Eerste ronde was al leuk met een aantal verrassingen, zoals Arsenal dat weer rustig verder gaat met verliezen (vorige wedstrijd maar net gewonnen door een eigen doelpunt van Fulham); deze keer van Sunderland.
Spurs onderuit tegen Barnsley.
Leeds tegen Sheffield Utd d'r uit: 2-1 waarbij Sheffield beide doelpunten in de extra tijd scoorde. Teven heibel in het stadion.
Everton in een sensationele 2-2 tegen NewCastle na 90 minuten. 3-3 na 120 minuten, maar uiteindelijk doet Everton de panalties beter.
Overzicht:
Blackburn Rovers (1) 2-2 (0) Walsall AET: Blackburn win 5-4 on penalties
Crystal Palace (1) 3-0 (0) Coventry City R
Liverpool (1) 3-1 (0) Southampton R
Newcastle United (0) 3-3 (1) Everton AET : Everton win 3-2 on penalties
Oxford Utd (0) 0-3 (0) Aston Villa R
Sheff Utd (0) 2-1 (1) Leeds United R
West Ham Utd (0) 0-1 (1) Oldham Athletic R
Arsenal (2) 2-3 (0) Sunderland R
Burnley (0) 2-1 (1) Tottenham Hotspur R
Chelsea (1) 2-1 (0) Gillingham R
Fulham (1) 3-1 (0) Bury R
Ipswich Town (3) 3-1 (0) Middlesbrough R
quote:Stelt toch niets voor die hele "Worthless Cup"
Op donderdag 7 november 2002 09:25 schreef Doc het volgende:
Eerste ronde was al leuk met een aantal verrassingen, zoals Arsenal dat weer rustig verder gaat met verliezen (vorige wedstrijd maar net gewonnen door een eigen doelpunt van Fulham); deze keer van Sunderland.
quote:Idd. Zelfde geld voor Man. United. Door het drukke schema mag de tweede garnituur in de Worthington Cup acteren. Premier League en FA Cup zijn in eigen land veel belangrijker, laat staan de Europese bekers.
Op donderdag 7 november 2002 09:33 schreef Gunner het volgende:[..]
Stelt toch niets voor die hele "Worthless Cup"
Die bekercompetitie neemt Arsenal al jaren niet meer serieus
quote:Het is een prijs van het derde garnituur (met ongeveer evenveel waarde als de KNVB beker bij ons, want het nationale cup voetbal in NL is ook niet al te inspirerend). Het is het moment dat de grotere clubs wat dingetjes uitproberen, zoals bij LFC Kirkland die op goal stond (en prima speelde) of bij Arsenal Van Bronkhorst en Jeffers die speelden. Maar dan nog verwacht je toch dat de grotere jongens van de kleintjes moeten winnen.
Op donderdag 7 november 2002 09:33 schreef Gunner het volgende:[..]
Stelt toch niets voor die hele "Worthless Cup"
Die bekercompetitie neemt Arsenal al jaren niet meer serieus
quote:Zou je idd eigenlijk wel mogen verwachten. Real Madrid lukte het ook tegen Oviedo. Moet Arsenal het toch ook lukken.
Op donderdag 7 november 2002 12:40 schreef Doc het volgende:[..]
Het is een prijs van het derde garnituur (met ongeveer evenveel waarde als de KNVB beker bij ons, want het nationale cup voetbal in NL is ook niet al te inspirerend). Het is het moment dat de grotere clubs wat dingetjes uitproberen, zoals bij LFC Kirkland die op goal stond (en prima speelde) of bij Arsenal Van Bronkhorst en Jeffers die speelden. Maar dan nog verwacht je toch dat de grotere jongens van de kleintjes moeten winnen.
quote:
Op donderdag 7 november 2002 09:25 schreef Doc het volgende:Eerste ronde was al leuk met een aantal verrassingen, zoals Arsenal dat weer rustig verder gaat met
Spurs onderuit tegen Barnsley.
quote:En echt flinke heibel ja. Na de problemen vorig jaar bij Cardiff - Leeds zal Leeds wel een aardige boete kunnen verwachten...
Leeds tegen Sheffield Utd d'r uit: 2-1 waarbij Sheffield beide doelpunten in de extra tijd scoorde. Teven heibel in het stadion.
quote:
Liverpool (1) 3-1 (0) Southampton R
quote:Deze zal pijn doen bij West Ham, de ploeg speelt ook zo vreselijk wisselvallig....
West Ham Utd (0) 0-1 (1) Oldham Athletic R
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-11-2002 13:16]
MUTD - Chelsea
pff scoort die Forlan
echt een kutspits...
Come on Chelsea.
quote:Zooo jij bent HARD in je commentaar.
Op dinsdag 17 december 2002 22:41 schreef mitt het volgende:
Die is zooooooooooooo slecht deze wedstrijd...die gast hoort niet eens bij Bolton te spelen
quote:"Diego woohoo"
Op dinsdag 17 december 2002 22:42 schreef Duiveltja het volgende:
hoor ik nou een variant op "Litmanen woohoo"
(ik ben geneigd lelijke dingen over Forlan op te schrijven maar houd me in)
quote:tis toch zo
Op dinsdag 17 december 2002 22:42 schreef Doc het volgende:[..]
Zooo jij bent HARD in je commentaar.
quote:Ik zal dat zeker niet ontkennen. In mijn optiek kan je niet hard genoeg zijn naar Forlan.
Op dinsdag 17 december 2002 23:16 schreef mitt het volgende:[..]
tis toch zo
quote:Niets over gehoord. Ik hoop het wel
Op dinsdag 17 december 2002 23:10 schreef Fulton het volgende:
zenden ze morgen Aston Villa - Liverpool ook uit?
quote:'k heb even gekeken.
Op dinsdag 17 december 2002 23:24 schreef Doc het volgende:[..]
Niets over gehoord. Ik hoop het wel
.
quote:Film van vanavond wel, ging ook niet door helaas.
Op dinsdag 17 december 2002 23:37 schreef Fulton het volgende:[..]
'k heb even gekeken.
Staat niet in de gids, helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |