Wie moet BLIJVEN, Judith, Ting of Ursula?
Wie moet OPZOUTE, Judith, Ting of Ursula?
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-11-2002 23:47]
(Ik stem overigens pas volgende week.)
Edit: Helemaal niet, ik ga 600x tegen Ting stemmen.
Eu, ik heb een hekel aan uitgeknepen theezakjes, dus toch maar Ting wieberen.
Jubitch mag nog even blijven.
quote:Ben het helemaal met scanman01 eens...
Op donderdag 7 november 2002 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Blijven: JudithWeg: Ting natuurlijk!
quote:Ze doet tenminste iets en heeft 'Dachut Niiiiiiet' aan ons vocabulaire toegevoegd.
Op donderdag 7 november 2002 23:49 schreef weyden het volgende:
Ursula EXIT via de achteruitgang. Ik snap niks van haar. Het ene moment roept ze;"daaaaaaacccchhhhttt heettttt nnniiiiiiiiiiieeeeeet.
En het anderen moment praat ze die Arthur naar de mond als ze een gesprek met Dennis heeft gehad...
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 00:06 schreef okzin het volgende:
Ting weg (en wel de deur achter je kont dichtdoen)
quote:Met dat geschuifel van Ting (zoals heel oude Chinezen op Discovery Channel altijd doen) mogen ze dan wel een extra lange uitzending maken.
Op vrijdag 8 november 2002 00:06 schreef okzin het volgende:
Judith blijvenTing weg (en wel de deur achter je kont dichtdoen)
On-topic: Weg in volgorde: Judith, Ursula, Ting.
Nee, doe mij dan maar een Ursula of Judith-bakkie. Daar zit tenminste pit in. Judith, dat spreekt vanzelf. Maar ook Ursula. Niet door haar eigen persoonlijkheid, maar vooral door die knotsmaffe bewaker van haar. Ja, Tuur! De minst camerabewuste BB-er ooit. Okee, wél tijdens de live-uitzending. "Dennis is eigenlijk een moordgozer." Een moment van zwakte. Maar buiten de donderdagavond-uitzending om denkt Arthur waarschijnlijk dat die camera's nep zijn. Een soort flitspalen zonder fotorolletje. Of van die afgebrande of afgeschoten flitsers die tijdelijk buiten bedrijf zijn. Hij weet daar als ex-diender natuurlijk alles van. Ik verdenk Tuur ervan dat hij de meest neusplukkende BB-er van aller tijden en landen is. Even lekker die grotten ontginnen, en het nog opvreten ook! Extra rantsoen voor in de bunker, ik geef 'm geen ongelijk.
Kijk, daar verwacht ik nog vuurwerk van. Wouter die een goed gesprek met Ursula aangaat door de tralies. "Ik vind het heel bijzonder dat jij je bij conflicten weet staande te houden." Arthur vervolgens: "Jij vuile huichelaar! Ga effe gauw je tenen ontharen, vuile egocentrische miet die je bent!" Precies. Dát willen we horen. Beschaving pretenderen doen we al genoeg in ons achterlijke burgerleventje buiten het BB-huis. Met andere woorden: Ursula móet erin blijven. Niet om zichzelf, maar juist omdat zij de kweekvijver voor conflicten en ruzies is.
En tenslotte nog even over Judith en de video van haar neefje. Schattig ventje, maar hebben jullie ook gehoord dat ie hard riep: "UIT, UIT, UIT?"
quote:Doelgroep Yorin.
Op vrijdag 8 november 2002 00:37 schreef Anzjie het volgende:
Jammie![]()
Ik stem Ting er uit denk nog even na wie er moet blijven...Dilemma hoor
quote:Niet eens bij nagedacht...Ik hoop al heeeeel lang op de exit van Ting
Op vrijdag 8 november 2002 00:39 schreef sooty het volgende:[..]
Doelgroep Yorin.
Ik wil dat Lionsguy weer zo snel mogelijke zonder dwangpsychoses langs de poelier kan lopen.
Echt, beter voor ons allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |