quote:
Op woensdag 6 november 2002 20:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor je ouders enzo... ? Ikke niet, want ik heb goede cijfers! Ik krijg volgende week mijn 1e rapport!
Wiskunde 10
Natuurkunde 9
mechanica 9
nederlands 9
Engels 9
quote:Waar hebben we het hier over? Bijscholing?
Op woensdag 6 november 2002 20:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mijn rapport (ik moet alleen nog toetsen terugkrijgen van Natuurkunde (ik denk tussen 9 en 10) en Engels (tussen 8.5 en 9.5 )Wiskunde 10
Natuurkunde 9
mechanica 9
nederlands 9
Engels 9
62% totaal
2de beste van de klas
(we zitten echt met dumbasses)
5de jaar Informatica-Beheer
resultaat tot nu toe: 63 SP (De volle mep van wat er te halen viel)
quote:goeie punten btw
Mijn rapport (ik moet alleen nog toetsen terugkrijgen van Natuurkunde (ik denk tussen 9 en 10) en Engels (tussen 8.5 en 9.5 )Wiskunde 10
Natuurkunde 9
mechanica 9
nederlands 9
Engels 9
quote:krijg je er ook geld voor? Of vinden ze je daar te oud voor. Wat natuurlijk onzin is, of je ooit te oud wordt voor geld. Maar goed, sommige mensen doen daar heel raar over.
Natuurkunde 9
mechanica 9
nederlands 9
Engels 9
quote:Och jochie of moet jij je nog verantwoorden bij je pappie en mammie voor je resultaten??
voor je ouders enzo... ? Ikke niet, want ik heb goede cijfers! Ik krijg volgende week mijn 1e rapport!
wel LOL
voor mezelf wel.. heb bijna belangerijke toetsweek achter de rug maar heb tot nu toe de helft verneukt
quote:niet bang voor je ouders op je 30ste? Grote jongen hoor....
Maar.. ik heb geen echt lekker Herfstrapport. Moet em nog krijgen, 2 vakken onvoldoende, opzich redelijk goed.. Maar op Natuurkunde waarschijnlijk een 3 ofzo, moet nog cijfers terug krijgen. Ik Haat dat vak, ik snap er geen bal van... Zit in 3 VWO trouwens.
quote:Er zit toevallig waarschijnlijk wel een euro in.
Op donderdag 7 november 2002 17:17 schreef Joene het volgende:
30 jaar , en dan een rapport aan je ouders laten zien![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |