Ik denk ik... piessex? Of is dat niet zo extreem?
quote:?? Gatverdamme ... echt te smerig voor woorden jekkes
Op vrijdag 8 november 2002 19:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Op sex gebied?Ik denk ik... piessex? Of is dat niet zo extreem?
quote:ja, ik zeg ook niet dat t lekker was!
Op vrijdag 8 november 2002 19:53 schreef floeps het volgende:[..]
?? Gatverdamme ... echt te smerig voor woorden jekkes
![]()
quote:Ah...jij bent duidelijk een kots-sex liefhebber
Op vrijdag 8 november 2002 19:53 schreef floeps het volgende:[..]
![]()
Extreemste...rare plekken denk ik, bos, douchehokje bij zwembad e.d.
Tja we(mijn man en ik) hebben een plassexfilm gemaakt in opdracht.
Dat was 1 keer en nooit weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vies is het niet, je zorgt ervoor dat je de hele godganse dag water drinkt, dan is je plas ook water, het is het idee wat het zo vies maakt.
Maar het was niet opwindend, het was niet leuk, maarja je moet alles(op een paar uitzonderingen na) een keer geprobeert hebben.
Ik weet iig zeker dat plassex niets voor mij is.
quote:Ero. ben je nog steeds op zoek naar mannen voor een gangbang? En trouwens, hou je van bukkake?
Op vrijdag 8 november 2002 20:02 schreef erodome het volgende:
Oh oh hier moet ik even flink over nadenken hoor, wat is het extreemste wat ik ooit gedaan heb, het extreemste in mijn ogen dan....Tja we(mijn man en ik) hebben een plassexfilm gemaakt in opdracht.
Dat was 1 keer en nooit weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vies is het niet, je zorgt ervoor dat je de hele godganse dag water drinkt, dan is je plas ook water, het is het idee wat het zo vies maakt.
Maar het was niet opwindend, het was niet leuk, maarja je moet alles(op een paar uitzonderingen na) een keer geprobeert hebben.
Ik weet iig zeker dat plassex niets voor mij is.
Damn dat was supersex
Bukake, tja het idee vind ik wel gaaf, maar om nu weet ik veel hoeveel mannen over mijn gezicht(enzo) heen te laten spuiten, ik weet het niet hoor.
Ben ik dus nog niet over uit...
Neem alleen de volgende overweging, wat nu als het in je oog komt!!!!
Dat doet pijn!!!!!!!!!!!!
En zaad is maar even lekker, het verzuurt(zeg maar) snel, word klonterig en goor.
Zou het eerst eens moeten zien gebeuren bij wat andere, daarna kan ik pas een oordeel vellen.
Maar op dit moment een nee dus.
p.s.
oh ja formarlyknownas, heb je mijn mailtje nog gehad?
[1] Elkaars hand vasthouden terwijl we de hond uitlaten
[2] Mijn arm om een meisje heen doen in de bios terwijl de film nog draait
quote:aiai...en ik dacht dat ik pervers was!!
Op zaterdag 9 november 2002 12:24 schreef Rano het volgende:
Meest extreme? Lastig, ik heb 2 hele extreme dingen meegemaakt. Kiezen jullie maar:[1] Elkaars hand vasthouden terwijl we de hond uitlaten
[2] Mijn arm om een meisje heen doen in de bios terwijl de film nog draait
ik moet zeggen dat ik echt bewondering heb voor je lef, je bent echt grensverleggend bezig. Ikzelf heb er veel meer moeite mee om mijn arm om een meisje secu jongen te doen TERWIJL DE FILM NOG DRAAIT!!
ik bedoel..stel je voor..iedereen is gewoon netjes die film aan het kijken en jij doet iets heel anders!!
ik heb weleens iemand gepijpt in de bios, maar goed, dat was tijdens de voorstukjes en das toch wel heel wat anders he...ja, heb echt bewondering voor je!
quote:Thnx...^O^
Op zaterdag 9 november 2002 12:32 schreef sessurea het volgende:[..]
aiai...en ik dacht dat ik pervers was!!
ik moet zeggen dat ik echt bewondering heb voor je lef, je bent echt grensverleggend bezig. Ikzelf heb er veel meer moeite mee om mijn arm om een meisje secu jongen te doen TERWIJL DE FILM NOG DRAAIT!!
ik bedoel..stel je voor..iedereen is gewoon netjes die film aan het kijken en jij doet iets heel anders!!
ik heb weleens iemand gepijpt in de bios, maar goed, dat was tijdens de voorstukjes en das toch wel heel wat anders he...ja, heb echt bewondering voor je!
dat was toch wel even wennen
enne... ff kijken; een vrouw 'gevingerd' terwijl ze met haar vriend aan het praten was...... hij had niets door......
zal nog eens verder denken........
En een keer een meisje gevingerd in een themisch-aromabad van een sauna toen er verder niemand inzat. Mensen die voorbij liepen hadden ook niets door.
Maar extreem.... nee niet echt.
quote:in de rembrandt of in de blikken bioscoop?
Op zaterdag 9 november 2002 12:32 schreef sessurea het volgende:[..]
aiai...en ik dacht dat ik pervers was!!
quote:WHAHAHAHAHA wat lopen er toch zieke mensen rond
Op zaterdag 9 november 2002 11:31 schreef rolfvp het volgende:
ik heb er een keer anaal gevingerd, was eg nix!
quote:*kijkt in profiel en snapt nu je beroep: "hulpverlener"
ik heb weleens iemand gepijpt in de bios, maar goed, dat was tijdens de voorstukjes en das toch wel heel wat anders he...
quote:Joh, ga een ander topic verzieken
Op zaterdag 9 november 2002 20:15 schreef -En4Cer- het volgene:[..]
quote:hahaha....in de rembrandt!
Op zaterdag 9 november 2002 18:32 schreef neverendingpain het volgende:[..]
in de rembrandt of in de blikken bioscoop?
[..]
*kijkt in profiel en snapt nu je beroep: "hulpverlener"
[/quote
euhm at your service dan maar he (maar uiteraard enkel voor een selectief gezelschap )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |