abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6616239
't vervolg van deeltje 1: Star Trek: Enterprise - spoiler

Dat 't te downloaden is weten we allemaal, hoef je verder ook niet te vermelden en vragen waar is al helemaal niet toegestaan. Gewoon lekker door lullen over Enterprise

Anyways, Woensdag komt deelt 2x07 uit, van de beschrijving van Startrek.com te zien lijkt 't een T'pol aflevering te worden.
http://www.startrek.com/library/ent_episodes/episodes_ent_detail_126160.asp

verkeerd geteld. 't is idd de 7e episode. "The Seventh" heet ie ook nog wel. Goed... 't was nog vroeg

[Dit bericht is gewijzigd door Raven op 04-11-2002 16:14]

pi_6616420
quote:
Op maandag 4 november 2002 12:41 schreef Raven het volgende:
Anyways, Woensdag komt deelt 2x08 uit, van de beschrijving van Startrek.com te zien lijkt 't een T'pol aflevering te worden.
aflevering 7, d'r was een weekje geen nieuwe enterprise aflevering
pi_6616475
quote:
Op maandag 4 november 2002 12:52 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

aflevering 7, d'r was een weekje geen nieuwe enterprise aflevering

idd

Btw Raven, kom jij wel es op #trekstuff DALnet?

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6616672
quote:
Op maandag 4 november 2002 12:41 schreef Raven het volgende:

Anyways, Woensdag komt deelt 2x08 uit, van de beschrijving van Startrek.com te zien lijkt 't een T'pol aflevering te worden.
http://www.startrek.com/library/ent_episodes/episodes_ent_detail_126160.asp

zoals gezegd hierboven, 2x06 (Marauders) is afgelopen week uitgekomen, op dinsdag in canada, woensdag in de states.
2x07 is dus de volgende.. en een aflevering met T'pol is altijd

enig idee trouwens of deze series ook in NL uitgezonden gaat worden?
dan koop ik meteen seizoen 1

Haai!
pi_6616779
quote:
Op maandag 4 november 2002 13:07 schreef Sib het volgende:

[..]

zoals gezegd hierboven, 2x06 (Marauders) is afgelopen week uitgekomen, op dinsdag in canada, woensdag in de states.
2x07 is dus de volgende.. en een aflevering met T'pol is altijd

Er zijn al een paar afl. van seizoen 1 te koop. Op de TV zal ergens midden of eind volgend jaar worden verwacht ik.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6617152
quote:
Op zondag 3 november 2002 11:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik had persoonlijk de kolonie geannexeerd en de Klingons d.m.v. belachelijke taxering weggejaagd.

Ja, wat is dat toch voor onzin dat die archer iedere keer ontzettend pissed is, en vervolgens toch niets doet... enterprise had die dumpwagen van de klingons uit de ruimte moeten schieten... Hoe moeten de mensen en de Klingons nou ooit aardsvijanden worden als er niet geknokt wordt?

Als ik zo die aflevering gekeken heb, zijn de Klingons zich er momenteel niet eens van bewust dat ze werden verslagen door mensen.
-edit-

quote:
Op vrijdag 1 november 2002 10:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik vind niet dat er per se een stel stoere commando's op een starship hoeven te zitten, maar ik wil graag duidelijkheid over hoe nu precies Starfleet in elkaar zit. In de canon staat dat er ook grondoorlogen gevoerd worden (er is daarzelfs een game op gebaseerd), maar door wie dan? Wie zijn dat dan die dat doen?

Heb je DS9 nooit gezien? Daar blijkt toch wel duidelijk dat het starfleet personeel ontzettend 'allround' is. De scheeps mannetjes en vrouwtjes worden gewoon ingezet als mariniers.

Starfleet is dus niet alleen een floot met schepen, maar ook de militaire verdedegings lijn van de UFP

[Dit bericht is gewijzigd door Skimmer op 04-11-2002 13:39]

maandag 4 november 2002 @ 13:37:08 #7
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_6617231
06 was "wat lastig te verzamelen" moet nog kijken...... begin aan de caracters te wennen en ze groeien ook in hun rol zeg maar..... zal wel goed komen!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 4 november 2002 @ 13:45:57 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_6617389
Enterprise bevalt me nog wel al was evening in sickbay om te janken zo slecht...

De karakters zijn wel leuk opzich, al mag er nog wel wat meer diepgang in. (geen t'pol grappen)

Ik zit te wachten op se2ep6

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6620195
quote:
Op maandag 4 november 2002 12:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

idd

Btw Raven, kom jij wel es op DALnet?

Nope, wel in een ander chan daar, maar daar mogen we 't niet over hebben eik.
pi_6620210
quote:
Op maandag 4 november 2002 13:07 schreef Sib het volgende:
Het is al te koop op videoband, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten, wat ik nu op CD heb vind ik allemaal wel prima, tenzij ze er ook ooit eens DVD's van gaan uitbrengen dan schaf ik die nog wel een keertje aan denk ik, zoals ik nu ook met TNG doe.
pi_6625161
quote:
Op maandag 4 november 2002 16:16 schreef Raven het volgende:

[..]

Het is al te koop op videoband, waar ik persoonlijk niet op zit te wachten, wat ik nu op CD heb vind ik allemaal wel prima, tenzij ze er ook ooit eens DVD's van gaan uitbrengen dan schaf ik die nog wel een keertje aan denk ik, zoals ik nu ook met TNG doe.

www2.r2-dvd-org: "Enterprise". Currently a box set of season 1 is planned for the end of March with significant extras. Now I know we've heard this before, hopefully it will happen this time. Season 2 of "Enterprise" is planned for release in December 2003.

pi_6641898
Hmz, tijd niet meer gepost hier

Heb inmiddels tot en met 2.04 thuis liggen en over weekje of 3 tot en met 2.09 dan kan ik er een paar achter elkaar kijken

Just love Enterprise

Doei.
pi_6643913
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:50 schreef Faithy het volgende:
Hmz, tijd niet meer gepost hier

Heb inmiddels tot en met 2.04 thuis liggen en over weekje of 3 tot en met 2.09 dan kan ik er een paar achter elkaar kijken

Just love Enterprise

hehe krijg jij ze altijd van iemand anders dan?

Ik vind wel dat ze DS9 weer eens vanaf het begin mogen uitzenden !!

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6644026
Wat ik me afvraag: wie is nou het minste karakter wat jullie betreft? (In deze serie dus.)

Tot zover stem ik voor T'pol.
Mijn favoriet is duidelijk dr. Phlox!!!

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_6644278
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat ik me afvraag: wie is nou het minste karakter wat jullie betreft? (In deze serie dus.)

Tot zover stem ik voor T'pol.
Mijn favoriet is duidelijk dr. Phlox!!!

Leut. Travis en T'pol.
T'Pol vind ik geen waardig vulcan en travis doet alleen beetje sturen en voor de rest nix

Phlox ruled inderdaad heel erg ja

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6654138
Woei! Vanavond met een beetje mazzel weer een verse!
pi_6660488
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:21 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Leut. Travis en T'pol.
T'Pol vind ik geen waardig vulcan en travis doet alleen beetje sturen en voor de rest nix

Phlox ruled inderdaad heel erg ja

Nou phlox is dus duidelijk niet mijn favoriet... die ontzettend lame sickbay van hem...

Maar wie is dan eigenlijk wel het stoerste karakter? Dan zou ik haast voor crewman Daniels moeten gaan...

woensdag 6 november 2002 @ 20:35:09 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_6663899
Porthos is stoer
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_6667045
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:39 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Nou phlox is dus duidelijk niet mijn favoriet... die ontzettend lame sickbay van hem...

Maar wie is dan eigenlijk wel het stoerste karakter? Dan zou ik haast voor crewman Daniels moeten gaan...

Eigenlijk vind ik niemand echt stoer
Mijn alltime favo karakter uit startrek is nog steeds Capt Picard
Wandelen in Noorwegen
pi_6670946
quote:
Op woensdag 6 november 2002 23:02 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik niemand echt stoer

pi_6670951
Heeft iemand de nieuwe al gezien? (is er al een nieuwe? )
  donderdag 7 november 2002 @ 09:15:34 #22
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_6671131
quote:
Op donderdag 7 november 2002 08:48 schreef Skimmer het volgende:
Heeft iemand de nieuwe al gezien? (is er al een nieuwe? )
woensdag was gister he.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_6671185
quote:
Op woensdag 6 november 2002 17:39 schreef Skimmer het volgende:
Ik vind persoonlijk Reed het meest stoer.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6675161
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 20:08 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

hehe krijg jij ze altijd van iemand anders dan?

Ik vind wel dat ze DS9 weer eens vanaf het begin mogen uitzenden !!

jah, van Khadgar

Heb je volgende week ergens tijd om langs te komen voor 't netwerk?????

Doei.
pi_6675655
Gisteren was ie wel lachen, gingen T'pol en Archer achter een of andere voortvluchtige vulcan aan.
En T'pol kreeg een emotie stoornis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')