Mijn voorspelling:
PSV gaat de boot in tegen Arsenal en mag hopen dat Borussia wint bij Auxerre.
[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 06-11-2002 12:08]
quote:En wie weet Giovanni.
Op dinsdag 5 november 2002 13:55 schreef Probity het volgende:
AFC Arsenal!
Dennis Bergkamp!!!
Ach zijn we wel gewend hoor,wij hoefen niet zonodig op de voorgrond zoals Ajaks als ze eens 2 wedstrijdjes winnen achter elkaar.
Maar Dinsdag tegen Arsenal geef ik ons PSV best wel een goede kans om te winnen want zoals vaker we spelen altijd wel goed in Engeland denk maar vorig jaar tegen Leeds uit.
Zulke fouten als in de thuiswedstrijd zullen we nu zeker niet maken,maar het zou wel leuk zijn als Dortmund weet te winnen want dan maak het niet uit wat het wordt.
quote:altijd grappig die got-paupers
Op dinsdag 5 november 2002 20:21 schreef devv05 het volgende:
Arsenal - pisvee 4-0
quote:heb je dat woord nou in je CTRL-V zitten of KEN je gewoon geen andere woorden?
Op dinsdag 5 november 2002 20:39 schreef PAUPER het volgende:[..]
altijd grappig die got-paupers
Het zou gunstig zijn als psv zou winnen, dan kunnen ze lekker de Uefa-cup in en hebben ze ook de zwaarte van europese wedstrijden. Verder is het voor het aanzien van het Nederlandse voetbal wel goed.
Maar VOOR psv zijn wordt door sommigen hier heeeeeeeeeeeel moeilijk gemaakt...ik zal geen(nick-)namen noemen.
Wij winnen die pot , en ik ben er bij in Londen
Echte supporter voor het leven!
quote:Denk ook niet dat Arsenal met het sterkste team zal aantreden, aangezien ze al geplaatst zijn. Maar de tweede garnituur van Arsenal is denk ik thuis op Highbury ietsje te sterk voor PSV: 2-1
Op woensdag 6 november 2002 12:05 schreef Krisman het volgende:
PSV heeft een goede kans om te winnen in Londen hoor... Arsenal is vermoeid en laat waarschijnlijk veel van de toppers op de bank/tribune. Als PSV het slim uitspeelt kan dat gunstig uitpakken. Ik gok op 1-2 voor PSV natuurlijk
quote:Arsenal - P$V 2-0
Op dinsdag 5 november 2002 13:52 schreef zjroentje het volgende:Mijn voorspelling:
PSV gaat de boot in tegen Arsenal en mag hopen dat Borussia wint bij Auxerre.
Borrussia heeft a.s. weekend de wedstrijd tegen Bayern, die zullen dus helemaaaaaaal geen trek hebben in een reisje naar Auxerre.
quote:Borussia zal wel 1e willen eindigen in de groep denk ik zo om een in de volgende ronde tegen relatief ''zwakkere broeders'' uit te kunnen komen.
Op woensdag 6 november 2002 13:23 schreef DIGGER het volgende:[..]
Arsenal - P$V 2-0
Auxerre - Borussia 2-0Borrussia heeft a.s. weekend de wedstrijd tegen Bayern, die zullen dus helemaaaaaaal geen trek hebben in een reisje naar Auxerre.
quote:Zoals je het al tussen aanhalingtekens zet, zwakke broeders komen er niet voor in de tweede ronde (enige uitzondering misschien Basel).
Op woensdag 6 november 2002 13:27 schreef Katana het volgende:[..]
Borussia zal wel 1e willen eindigen in de groep denk ik zo om een in de volgende ronde tegen relatief ''zwakkere broeders'' uit te kunnen komen.
Dus die zullen heus wel willen winnen.
Zelfde geldt voor Arsenal.
En een winst partijtje in de CL levert ook aardig wat Zwitsterse Francs op
quote:juist ik bedoel niet echt die hele zwakke maar meer dat ze niet een Barcelona/Juventus/Manchester willen loten maar liever een Olympiakos of een Basel
Op woensdag 6 november 2002 13:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zoals je het al tussen aanhalingtekens zet, zwakke broeders komen er niet voor in de tweede ronde (enige uitzondering misschien Basel).
quote:Volgens mij zijn die ook al exit.
Op woensdag 6 november 2002 14:10 schreef Krisman het volgende:
Olympiakos? maken die nog een kans?
code:idd.Group F
Man. United 12
Leverkusen 9
M. Haifa 6
Olympiakos 3
quote:Ah toch goed gezien ...
Op woensdag 6 november 2002 14:14 schreef zjroentje het volgende:[..]
Volgens mij zijn die ook al exit.
code:idd.Group F
Man. United 12
Leverkusen 9
M. Haifa 6
Olympiakos 3
quote:was maar een voorbeeld van een relatief zwakke broerder die normaal altijd wel de 2e ronde haalt
Op woensdag 6 november 2002 14:10 schreef Krisman het volgende:
Olympiakos? maken die nog een kans?
quote:Ben bang dat het toch Bayer Leverkussen wordt en das nie echt een zwakke broeder ...
Op woensdag 6 november 2002 14:22 schreef Katana het volgende:[..]
was maar een voorbeeld van een relatief zwakke broerder die normaal altijd wel de 2e ronde haalt
En anders maken we van olympiakos toch Haifa
net zo makkelijk
quote:Stond Leverkusen niet in de finale vorig jaar?
Op woensdag 6 november 2002 14:36 schreef Katana het volgende:
zijn ze ook niet
maar Leverkusen kan je wel als mindere zien voor bijv ene Arsenal dan een Barcelona
quote:klopt, maar toen hadden ze Ballack , die braziliaanse verdediger weet ff niet hoe die heet speelt nu bij bayern M.
Op woensdag 6 november 2002 14:38 schreef Krisman het volgende:[..]
Stond Leverkusen niet in de finale vorig jaar?
quote:altijd lastig Arsenal uit
Op woensdag 6 november 2002 14:48 schreef mitt het volgende:
Gewoon hopen dat Psv nog Uefa cup kan halen, maar een laatste wedstrijd uit tegen Arsenal is natuurlijk wel heel lastig..
Newcastle gewonnen 0-2
Manchester waren ze zeker niet de minder maar verloren uiteindelijk toch 3-1
Leeds Gewonnen 0-1
Dus Arsenal moet ook kunnen
quote:dat zijn wel de laatste die je moet vertrouwen met Europees voetbal
Op woensdag 6 november 2002 15:04 schreef Krisman het volgende:
Ze hebben gewoon geen keus... Op duitsers kun je nou eenmaal niet vertrouwen ...
quote:Zou maar niet teveel vertouwen op Dortmund
Op woensdag 6 november 2002 15:06 schreef Katana het volgende:[..]
dat zijn wel de laatste die je moet vertrouwen met Europees voetbal
Duitsers blijven Duitsers en die gaan door tot het eind en kunnen slecht tegen huh VERLIES en aan gezien Dortmund niet mag VERLIEZEN
zie ik perspectieven om uefa cup te halen
Ikzelf zit in bus 9 !!
quote:Zijn Ze Roberto en Ballack nu niet weg en doet Leverkusen het een stuk minder?
Op woensdag 6 november 2002 14:38 schreef Krisman het volgende:[..]
Stond Leverkusen niet in de finale vorig jaar?
Maar goed, PSV krijgt klopt: 3-0
Jammer voor PSV.
Verder stelt Wenger het tweede op.
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 21:26 schreef CAZZO het volgende:
42e minuut en Vogel wordt weer gewisselt
Ik zit op mijn werk en kan de hele weg niet volgen, zucht.
Nou ja ik zou toch gek worden van de spanning denk ik
Go PSV !!
quote:je hebt nog niks gemist op een rode kaart na dan
Op dinsdag 12 november 2002 21:40 schreef appelsientje het volgende:
Grom![]()
Ik zit op mijn werk en kan de hele weg niet volgen, zucht.
Nou ja ik zou toch gek worden van de spanning denk ikGo PSV !!
quote:o
Op dinsdag 12 november 2002 21:44 schreef CAZZO het volgende:[..]
je hebt nog niks gemist op een rode kaart na dan
PSV heeft nog niet eens 1 fatsoenlijk schot op de goal geproduceerd in 45 minuten
nouja beter dan na 1 min achter komen, maar toch, nog geen schot is ook niet echt alles.
Nou ja waarschijnlijk zie ik de laatste 5 min nog.
quote:KUT!
Op dinsdag 12 november 2002 22:20 schreef Coelho het volgende:
shit. auxerre maakt 1-0
hopen maar dat psv het net ook nog weet te vinden
quote:arnold is al lang ingewisselt voor een andere tukker en het is behoorlijk hopeloos wat fc gloeilamp laat zien en dat nog wel tegen 10 man
Op dinsdag 12 november 2002 22:28 schreef Coelho het volgende:
wordt tijd voor een bruggink goal (geen idee of hij er nog in staat)
Ach ja, kunnen ze zich gaan richten op het kampioensschap
Meteen even wat fansites van die boeren bezoeken
quote:op zoek naar intelligentie
Op dinsdag 12 november 2002 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:P$V
Meteen even wat fansites van die boeren bezoeken
quote:Komt dat op DVD?
Op dinsdag 12 november 2002 22:43 schreef CAZZO het volgende:
Van Bommel staat bijna te huilen voor de camera's
zo slecht is het gesteld bij PSV
Succes in de Amstel Cup...
quote:Nee, even die boeren irriteren.
Op dinsdag 12 november 2002 22:46 schreef Zapper het volgende:[..]
op zoek naar intelligentie
quote:Ja dat wordt het sluitstuk op de binnenkort verkrijgbare DVD
Op dinsdag 12 november 2002 22:47 schreef keeper het volgende:[..]
Komt dat op DVD?
quote:Mogen ze dan wel in prijs verlagen anders valt de verkoop net zo tegen als hun CL-avonturen
Op dinsdag 12 november 2002 22:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ja dat wordt het sluitstuk op de binnenkort verkrijgbare DVD
"7 jaar CL ellende in Eindhoven"
en dat wordt zeker een toppertje met de feestdagen voor de deur
"PSV moet zich schamen."
quote:Wanneer start de voorinschrijving?
Op dinsdag 12 november 2002 22:52 schreef CAZZO het volgende:
Ja dat wordt het sluitstuk op de binnenkort verkrijgbare DVD
"7 jaar CL ellende in Eindhoven"
en dat wordt zeker een toppertje met de feestdagen voor de deur
quote:Harrie van Raaij moet zijn conclusies trekken, en inzien dat Guus Hiddink gewoon te weinig motivatie heeft om PSV naar een hoger niveau te tillen.
Op dinsdag 12 november 2002 23:25 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder :"PSV moet zich schamen."
J.
quote:Precies, hopelijk zijn we de klaagzangen van FC Calimero nu voorgoed kwijt..maak dan in ieder geval een doelpunt!!!
Op dinsdag 12 november 2002 23:41 schreef DaRealMac het volgende:
PSV heeft weer eens bevestigd dat hun wedstrijden het niet waard zijn om uitgezonden te worden... En de mazzel!!
quote:Kom NU nog maar eens met een geldig argument dat we 1,5 uur aan psv moeten verspillen van de Nederlandse zendtijd!!
In de twintig voorgaande uitduels in de Champions League won PSV slechts drie keer
Kom maar, kom maar, kom maar!!!!!!!!
We kunnen psv wel gewoon lekker naar de lokale zender van calimero-hoven verbannen, dan kijkt er tenminste nog iemand
Ze hasdden Arsenal best kunnen verslaan! Wanneeer scoort Kezman in een cL-wedstrijd?
Hij had er weer de kansen voor.
Kezman heeft er 13 inliggen in de eredivisie(waar van 9 intikkers) scoor een keer nuttig
quote:Nee Ajax - Inter was een pretje.... ik was gewoon blij dat ze overschakelde naar Noorwegen om dat trieste en hopeloze spel van Ajax niet te zien.
Op dinsdag 12 november 2002 23:41 schreef DaRealMac het volgende:
PSV heeft weer eens bevestigd dat hun wedstrijden het niet waard zijn om uitgezonden te worden... En de mazzel!!
Hulde aan Inter die lieten zien hoe je Europees moet spelen... kan PSV nog iets van leren ...:{
quote:zeg maar niets vanavond he..
Op maandag 11 november 2002 17:32 schreef chelloboy het volgende:
Wij gaan met zijn vieren op eigen vervoer naar Londen morgenochtend vroeg en slapen 1 nacht in een hotel en gaan Woensdagmiddag weer terug.
Dus ik maak het vanavond niet laat en ben hier op Fok denk ik Woensdagavond weer om te zeggen dat we hebben gewonnen![]()
En gaat niet met zo,n sticker lopen maar wel gewoon met PSV shirt aan ook al hebben ze dat liever niet. Houdoe allemaal en tot Woensdag.
quote:Zo zeg, was die ff hard in z'n commentaar op PSV. Hij brandde ze finaal af, niet alleen de spelers ook Hiddink. Best wel amusant om te zien, zat natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Op dinsdag 12 november 2002 23:25 schreef tong80 het volgende:
Yourie Mulder :"PSV moet zich schamen."
quote:Hey Chelloboy, waar ben je nou. Triest voor het Nederlandse voetbal, maar ik kan toch wel genieten van dit soort plaatjes.
Op maandag 11 november 2002 17:32 schreef chelloboy het volgende:
Wij gaan met zijn vieren op eigen vervoer naar Londen morgenochtend vroeg en slapen 1 nacht in een hotel en gaan Woensdagmiddag weer terug.
Dus ik maak het vanavond niet laat en ben hier op Fok denk ik Woensdagavond weer om te zeggen dat we hebben gewonnen![]()
En gaat niet met zo,n sticker lopen maar wel gewoon met PSV shirt aan ook al hebben ze dat liever niet. Houdoe allemaal en tot Woensdag.
quote:Heb je die op 1280x960
Op woensdag 13 november 2002 16:55 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Hey Chelloboy, waar ben je nou. Triest voor het Nederlandse voetbal, maar ik kan toch wel genieten van dit soort plaatjes.
quote:Nope, maar het is echt een prachtig plaatje. De twee opper PSV kneuzen zo op de foto
Op woensdag 13 november 2002 19:42 schreef keeper het volgende:[..]
Heb je die op 1280x960
![]()
.
quote:Zoals altijd..Duurt altijd ff voor die zich durft te laten zien..
Op woensdag 13 november 2002 16:58 schreef mitt het volgende:
We wachten met z'n allen () op chellyboy
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:54 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Nope, maar het is echt een prachtig plaatje. De twee opper PSV kneuzen zo op de foto
€600 voor zo'n zaadpartij
ik zou me geld terug gaan vragen bij van Raay
quote:Moet je het wel voor 2004 doen, want Van Raay stopt er dan mee.
Op woensdag 13 november 2002 20:09 schreef CAZZO het volgende:
Oke mensen het feest kan beginnen Chelloboy is in da house€600 voor zo'n zaadpartij
quote:Reageer dan ook gewoon eens niet man als je die partij niet eens gezien hebt.
Op woensdag 13 november 2002 20:05 schreef chelloboy het volgende:
Jaja ben weer terug en ok lach maar allemaal,ik baal er wel ff stevig van om zo,n wedstrijd te spelen terwijl je moest winnen gaan ze afwachtend voetbal spelen omdat het bij Auxerre toch ook nog 0-0 stond tot vlak voor tijd maarja toen wast het al te laat gvd.
Echt de dag zelf was wel leuk vooral buiten het stadion met aardig wat Engelse voetbalfans gesproken en gedronken in div pubs.
Ben net pas thuis trouwens maar goed moeten we maar kampioen worden want Ajaks verloren en toch door hoezo lucky Ajaks heb er nog niks van gezien hoor, maar die laten nu punten liggen in de competitie vooraf de Europacupwedstrijden.
Vond het stadion en de sfeer wel beetje tegenvallen bij Arsenal ik bedoel je hoort er veel over maar viel allemaal wel mee.
Maargoed ben weer 600 euro armer dus kan nu weer sparen tot volgend jaar September voor weer een Europacupwedstrijd
nou ok beetje dan dank rosenborg
quote:JA kan jij elke week wel je geld terugvragen bij Twente.
Op woensdag 13 november 2002 20:09 schreef CAZZO het volgende:
Oke mensen het feest kan beginnen Chelloboy is in da house€600 voor zo'n zaadpartij
quote:Hoevaak is dat dit seizoen al niet geroepen in Eindhoven, ik gok dus op een 1-3 overwining van het team uit Rotterdam Zuid.
Op woensdag 13 november 2002 20:25 schreef chelloboy het volgende:[..]
JA kan jij elke week wel je geld terugvragen bij Twente.
Kampioen MOETEN we nu wel worden en hoe beter kan het dat Feyenooit dan Zondag hier is ff onze frustratie eraf spelen.
quote:Wij krijgen tenminste iedere thuiswedstrijd een elftal te zien wat tot het gaatje gaat en voor €600 heb ik twee seizoenkaarten en iedere wedstrijd ook nog een broodje braadworst
Op woensdag 13 november 2002 20:25 schreef chelloboy het volgende:[..]
JA kan jij elke week wel je geld terugvragen bij Twente.
Dat van enige strijd was bij PSV gisteren nou niet bepaald sprake
vind je het gek dat er gisteren geen sfeer was op Highbury,als je zo'n slechte wedstrijd te zien krijgt val je wel in slaap
quote:het blijft/wordt Zondag 0-0
Op woensdag 13 november 2002 20:36 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hoevaak is dat dit seizoen al niet geroepen in Eindhoven, ik gok dus op een 1-3 overwining van het team uit Rotterdam Zuid.
quote:Yup..Ik voorspel een wedstrijd die nog slaapverwekkender dan Prozac is.
Op woensdag 13 november 2002 20:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
het blijft/wordt Zondag 0-0
Wat ik wil zeggen, iedereen zegt dat het in Engeland 90 minuten zingen is maar dat is dus niet waar of het ligt aan mij...
PSV KAMPIOENEN!!
quote:Ik ben er niet geweest dus goed kan ik er niet over oordelen, maar het valt mij ook op dat het lang niet je van het is daar in Engeland. Staan mag niet eens dus dat spreekt mij zowieso niet aan.
Op vrijdag 22 november 2002 14:50 schreef Bruggigol het volgende:
Sfeer in Engeland valt me ook tegen, ben in Manchester, Leeds en Arsenal geweest maar overal waren de boeren de baas! Bij Manchester begonnen ze ook pas na die 2-1 te zingen, en zelfs toen zongen wij ze er nog uit. Maar goed, (europese) uitwedstrijden rulez!!Wat ik wil zeggen, iedereen zegt dat het in Engeland 90 minuten zingen is maar dat is dus niet waar of het ligt aan mij...
PSV KAMPIOENEN!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |