan de voorkant dus ik met de laatste outtake nog ff maken

pi_6813619
zijn er eigenlijk geen transparante fans?
('k weet dat er fans zijn met transparante blades, maar zijn ze er ook met 'n transparant frame'pje?), want dan lijkt het me het beste dat je er zoiets voorhangt.

En dan op een laag toerental laten draaien (heb je er ook minder herrie van, en 6 fannen voor zo'n bakkie lijkt wat overdreven.)

pi_6813639
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 04:36 schreef Jordy-B het volgende:
zijn er eigenlijk geen transparante fans?
('k weet dat er fans zijn met transparante blades, maar zijn ze er ook met 'n transparant frame'pje?), want dan lijkt het me het beste dat je er zoiets voorhangt.

En dan op een laag toerental laten draaien (heb je er ook minder herrie van, en 6 fannen voor zo'n bakkie lijkt wat overdreven.)

ja die zijn er:

www.oc-shop.nl
www.xoxide.com

maar die koop ik nog wel in de toekomst

en teveel koeling? nah vind het gewoon leuk al die fannetjes en het is iig goed koud en dat kan nooit slecht zijn voor de componenten hoe kouder hoe beter

vrijdag 15 november 2002 @ 05:06:27 #17
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6813642
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:48 schreef TriuMpH het volgende:
Jaja eindelijk bijna klaar

Ik heb de zijkant van de kast eerst afgetekend en em dr uit gedecoupeerd toen de chrome rand er om heen

2 blowholes + plus een kleine voor het lichtknopje gemaakt in de window en de window tegen de zijkant aan gelijmd met de er bij gekregen 2 componenten lijm

Et licht komt btw bij XoXide vandaan, wel goeie leverancier (USA)

hier de gare webcam pics

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

o en deze ga ik nog gebruiken voor de achter kant van mn kast daar moet ook nog een blow hole komen

[afbeelding]

maar dat doe ik van t weekend (alle componenten moeten er uit, hele operatie )

Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6813658
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 05:06 schreef Pimterminus het volgende:

[..]

pi_6813671
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 05:05 schreef TriuMpH het volgende:

[..]

ja die zijn er:

www.oc-shop.nl
www.xoxide.com

maar die koop ik nog wel in de toekomst

en teveel koeling? nah vind het gewoon leuk al die fannetjes en het is iig goed koud en dat kan nooit slecht zijn voor de componenten hoe kouder hoe beter

hoe stiller hoe beter, geldt ook mee...
pi_6813672
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 05:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hoe stiller hoe beter, geldt ook mee...

voor mij niet volgene mod wordt wel waterkoeling denk ik
pi_6815149
Ziet er strak uit!

Wat ik me eigenlijk afvraag, die blowholes in je sidecover...hoe moet dat als je de cover er af haalt? Ik neem aan dat de fan met een draadje naar je mobo oid loopt. Bij covers die je maar een stukje hoeft te schuiven en er dan uit kan tillen is het wel te doen. Als je echter een kast hebt als de AOpen HQ80, met sidecovers die helemaal naar achter geschoven moeten worden, dan kom je wel met je draadjes in de knoop. En ook met je fan zelf, die is dikker dan de ruimte die de cover heeft als die naar achter schuift.

Hoe lost men dat op?

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 15 november 2002 @ 10:42:18 #22
39974 Snoeppapiertje
Het gaat om de inhoud!
pi_6815490
Ziet er stoer uit. Ik ben zelf aan een mod aan het denken hoe ik hem zo stil mogelijk krijg zonder al te veel geld uit te geven.
Als je me maar netjes weggooit
  FOK!fotograaf vrijdag 15 november 2002 @ 10:54:03 #23
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6815646
Leuk gedaan. Heb je bewust voor zwarte fans gekozen? Misschien dat clearfans mooier staan in perspex gemonteerd, eventueel met LED erin of zo?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6815757
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 10:42 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ziet er stoer uit. Ik ben zelf aan een mod aan het denken hoe ik hem zo stil mogelijk krijg zonder al te veel geld uit te geven.
isolerende matten aan de binnenkant plakken.

Er zijn speciale rubber matten te koop die de hoge frequenties van je fannen en je HD e.d. dempen.

Voor de temperatuur maakt het gelukkig weinig verschil.

pi_6815779
de mijne is mooier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')