Iemand ervaring of een idee??
quote:Tenminste dat is wat ik doe als ik naar londen moet voor mn werk
Op donderdag 7 november 2002 16:28 schreef Joene het volgende:
Luton en dan 45 minuten treinen
quote:Wat kost en treinkaartje voor een student en welke trein moet ik nemen ? Thanx
Op donderdag 7 november 2002 16:28 schreef Joene het volgende:[..]
Tenminste dat is wat ik doe als ik naar londen moet voor mn werk
quote:Neem dan gewoon London City Airport.
Op donderdag 7 november 2002 16:25 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wil ff naar London eind november met het vliegtuig (easyjet)
Ik kan vliegen op Gatwick of op Luton. Wat kan ik het beste doen als ik naar hartje London wil (Victoria underground station). Wat is sneller(luton of Gatwick) en hoe kom ik daar het best (trein, bus,...)Iemand ervaring of een idee??
quote:Kan niet met easyjet...helaas...
Op donderdag 7 november 2002 16:32 schreef static het volgende:[..]
Neem dan gewoon London City Airport.
quote:neem de trein naar victoria of paddington ofzow. schat een pond of 6-8 voor een enkeltje
Op donderdag 7 november 2002 16:29 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Wat kost en treinkaartje voor een student en welke trein moet ik nemen ? Thanx
quote:Als je een zaterdag overnacht is KLM UK ook vrij goedkoop hoor.
Op donderdag 7 november 2002 16:33 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Kan niet met easyjet...helaas...
Maar goed, ik ken je budget natuurlijk niet.
quote:9 -10 GBP
Op donderdag 7 november 2002 16:29 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Wat kost en treinkaartje voor een student en welke trein moet ik nemen ? Thanx
quote:Mijn werkgever heeft budget genoeg , maar spendeert dat liever niet aan vliegreizen
Op donderdag 7 november 2002 16:35 schreef static het volgende:[..]
Als je een zaterdag overnacht is KLM UK ook vrij goedkoop hoor.
quote:KLM exel vanuit A'dam, R'dam of Eindhoven naar city of Heathrow. 125-150 euro. Dan met de tube de stad in voor anderhalve pond
Op donderdag 7 november 2002 16:35 schreef static het volgende:[..]
Als je een zaterdag overnacht is KLM UK ook vrij goedkoop hoor.
quote:Dat is kut, daar wordt bij mij gelukkig nooit moeilijk over gedaan.
Op donderdag 7 november 2002 16:37 schreef Joene het volgende:[..]
Mijn werkgever heeft budget genoeg , maar spendeert dat liever niet aan vliegreizen
dus moet ik ook met easyjet (overigens best fijne maatschappij ik heb nog geen problemen met z egehad ) in tegenstelling tot vele anderen mensen maar ok
Heb nooit met Easyjet gevlogen overigens en zie het ook niet zo zitten om dat wel te doen.
quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:37 schreef Joene het volgende:[..]
Mijn werkgever heeft budget genoeg , maar spendeert dat liever niet aan vliegreizen
dus moet ik ook met easyjet (overigens best fijne maatschappij ik heb nog geen problemen met z egehad ) in tegenstelling tot vele anderen mensen maar ok
Ok thanx peoples..............ik ga ff flink nadenken. Jullie lezen nog wel hoe het was...
quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:40 schreef static het volgende:[..]
Ook lekker voor de FD puntjes.
quote:Ben een aantal jaar Royal geweest, maar dat is me vorig jaar afgenomen omdat ik overstapte op Lufthansa en ben ik gedegradeerd naar Silver (wat nu overigens weer anders is).
Op donderdag 7 november 2002 16:43 schreef el_bario het volgende:[..]
(net Zilver gekregen... hoi hoi)
Ik heb al die punten overigens nog nooit ergens voor gebruikt.
quote:Gaaf... daar kun je toch wel eens lekker met z'n tweetjes van op een first class vakantie, lijkt me.
Op donderdag 7 november 2002 16:47 schreef static het volgende:[..]
Ben een aantal jaar Royal geweest, maar dat is me vorig jaar afgenomen omdat ik overstapte op Lufthansa en ben ik gedegradeerd naar Silver (wat nu overigens weer anders is).
Ik heb al die punten overigens nog nooit ergens voor gebruikt.
Maar 45 minuten vind ik toch wel erg lang treinen. Dat is iets van Schiphol-Rotterdam. Nou lekker dan.
quote:Tja, Engeland is iets groter dan NL. En alledrie de luchthavens waar de goedkope maatschappijen op vliegen (Luton, Gatwick en Stansted)liggen op ongeveer die afstand van Londen.
Op zaterdag 9 november 2002 14:42 schreef Golfen het volgende:
Ik had ook geen idee, ik heb maar gewoon Luton genomen voor december, lekker goedkoop met easyjet.Maar 45 minuten vind ik toch wel erg lang treinen. Dat is iets van Schiphol-Rotterdam. Nou lekker dan.
quote:ja het is alle 3 plus minus 45 min treinen
Op zaterdag 9 november 2002 14:45 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Tja, Engeland is iets groter dan NL. En alledrie de luchthavens waar de goedkope maatschappijen op vliegen (Luton, Gatwick en Stansted)liggen op ongeveer die afstand van Londen.
Terug hadden we een boemeltje en deden we er bijna een uur over. Prijs 6,60.
Maar was altijd korter dan vanuit Stansted. Gatwick ken ik niet.
De bus van Luton Airport naar het treinstation (5 minuten) is gratis, geen feest als die overvol is met al die roundabouts.
En EasyJet, ik heb helaas 5 keer geprobeerd te gaan met EasyJet waarvan ze 2 keer niet vlogen. Dus dat is mijn success-rate. KLM rules, en so does FD. Alleen jammer dat ze alleen op City, Gatwick en Heathrow vliegen
Anybody who knows it???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |