I dont get it. Waarom nie gewoon, ik vind je leuk, klaar. Lekker makkelijk, weet je allebij wat je aan elkaar hebt.
quote:Haha!
Op maandag 4 november 2002 14:07 schreef Rashid_MarcoPower het volgende:
[edit - verwijderd]
*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 04-11-2002 15:34]
(duidelijk toch ??)
quote:niet echt nee...
Op maandag 4 november 2002 14:15 schreef Pikkebaas het volgende:
Du Biatch is een Playah !!!!(duidelijk toch ??)
Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)
Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.
WAAROM?!
Waarom niet gewoon zeggen wat je wilt ipv dit. Het maakt (bij meisjes zeker, jongens heb ik geen ervaring mee) niet uit wie, waar, wanneer, hoe lang. ALTIJD spelen ze zo'n spelletje.
Why? Wat is de lol? Als ik er nou door afknap, heeft zij een probleem toch? Als ze gewoon zegt dat ze wat wilt en ik weet het van mezelf is het makkelijk.
Waarom dan zo'n spelletje?
Snappu?
quote:Ik denk, kom laat ik eens Breezah taal gebruiken.
Op maandag 4 november 2002 14:21 schreef piere het volgende:[..]
niet echt nee...
't is een kutwijf....
(da's wel duidelijk)
quote:of die goos haalt dingen in zijn hoofd omdattie zo graag wil.
Op maandag 4 november 2002 14:27 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Ik denk, kom laat ik eens Breezah taal gebruiken.
't is een kutwijf....
(da's wel duidelijk)
quote:Mischien was het smsje voor iemand anders bedoeld en stuurde ze het per ongeluk naar jou
Op maandag 4 november 2002 14:22 schreef portier het volgende:
Is het zo lastig?Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.WAAROM?!
Waarom niet gewoon zeggen wat je wilt ipv dit. Het maakt (bij meisjes zeker, jongens heb ik geen ervaring mee) niet uit wie, waar, wanneer, hoe lang. ALTIJD spelen ze zo'n spelletje.
Why? Wat is de lol? Als ik er nou door afknap, heeft zij een probleem toch? Als ze gewoon zegt dat ze wat wilt en ik weet het van mezelf is het makkelijk.
Waarom dan zo'n spelletje?Snappu?
quote:Omdat dat voor het meisje een selectie crterium is.
Op maandag 4 november 2002 14:22 schreef portier het volgende:
Is het zo lastig?Meisje stuurt superlieve sms
>> je denkt dat het goed zit (goede voorgeschiedenis)Meisje is online op msn, ze laat helemaal NIX merken
>> ga naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro.WAAROM?!
Waarom dan zo'n spelletje?Snappu?
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:29 schreef DoctorB het volgende:[..]
Omdat dat voor het meisje een selectie crterium is.
Als jij weet HOE het spelletje gespeeld wordt, ben je geen jongetje meer maar een vent.
Als jij niet weet hoe het spelletje gespeeld wordt ben je nog een ventje en dan moet ze je niet...
quote:Alsof je gelijk terug moet smsen
Op maandag 4 november 2002 14:59 schreef Pushit het volgende:[..]
ehm en dan snap je niet wat je fout doet?
quote:idd, wat een onzin
Op maandag 4 november 2002 15:02 schreef Katana het volgende:[..]
Alsof je gelijk terug moet smsen
quote:kdenk dat jij meer kans maakt
Op maandag 4 november 2002 14:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Er zal in elk geval niet geneukt worden... Niet door jou met haar dan tenminste....
quote:Jah, maar kijk. Je kan het zeggen of hints geven. Dat het meteen zeggen afschrikt dat weet ik, ervaring mee. Maar waarom eerst zo'n grote hint geven en dan daarna nix laten merken? Das toch krom?
Op maandag 4 november 2002 14:52 schreef freud het volgende:
Ik heb vaak genoeg gemerkt dat duidelijkheid zijn afschrikt. Ik begrijp dat ook niet van vrouwen. Ik heb het dan niet over het op een vrouw afstappen onder het schreeuwen van "lekkerrrrrrrr!!! Neuken?". Als je op een normale manier laat weten dat je iemand leuk vindt schrikt het al snel af heb ik gemerkt. Vrouwen... Heeeeeeeeeeeerlijk!
quote:Ja bij veel meiden moet dat ja! Ik ken er zat die ruzie hebben gehad omdat hij geen sms-je stuurde met weltrusten!
Op maandag 4 november 2002 15:02 schreef Katana het volgende:[..]
Alsof je gelijk terug moet smsen
Gelukkig is mijn vriendin minder erg wat dat betreft.
Maar waarom meiden altijd zo 'raar' moeten doen weet niemand, daar zijn het vrouwen voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |