Wat vinden jullie van deze variant? En heb je m al eens gehad?
quote:idem hier
Op zaterdag 9 november 2002 22:33 schreef nightfly het volgende:![]()
Geef mij maar Grolsch
quote:misschien moet je het eens proeven, dan snap je het
Op zaterdag 9 november 2002 22:38 schreef Madame het volgende:
Ik snap het niet hoor, dat jonge mannen bier uit een flesje met een langere hals lekkerder vinden dan uit een gewoon pijpje. En waarom lust een nederlandse jongen geen bier uit een halve liter fles, zoals die in de rest van Europa gebruikelijk is? Dom gedoe, en verspilling van grondstoffen, met al dat glas. Zonder statiegeld ook nog eens. Hetzelfde bier in een modieus flesje. Bah.
Daarbij, op t plaatje staan ook die kleinere flesjes.
Nu heb ik gewone pijpjes en die kleine, en ze smaken exact hetzelfde, dus ik vraag me af hoe dat met die longnecks zit.
quote:die kwart-litertjes zijn hetzelfde als gewone pilsjes. Maar Long-necks zijn anders. Tis Heineken export
Op zaterdag 9 november 2002 22:49 schreef TheHolyOne het volgende:
Na, ik vin een 'gewoon' biertje prima, stukke goedkoper!Daarbij, op t plaatje staan ook die kleinere flesjes.
Nu heb ik gewone pijpjes en die kleine, en ze smaken exact hetzelfde, dus ik vraag me af hoe dat met die longnecks zit.
quote:Hmmz.. moet je nog een aantal van die flesjes hebben?
Op zaterdag 9 november 2002 22:23 schreef flat_erik het volgende:
Wat een ontzettend lekker biertje is dat
Ik heb m nou een aantal keren gehad en hij smakt stukken beter dan gewoon Heineken!
Volgens mij is het gewoon de export variant maar iig[afbeelding]
http://www.longneck.nl/Wat vinden jullie van deze variant? En heb je m al eens gehad?
quote:Leeg of vol
Op zaterdag 9 november 2002 23:02 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Hmmz.. moet je nog een aantal van die flesjes hebben?
* Kissinggirl gaat wat van d'r verzameling wegdoen*
quote:Je maakt mij niet wijs dat export Heineken anders is dan "gewoon" Heineken
Op zaterdag 9 november 2002 23:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
die kwart-litertjes zijn hetzelfde als gewone pilsjes. Maar Long-necks zijn anders. Tis Heineken export
quote:try it
Op zaterdag 9 november 2002 23:46 schreef ZakHooi het volgende:[..]
Je maakt mij niet wijs dat export Heineken anders is dan "gewoon" Heineken
Hoe kom je daar bij?
quote:Heb ik al eens gedaan, maar ik proef geen verschil. Voor zover ik weet is export bier gewoon precies hetzelfde bier dat in Nederland gemaakt wordt en naar de VS wordt geëxporteerd omdat die Amerikanen op het "imported" stickertje geilen. Beetje jammer dat vanwege deze reden Nederlanders ook denken dat export Heineken anders is, het is gewoon een marketingtruc.
Op zaterdag 9 november 2002 23:47 schreef flat_erik het volgende:[..]
try it
quote:Hmzz smaken verschillen! Er zit toch een tikkie anders verschil in hoor
Op zaterdag 9 november 2002 23:51 schreef ZakHooi het volgende:[..]
Heb ik al eens gedaan, maar ik proef geen verschil. Voor zover ik weet is export bier gewoon precies hetzelfde bier dat in Nederland gemaakt wordt en naar de VS wordt geëxporteerd omdat die Amerikanen op het "imported" stickertje geilen. Beetje jammer dat vanwege deze reden Nederlanders ook denken dat export Heineken anders is, het is gewoon een marketingtruc.
quote:Weet je waar een verschil tussen zit?
Op zaterdag 9 november 2002 23:55 schreef flat_erik het volgende:[..]
Hmzz smaken verschillen! Er zit toch een tikkie anders verschil in hoor
Zet ze maar eens naast elkaar!
Tussen bier en Heineken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |