quote:eeehm gast
Op zondag 10 november 2002 19:05 schreef neonfreak het volgende:
Eindelijk weer een TF serie die naar de jaren 80 versie terugverwijst.
de serie verwijst niet naar de jaren 80 hoor...
Beast Wars deed dat wel.
en Armada zuigt. Net als Robots In Disguise deed. Veel te japans, dus veel teveel pokemon invloeden.
quote:my bad..
Op zondag 10 november 2002 19:07 schreef Tokus het volgende:[..]
eeehm gast
de serie verwijst niet naar de jaren 80 hoor...
Beast Wars deed dat wel.en Armada zuigt. Net als Robots In Disguise deed. Veel te japans, dus veel teveel pokemon invloeden.
quote:Beast Wars zoog.. op een paar details na. (vooral bij die terugblikken naar Megatron en Prime was het goed)
Op zondag 10 november 2002 19:10 schreef neonfreak het volgende:[..]
my bad..
het leek er wel op mijn inziens door de nodige oude bekenden die weer kwamen opdraven, maar om nou te zeggen dat beast wars zo geweldig was, nee, het haalde het niet bij G1 & G2
Prime is in Armada trouwens een brandweerwagen geworden. Waarschijnlijk zodat ze die oplegger van hem niet weer iedere keer op mysterieuze wijze hoefden tevoorschijn laten komen.
quote:in het begin was het niet zo super, maar naar mate de serie vorderde (en de links met G1 erbij kwamen) werd het wel beter.
Op zondag 10 november 2002 19:12 schreef deGVR het volgende:[..]
Beast Wars zoog.. op een paar details na. (vooral bij die terugblikken naar Megatron en Prime was het goed)
quote:je hebt het nu over Robots In Disguise. Daarin was Prime een brandweerauto. In Armada is hij toch echt weer een normale truck.
Prime is in Armada trouwens een brandweerwagen geworden. Waarschijnlijk zodat ze die oplegger van hem niet weer iedere keer op mysterieuze wijze hoefden tevoorschijn laten komen.
quote:ah.. sorry dan... kan me vergissen.
Op zondag 10 november 2002 19:20 schreef Tokus het volgende:[..]
in het begin was het niet zo super, maar naar mate de serie vorderde (en de links met G1 erbij kwamen) werd het wel beter.
[..]je hebt het nu over Robots In Disguise. Daarin was Prime een brandweerauto. In Armada is hij toch echt weer een normale truck.
Hoe lossen ze in Armada die opleggeer gein op dan, of heeft hij daar geen oplegger?
quote:ik weet het niet precies meer. die tekenfilmserie is te crap...
Op zondag 10 november 2002 19:21 schreef deGVR het volgende:[..]
ah.. sorry dan... kan me vergissen.
Hoe lossen ze in Armada die opleggeer gein op dan, of heeft hij daar geen oplegger?
orginele prime
armada prime
quote:Dit is Powermaster Optimus Prime, niet de originele
Op zondag 10 november 2002 19:29 schreef neonfreak het volgende:orginele prime
[afbeelding]
quote:damn you're right, de orginele had inklaphandjes toch?
Op zondag 10 november 2002 20:00 schreef Onbekendje het volgende:[..]
Dit is Powermaster Optimus Prime, niet de originele
![]()
quote:Die heb ik ook! Bij gebrek aan beter.
Op zondag 10 november 2002 20:00 schreef Onbekendje het volgende:[..]
Dit is Powermaster Optimus Prime, niet de originele
![]()
(heeft niks met Armada te maken, maar ik wou het even zeggen )
quote:De neef van een tante van de vriend van mijn zus d'r nichtje .........
Op zondag 10 november 2002 21:14 schreef Thomas B. het volgende:
De neef van een maat van mij kent Pat Lee persoonlijk en hij had een tekening van die maat ingekleurd met Photoshop en opgestuurd naar Pat Lee en toen kreeg tie een tekening van hem zelf terug om in te kleuren en hij kreeg erbij te horen dat als ie het goed zou doen ie misschien wel een baantje als freelance inkleurder te krijgen.
Ik heb het resultaat gezien en dat is fucking mooi! dus hij makt een goede kans(heeft niks met Armada te maken, maar ik wou het even zeggen
)
quote:mnhhneee.... Nee gewoon de neef van een vriend... is dat al te ingewikkeld voor je
Op zondag 10 november 2002 21:15 schreef neonfreak het volgende:[..]
De neef van een tante van de vriend van mijn zus d'r nichtje .........
Als we dan toch gaan bluffen, twee vrienden van me hebben 20 van de 150 Transformers ingekleurd die in de vier Profile Books komen.
check maar eens
quote:Die wil ik ook nog...
Op zondag 10 november 2002 22:51 schreef anima het volgende:
bij play kan je geheel seizoen 1 kopen van transformers de original series. voor iets van 50 piek ofzo. dat zijn dan 17 afleveringen d8 ikcheck maar eens
Heb al wel transformers the movie op DVD... die is ook geweldig.
Daarin zie je hoe megatron galvatron wordt en hoe optimus prime wordt vervangen door rodimus prime enzo... TOP!
MAar toch leuk om te zien
quote:26
Op dinsdag 21 januari 2003 09:10 schreef ChRoNiC het volgende:
transformers... hoe oud waren jullie ook alweer?
quote:+ Armada (compleet andere serie als je het mij vraagt)
Op dinsdag 21 januari 2003 11:28 schreef TearSong het volgende:
Transformers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |