De nummer 1 van deze week, en daarom de "Fok Dance Plaat van de Week" is geworden:
Praise Cats - Shined On Me
De rest van de lijst zag er na verwerking in Excel zo uit:
code:Nummers die de top 10 net niet haalden:DW VW
01. -- Praise Cats - Shined On Me
02. 05 Gouryella - Ligaya
03. -- DJ Tiesto - In My Memory
04. -- Brio From Rio - Just For Me
05. -- Sash! ft Sarah Brightman - The Secret
06. 01 Molella - TVAB
07. -- Milk Inc - Breathe Without You
08. -- Tomcraft - Loneliness
09. -- DJ Sammy DP - Boys of Summer
10. -- Mighty Dub Katz - Let The Drums Speak
Ik heb voor het gemak alle remixen van een track op één hoop gegooid, om te voorkomen dat we straks 4 mixen van één track in de top 10 hebben staan. Maar bij het stemmen mag je gerust de mix blijven noemen hoor.
Nog even kort de regels:
Geef je favoriete dance tracks door. Je kan maximaal 3 platen per week aandragen.
Nr. 1 -> 3 punten
Nr. 2 -> 2 punten
Nr. 3 -> 1 punt
De vorige hitlijsten kun je trouwens hier vinden:
Fok Dance Top 10 (week 3)
Fok Dance Top 10 (week 2)
Persoonlijk ga ik meer voor Clubby Tunes
van Desire 4.0.
leuk initiatief trouwens, keep it up.
1. Milk Inc - Breathe Without You -> 3 punten
2. Vincent Stormfield - Sweet Harmony 2002 -> 2 punten
3. Brooklyn Bounce - Bring It Back (Svenson & Gielen Remix) -> 1 punt
Trouwens Cybart... zie ik daar nou Milk Inc in je top 3 staan? De vorige keer vond je nog dat-ie in elkaar zakte na de intro bij de extended mix. Ben je 'm beter gaan vinden (dus is het voor jou een 'grower')? Of waren er gewoon geen andere betere tracks in je ogen?
Ik blijf 'm een toppertje vinden. Beter dan Sleepwalker imo.
quote:ja ik hem inmiddels de radio edit ook, en ja heb hem gewoon op cd, het echt een grower, vond in het begin sleepwalker beter, maar deze nu echt veel meer....
Op maandag 11 november 2002 20:35 schreef CJ het volgende:Trouwens Cybart... zie ik daar nou Milk Inc in je top 3 staan? De vorige keer vond je nog dat-ie in elkaar zakte na de intro bij de extended mix.
Ben je 'm beter gaan vinden (dus is het voor jou een 'grower')? Of waren er gewoon geen andere betere tracks in je ogen?
Ik blijf 'm een toppertje vinden. Beter dan Sleepwalker imo.
er waren wel andere tracks, maar ik vond dat na aurora (wat een fucking lekker nummer that is) ff milk inc wel een steuntje kunnen gebruiken
Iig mijn kwalitatief hoogstaande lijstje voor deze week:
1. Tomcraft - Loneliness(Klub Mix)
2. System F - Solstice
3. James Holden - Nothing(Mix 2)
quote:Als bijvoorbeeld 2 tracks op de 5de plek zouden staan, dan gaat het nummer dat de week er voor hoger in de lijst stond voor. Anders gaat de track die langer in de lijst staat voor. En verder is het een beetje @ random van Excel.
Op maandag 11 november 2002 21:30 schreef Boterbabbelaar het volgende:
Wanneer je meer singles kan doorgeven krijgen nummers meer bestaansrecht in de top ipv. kiezen op basis van beginletter/eerder voorkomen in de lijst door toeval (naast de punten natuurlijk).
Dus misschien een idee om volgende keer een top5 of ev. meer op te geven? Hoe wordt het trouwens nu samengesteld naast de puntentelling?
Dit is eigenlijk een noodoplossing, omdat we gewoonweg nog 'weinig' inzendingen krijgen. Als er een grotere groep mensen is die wat instuurt, dan zullen de nummers die in de top 10 staan zelden een gelijke stand vertonen (wat nu dus nog wel vaak het geval is).
Het 'probleem' (voorzover je daarvan kan spreken) is dus eigenlijk dat we meer inzendingen nodig hebben.
Dit kun je oplossen door:
- meer dan 3 nummers in te sturen (top 5)
- meer mensen zover krijgen om nummers in te sturen
Zelf ben ik niet zo voor een top 5. Niet alleen omdat het meer werk is, maar vooral omdat het minder overzichtelijk wordt. Op dit moment halen er al een stuk of 20 a 30 nummers de top 10 niet. Moet je nagaan wat er gebeurt als iedereen er 5 instuurt... dan krijgen we een gigantische lijst met nummers die alleen maar 1 of 2 punten hebben. Een top 5 zou naar mijn mening wel een Top 30 (oid) rechtvaardigen, maar zover zijn we nog lang niet. Laten we maar kijken waar dit ons heen brengt.
Op www.clubcharts.nl is het trouwens nog simpel gedaan door iedereen 1 nummer per week te laten insturen voor de -schijf van de week.
1. Mesh - Purple Haze
2. Fire & Ice Feat. Edvinka - Close to Me (Extended Vocal Mix)
3. Tomaz vs. Filterheads - Sunshine
code:Divers lijstje, al zeg ik het zelf(3 punten) #1: Nightvision - Believin' (J & R Mix)
(2 punten) #2: Ghostland ft. Sinead 'O Connor - Guide Me God (Paul van Dyk Remix)
(1 punt) #3: James Holden - Nothing (Returning 93 Mix)
<-- is volgens mij dezelfde mix die user "Boterbabbelaar" bedoelt.
quote:Psst.. het is "Edvika" en niet "Edvinka".
Op maandag 11 november 2002 22:16 schreef Trance4Ever het volgende:
Mijn top3 van deze week1. Mesh - Purple Haze
2. Fire & Ice Feat. Edvinka - Close to Me (Extended Vocal Mix)
3. Tomaz vs. Filterheads - Sunshine
quote:Ook leuk: Edvika - Sometimes (Fire & Ice Remix)
Op maandag 11 november 2002 23:38 schreef CJ het volgende:[..]
Psst.. het is "Edvika" en niet "Edvinka".
quote:Wat side info over Edvika:
Op dinsdag 12 november 2002 12:42 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ook leuk: Edvika - Sometimes (Fire & Ice Remix)
vond ik toch best skonne liedjes wanne
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 12-11-2002 14:40]
quote:Vergeet ook niet: "I'm On My Way" en de allerlaatste The Oh-single "Eternity".
Op dinsdag 12 november 2002 14:33 schreef Cybart het volgende:
vroeg me al af waar "the oh" was,
heb hier nog "won't you show me the way", "forever in my life" en "got to be free" liggenvond ik toch best skonne liedjes wanne
-for
quote:Wise choise! Zoals altijd levert IIO weer kwaliteit af.(toch blijft de Scumfrog ietsjes beter, imho
Op donderdag 14 november 2002 20:40 schreef Nivo het volgende:
1) Iio - At The End (Johnny Vicious Mix) (3pt)
quote:Heerlijk.
Op maandag 11 november 2002 21:30 schreef Boterbabbelaar het volgende:
Tomcraft - Loneliness(Klub Mix)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |