Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen?? (ik moet het wel bijtijds weten anders moet ik misschien een dagje werk ruilen)
quote:*agenda trekt* Ja hier wel
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Sweej het volgende:
Nou menschen, plannen maar!Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen?? (ik moet het wel bijtijds weten anders moet ik misschien een dagje werk ruilen)
quote:alsjeblieft
Op woensdag 6 november 2002 22:24 schreef jessie het volgende:
Hier kunnen we dan niet.
Waar is deel 1 gebleven, kan um niet vinden
quote:Ik was aanvankelijk met die datum gekomen, omdat dat het enige weekend was dat wij nog vrij hadden. Echter, uit deel 1 blijkt dat iedereen een grote voorliefde heeft voor het westen van 't land en dat is voor ons niet bereikbaar. We trekken ons dus gewoon terug, dat zal het plannen voor jullie veel makkelijker maken
Op woensdag 6 november 2002 21:57 schreef Sweej het volgende:
Er was min of meer 8 december uitgekomen. Gaat dat nog lukken voor iedereen??
quote:Ik mag hopen van wel
Op donderdag 7 november 2002 23:48 schreef moussy het volgende:
ah nee joh, jij hoort er toch ook bij![]()
Bovendien was dit volgens mij het weekend waarop de meeste mensen niet konden, en dat zijn nou juist de mensen waarmee jullie vaker zullen, of in ieder geval kunnen, meeten. Doet nou maar gewoon naar tante Gao luisteren, zoek een andere datum waarop Jessie ook kan, veel plezier en zwaai maar even naar de visjes namens Iris
Het was een minichat, maar wel een heel gezellige! Leuk om te zien hoe groot Christan alweer is ten opzichte van 3 baby's in verschillende maten
Jessie, bedankt voor de gastvrijheid en de sightseeing tour naar de kinderboerderij
Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Hottopic staat op scherp
Alicia zo'n lekker klein eigenwijsje! Bo kan heerlijk lachen en wat is die Christan een ongelofelijk mooi manneke......
(en mijn eigen lieve Jonassie niet te vergeten natuurlijk
Ik heb een paar leuke foto's maar geen plek om ze weg te zetten. Rewimo, mag ik er een paar naar jou sturen.....
Ik vond het hardstikke leuk! Jonas is er ook helemaal versleten van! Ligt al vanaf 5 uur te tukken...
Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Het wordt me wat teveel. Ik lees al een hele tijd niet meer in het baby topic. Af en toe bijlezen maar daarna volgt er meestal een huilbui.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!
Dus voorlopig kom ik niet meeten!
quote:*knuf*
Op zaterdag 9 november 2002 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Sorry dames dat ik er weer niet was.
Eerst druk geweest met de voorbereidingen voor de bruiloft. We hadden een afspraak bij de drukker.Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Het wordt me wat teveel. Ik lees al een hele tijd niet meer in het baby topic. Af en toe bijlezen maar daarna volgt er meestal een huilbui.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!Dus voorlopig kom ik niet meeten!
maar ik ben vlieft
*slaat zichzelf voor d'r hoofd*
Waarom heb ik nou geen boodschappentas maatje Jonas meegenomen???
quote:Lief klein kleintje,
Op zaterdag 9 november 2002 20:45 schreef Kleintje het volgende:
Sorry dames dat ik er weer niet was.
Eerst druk geweest met de voorbereidingen voor de bruiloft. We hadden een afspraak bij de drukker.Daarna ben ik hard gaan nadenken.
Kan het even niet meer aan dat ik nooit eentje van mezelf zal hebben!Dus voorlopig kom ik niet meeten!
quote:Kom op met die foto's!!! *ongeduldig wacht al de hele dag*
Op zaterdag 9 november 2002 20:11 schreef Sweej het volgende:
Ik heb een paar leuke foto's maar geen plek om ze weg te zetten. Rewimo, mag ik er een paar naar jou sturen.....
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 20:50 schreef Lois het volgende:
Lief klein kleintje,
Pas je goed op jezelf? Past Arno ook goed op jou? Ik miste je al een tijdje en had al het vermoeden dat dit de reden was.
Hou je taai en concentreer je op jullie prachtige bruiloft.
Dikke
quote:Nog 1 keer offtopic:
Op zaterdag 9 november 2002 20:46 schreef E.T. het volgende:
*knuf*
Verder gaat alles redelijk. Arno zorgt goed voor me.
Ik ben lekker druk met de bruiloft. Ben alleen bang dat ik daarna in een gat val...
ET, jou wil ik even succes wensen voor de komende periode.
Lois, ben nog even benieuwd hoe het nu met Eva en haar oortjes is.
Aan de foto's wordt gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |