abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2002 @ 17:23:19 #1
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_6660212
Serieus maar vies..... Niet naar beneden scrollen als je er niet tegen kunt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hoe maak je je kont schoon zodat je partner geen poep aan haar/zijn vingers/dildo/pik krijgt?

Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  woensdag 6 november 2002 @ 17:24:05 #2
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_6660228
Klysma...
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  woensdag 6 november 2002 @ 17:25:42 #3
35476 FormerlyKnownAs
pi_6660256
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:24 schreef T_R_I_P het volgende:
Klysma...
Hoe werkt dat precies???? Doet dat geen pijn?
pi_6660690
ik denk net zoals de rest van je lichaam,
zeep op je hand en vrijven (wat een raar woord) maar, alleen denk ik ook ff je vinger in je kont stoppen en goed rondroeren. moet je tegen kunnen als er ook een piemel inkan.
pi_6660787
Er bestaan hele handige balonnetjes met een pijpje eraan. water erin, pijpje in je anus en spoelen maar. O.a. te verkrijgen bij (online) seksshops
pi_6661651
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:30 schreef Navelpluisje het volgende:
effe voor je gegoogled.

http://members.tripod.com/thegreatlearning/klysma.htm

Heb dat eens gelezen... lijkt mij toch maar onnatuurlijk / ongezond.
Bij buikpijn direct stoppen
pi_6661784
ja dan zal je wel in je maag zitte ofzo
:D
pi_6666248
Een klysma is de enige manier om je echt schoon te krijgen van binnen.

Of het ongezond is....., hele volkstammen doen het om hygienische redenen(niet om sex) en het word door vele zelfs als gezond gezien.

Realistisch, als je het niet te vaak doet is er niets aan de hand en is het niet ongezond(mits je alleen maar lauw water gebruikt).

Als je het te vaak doet of met zeep dan kan je je darmflora verstoren en dat wil je niet.

Wat ik doe om te verkomen dat ik poep aan mijn vinger krijg als ik met een anus speel...
Ik gebruik latex handschoentjes, kan je bij de apotheek kopen, kost geen drol(erg toepasselijk, grinnik).
Mocht er dan perongelijk wat meekomen, handschoentje uit en klaar is klara.

Bij anale sex gewoon een condoom gebruiken, na de anale sex condoom af en alles is schoon.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_6667736
Bij gebruik van condoom bij anale seks blijft er wel eens iets aanhangen
zonder condoom is dit bijna niet het geval omdat de huid vochtig is en dus alles afstoot .... bij vrij normale stoelgang blijft er niets aan hangen ...

wel glijmiddel gebruiken he , net genoeg en niet veel teveel omdat dit er dan weer uit moet komen ....

verder helpen poppers ook wel voor het voorkomen van de ondraaglijke pijn ...

pi_6670125
t trekt me dus echt helemaal nietom met wiedan ooks anus aan de gang te gaan,
kheb een lieve vriendin, maar dr anus is toch onontgonnen gebied,
gelukkig vindt zij dat dat ook zo moet blijven.
  donderdag 7 november 2002 @ 02:18:06 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6670254
quote:
Op donderdag 7 november 2002 02:03 schreef Soohr het volgende:
t trekt me dus echt helemaal nietom met wiedan ooks anus aan de gang te gaan,
kheb een lieve vriendin, maar dr anus is toch onontgonnen gebied,
gelukkig vindt zij dat dat ook zo moet blijven.
Ach zo dacht ik ook.. maar als je dat een keer gedaan hebt word het wat makkelijker hoor..

Hoewel, verschilt per vriendin..

The truth was in here.
  donderdag 7 november 2002 @ 09:04:35 #13
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_6671042
Een uur voor de sex poepen schijnt het beste te zijn. Daarna gewoon flink wat vaseline ofzo gebruiken, dan glijdt het allemaal soepel en dan blijft er ook geen poep aan je pik/vinger/dildo hangen.

Zeep in je reet duwen is wellicht niet zo slim, want zeep/shampoo in je reet en je krijgt enorme diarree aanvallen

pi_6675004
Ik hoor hier vaak poppers noemen.

Poppers zijn inmiddels(terrecht) verboden, dat "aanraden" is dus niet echt slim.
Wat poppers doen met je lichaam is niet grappig, veelvuldig gebruik van poppers richt grote schade aan.
Degene die weleens poppers hebben gebruikt weten wat er dan met je lichaam gebeurt, haal dat fijne gevoel nu even weg en kijk naar wat er echt met je lichaam gebeurt, dat is niet goed.

Gewoon rustig aan doen en rustig opbouwen werkt vele malen beter dan poppers of wat dan ook.

Pijnen zijn tekenen dat er iets niet goed gaat, je moet dat niet gaan maskeren met wat dan ook.
Gewoon een stapje terug doen als er pijn is.

Als je anale sex rustig aanpakt doet het GEEN pijn, het is intens, komt dicht bij de grens, maar het doet absoluut geen pijn.

Het is allemaal een spel, je hoeft niet te presteren, je hoeft niet perse gelijk iemand in zijn anus te neuken, pak het rustig aan, je hebt alle tijd.
Zo zal je veel meer van anale sex kunnen genieten en je partner ook.

Geef iemand eerst vertrouwen dat het geen pijn doet, dat het geen schade veroorzaakt(verkeerde anale sex kan absoluut schade veroorzaken en dat is echt zeeeeeeeeer vervelend).
Dan kan iemand zich ontspannen en is anale sex overheerlijk.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 7 november 2002 @ 13:50:25 #15
35476 FormerlyKnownAs
pi_6675198
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:41 schreef erodome het volgende:
Ik hoor hier vaak poppers noemen.

Poppers zijn inmiddels(terrecht) verboden, dat "aanraden" is dus niet echt slim.
Wat poppers doen met je lichaam is niet grappig, veelvuldig gebruik van poppers richt grote schade aan.
Degene die weleens poppers hebben gebruikt weten wat er dan met je lichaam gebeurt, haal dat fijne gevoel nu even weg en kijk naar wat er echt met je lichaam gebeurt, dat is niet goed.

Gewoon rustig aan doen en rustig opbouwen werkt vele malen beter dan poppers of wat dan ook.

Pijnen zijn tekenen dat er iets niet goed gaat, je moet dat niet gaan maskeren met wat dan ook.
Gewoon een stapje terug doen als er pijn is.

Als je anale sex rustig aanpakt doet het GEEN pijn, het is intens, komt dicht bij de grens, maar het doet absoluut geen pijn.

Het is allemaal een spel, je hoeft niet te presteren, je hoeft niet perse gelijk iemand in zijn anus te neuken, pak het rustig aan, je hebt alle tijd.
Zo zal je veel meer van anale sex kunnen genieten en je partner ook.

Geef iemand eerst vertrouwen dat het geen pijn doet, dat het geen schade veroorzaakt(verkeerde anale sex kan absoluut schade veroorzaken en dat is echt zeeeeeeeeer vervelend).
Dan kan iemand zich ontspannen en is anale sex overheerlijk.

Hey Ero
Ik heb veel ervaring met anale sex.... Alleen sommige meisjes doen het liever niet bij mij ivm poep. Daarom dus deze vraag
  donderdag 7 november 2002 @ 14:08:40 #16
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6675578
Douchekop met harde stand op het poepertje richten en even goed spoelen (is alleen voor de buitenkant).. beetje parfumloze zeep erom heen en het ruikt weer fris...

Intern werkt denk ik alleen een klysma goed denk ik... ik heb er geen ervaring mee behalve die keer met verstopte darmen (maar daar zal ik jullie niet mee gaan lastigvallen )

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 7 november 2002 @ 14:15:00 #17
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6675703
Poppers worden ondertussen gewoon weer verkocht, dacht ik!!
Even gezocht in google en vond het volgende:

Poppers

quote:
Echter heeft de Europese Unie besloten dat het middel te gevaarlijk was om vrij op de markt verkocht te worden. Ze vallen dan ook sinds augustus onder de medicijnenwet en mogen niet meer vrij verkocht worden. Het in bezit hebben of verkopen van poppers zonder recept is daardoor strafbaar als misdrijf geworden.
Wat ligt er dan bij de Christine Le Duc achter de toonbank?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6676871
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:

[..]

Hey Ero
Ik heb veel ervaring met anale sex.... Alleen sommige meisjes doen het liever niet bij mij ivm poep. Daarom dus deze vraag

Tja daarvoor gebruik ik dus die latex handschoentjes.
Ik gruw ervan om poep op mijn vingers te krijgen, dat is echt een downer voor me.

Zit je lekker met je vinger in iemand en dan denk je steeds dat is toch geen poep die ik voel!!!!!!!!!!!
Haal je je vinger eruit en dan heb je een stinkvinger, nee dat is niet opwekkend, dan vergaat mij de lust snel(eerst weer handen wassen voordat je verder gaat enzo, zit het onder je nagels waar je het lastig onderuit krijgt, allemaal ellende).

pi_6681103
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:51 schreef Soohr het volgende: vrijven (wat een raar woord)
wrijven
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')