Echter, hoe zou jij je voelen als er (even gewoon hard gezien) iemand niet meer naar een chatbox zou komen, omdat hij/zij andere dingen aan zijn hoofd had. Dit is dus aan beide kanten een vorm van hmmmm...paranoia is een beetje zwaar, maar zij denken dat jij hen in de steek hebt gelaten, en dat ze niet interessant genoeg voor je waren, waardoor zij een reactie ten opzichte van jou hebben dat ze er onverschillig over zijn dat jij bent weggegaan...
Snappez-vous? Hopelijk kan je je een beetje inleven in hun situatie....Overigens vind ik het niet erg strak dat je onder een andere nick kwam 'spieden' in dat channel...maar dat is weer een andere...
quote:dat dacht ik dus al:
Op donderdag 7 november 2002 00:33 schreef Frenkie het volgende:
dit topic is al eens eerder geweest
quote:jep deze kerel zit allemaal topics die al bestaan gewoon te copy pasten en opent ze opnieuw.
Op donderdag 7 november 2002 00:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat dacht ik dus al:
Vriendschap is inderdaad en illusie
vergelijk deze: Zoeken van Tegenpolen
met deze: Tegenpolen zoeken
quote:Wo... das dus echt copy-paste werk. Ik dacht eerst van dezelfde onderwerp maar ander persoon en verhaal. Niet dus.
Op donderdag 7 november 2002 00:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat dacht ik dus al:
Vriendschap is inderdaad en illusie
quote:Hm, ja, je hebt gelijk.
Op donderdag 7 november 2002 00:43 schreef damster het volgende:[..]
jep deze kerel zit allemaal topics die al bestaan gewoon te copy pasten en opent ze opnieuw.
geloof dat topicstarter een aandachtsprobleem heeft.
of hij probeert grappig te doen met iets wat niet grappig isvergelijk deze: Zoeken van Tegenpolen
met deze: Tegenpolen zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |