quote:Een leraar die nogal domme en vage grapjes in z'n dictaten stopt ... rare vent, wil je ( ik iig ) geen les van hebben ...
Op maandag 11 november 2002 10:56 schreef blieblie het volgende:
En we gaan verder met de vraag: Wie is A. Lak
quote:
Op maandag 11 november 2002 11:15 schreef Speed24 het volgende:[..]
Een leraar die nogal domme en vage grapjes in z'n dictaten stopt ... rare vent, wil je ( ik iig ) geen les van hebben ...
Iig Kasper, dies doof en kan alleen maar HTML zodattie 6 weken over HTML lult en dan in 1 week ASP, XML en de rest er door heen jast.
Leurs, een chronische zeikerd
Odehoven, mjaaah, is duidelijk he (hij bedoelt het vast goed
)
Theo Smit, Blugh, wat een kutvent.
quote:Ik heb er les van gehad: mijn god!
Op maandag 11 november 2002 11:15 schreef Speed24 het volgende:[..]
Een leraar die nogal domme en vage grapjes in z'n dictaten stopt ... rare vent, wil je ( ik iig ) geen les van hebben ...
Die man moet gewoon lekker uitvindertje worden ergens in een bedrijf, daar zou hij prima geschikt voor zijn, maar voor lesgeven, nope, dat talent heeft hij niet.
Geen wonder dat zijn college's altijd na 2/3 weken bijna uitgestorven zijn...
quote:Kijk maar uit, Smit woont 100m van mij vandaan
Op maandag 11 november 2002 11:32 schreef blieblie het volgende:
Whehehe, nog meer leraren waar je omheen moet plannen met je rooster??Iig Kasper, dies doof en kan alleen maar HTML zodattie 6 weken over HTML lult en dan in 1 week ASP, XML en de rest er door heen jast.
Leurs, een chronische zeikerd
Odehoven, mjaaah, is duidelijk he(hij bedoelt het vast goed
)
Theo Smit, Blugh, wat een kutvent.
Goed leraren zijn verder nog: Wijnja (topper!), van Gestel (leuk en goed), Aarts (goed in wiskundeles), Maessen (goed voor Wiskunde en DST).
Met een grote bocht omheen gaan: Lak, Verhagen (VGN-versie) (beetje zelfde verhaal als Lak) (VRN is trouwens wel prima!) en Cats (ook een beetje lak-verhaal)
Iemand meneer Kater wel eens gehad trouwens?
quote:Smit is raar, en irritant
Op maandag 11 november 2002 11:44 schreef Wallie het volgende:[..]
Kijk maar uit, Smit woont 100m van mij vandaan
Ik vond hem overigens wel aardig, maar daar was ik geloof ik uniek mee
.
Goed leraren zijn verder nog: Wijnja (topper!), van Gestel (leuk en goed), Aarts (goed in wiskundeles), Maessen (goed voor Wiskunde en DST).
Met een grote bocht omheen gaan: Lak, Verhagen (VGN-versie) (beetje zelfde verhaal als Lak) (VRN is trouwens wel prima!) en Cats (ook een beetje lak-verhaal)
Iemand meneer Kater wel eens gehad trouwens?
quote:Mah nee, meer aan leraren die het niet kunnen overbrengen...
Op maandag 11 november 2002 11:50 schreef blieblie het volgende:[..]
Smit is raar, en irritant
Maar jij hebt dus een hekel aan de mensen die ECHT weten waar ze het over hebben
quote:Hehe, sjaah
Op maandag 11 november 2002 11:53 schreef Wallie het volgende:[..]
Mah nee, meer aan leraren die het niet kunnen overbrengen...
quote:Wijnja heb ik als mentor gehad, echt een leuke leraar!!
Op maandag 11 november 2002 11:44 schreef Wallie het volgende:[..]
Goede leraren zijn verder nog: Wijnja (topper!)
quote:Ik heb Haverkort als mentor, best lollig, die waait echt met alle winden mee
Op maandag 11 november 2002 17:24 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Wijnja heb ik als mentor gehad, echt een leuke leraar!!
![]()
quote:Hej, ik ook ... hoe kan dat
Op maandag 11 november 2002 17:24 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Wijnja heb ik als mentor gehad, echt een leuke leraar!!
![]()
Maar Kater is ook zo'n geval apart
Wat een rare en irritante vent. Heeft nooit ergens verstand van, maar heeft wel overal commentaar op
Odenhoven kan ook beter wat gaan doen waar ie wel goed in is...
En Smit is helemaal
Die heeft zooooo'n dom lachje, dan blaast ie wat door z'n neus enzo
En Engelse termen is ie slecht in, gadget sprak ie echt uit als gad <rust> get, dus niet als gadjet of hoe dan ook ...
[sub]Maar wat is het nut eigenlijk van zo'n slowchat buiten [SC] ?[/sub]
quote:Niet
Op maandag 11 november 2002 19:39 schreef Speed24 het volgende:[..]
Hej, ik ook ... hoe kan dat
![]()
Wijnja is wel aardig, van Gestel is ook niet vervelend ( heb ik nu als mentor) en Verhaegen is ook wel kewl.Maar Kater is ook zo'n geval apart
Wat een rare en irritante vent. Heeft nooit ergens verstand van, maar heeft wel overal commentaar opOdenhoven kan ook beter wat gaan doen waar ie wel goed in is...
En Smit is helemaal
Die heeft zooooo'n dom lachje, dan blaast ie wat door z'n neus enzo
En Engelse termen is ie slecht in, gadget sprak ie echt uit als gad <rust> get, dus niet als gadjet of hoe dan ook ...[sub]Maar wat is het nut eigenlijk van zo'n slowchat buiten [SC] ?[/sub]
Ik had vorig jaar een presentatie voor BI2 bij hem, en ik zat naast Smit, dus op een gegeven moment keek ik opzij, zattie allemaal creafiguurtjes in zijn diktaat te tekenen .
Hij was echt super geconcentreerd bezig, en toen de presentatie afgelopen was, hij zo van; jaah euh, het ging best goed, je moet iets langzamer praten en meer toonhoogte verschil er in doen, jullie hebben allemaal een 6.
Vent komt totaal niet over.....
Fijn trouwens, zo'n javaboek van € 62,- .. enne, weet iemand of het diktaat van RGB daadwerkelijk € 34 kost? Nou ja diktaat.. er staat bij OU-materiaal.. geen idee wat dat is?
quote:Jij doet M&I??
Op maandag 11 november 2002 21:12 schreef gday het volgende:
OMFG vandaag zat Stoffige Hond achter me in 184. Hij dacht dat x[sub]2[/sub] hetzelfde was als x[sup]2[/sup]
. Maar oh oh, wat is dat joch irritant.. ik wil gewoon opletten, maar hij zit over vanalles te blaten constant
.
Fijn trouwens, zo'n javaboek van € 62,- .. enne, weet iemand of het diktaat van RGB daadwerkelijk € 34 kost? Nou ja diktaat.. er staat bij OU-materiaal.. geen idee wat dat is?
quote:Haverkort
Op maandag 11 november 2002 18:00 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb Haverkort als mentor, best lollig, die waait echt met alle winden mee
Mijn favo's: Van de Broek, van Gestel, Zijlmans, Huberts, Haverkort, Oosterkamp, Verhagen (alletwee), Smit (ja, ik mag hem ook wel, dus wallie je bent nie de enige) en Versmissen omdat ie meisjes voortrok met java hehehe
Enne de mindere: Hermans (zooo dom...), Vonken, Linnartz, Cats, Kasper, v.d. Heijden (zie hermans), Ponjee...
quote:Volgens mij zie ik jou weleens lopen
Op maandag 11 november 2002 21:12 schreef gday het volgende:
OMFG vandaag zat Stoffige Hond achter me in 184. Hij dacht dat x[sub]2[/sub] hetzelfde was als x[sup]2[/sup]
. Maar oh oh, wat is dat joch irritant.. ik wil gewoon opletten, maar hij zit over vanalles te blaten constant
.
quote:Hoezo?
Op maandag 11 november 2002 22:51 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Haverkort
![]()
Das 100% kans dat je je studiepunten binnenhaalt
![]()
Mijn favo's: Van de Broek, van Gestel, Zijlmans, Huberts, Haverkort, Oosterkamp, Verhagen (alletwee), Smit (ja, ik mag hem ook wel, dus wallie je bent nie de enige) en Versmissen omdat ie meisjes voortrok met java hehehe
Enne de mindere: Hermans (zooo dom...), Vonken, Linnartz, Cats, Kasper, v.d. Heijden (zie hermans), Ponjee...
Ben er overigens nog steeds niet uit wat ik er mee ga doen.
quote:Die gast met dat spraakgebrek, die altijd lult over hoe het vroeger was...
Op maandag 11 november 2002 10:56 schreef blieblie het volgende:
En we gaan verder met de vraag: Wie is A. Lak
quote:Hehe, nog nooit gehad
Op maandag 11 november 2002 23:23 schreef DemonRage het volgende:[..]
Die gast met dat spraakgebrek, die altijd lult over hoe het vroeger was...
quote:Nope, HI. Why?
Op maandag 11 november 2002 21:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Jij doet M&I??
quote:Hehe, ja ik jou ook geloof ik
Op maandag 11 november 2002 22:53 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Volgens mij zie ik jou weleens lopen
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 11-11-2002 23:56]
Bij van Gestel verspil je veel papier.... if you know what I mean .
Verder.. uhm.. welke niet echt geweldig is, is Cees de Munnik. Die snapt zelf ook nergens wat van geloof ik... maar het is wel een leuke man als persoon .
[Dit bericht is gewijzigd door gday op 11-11-2002 23:59]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |