And now the moment you have all been waiting for. Een overtuigende winst voor de Italiaanse producer Molella die met 6 punten boven de nummer 2 van Underworld, die 4 punten had, uit steekt.
De Fok Dance Plaat van deze week is dus geworden:
Molella - TVAB
code:Nummers die de top 10 net niet gehaald hebben:DW VW
01. -- Molella - TVAB
02. -- Underworld - Dinosaur Adventure 3D
03. -- Eiffel 65 - Cosa Restera
04. 10 Dana - Save Me
05. -- Gouryella - Ligaya (Original Mix)
06. -- DJ Touché - Gimme My Money
07. -- Dark Suite - Dark Sweet Piano
08. -- Pan Project - l'Amour Pour La Musique
09. -- Green Martian - Wizardry
10. 08 M Factor - Mother
Eigenlijk hadden de laatste paar nummers allemaal 3 punten, maar ja... er mogen maar 10 nummers in de top 10 staan. En aangezien we niet aan gedeelde plaatsen doen en Excel ze op deze manier rangschikt, vallen ze dus af.
Nog even kort de regels: Geef je favoriete dance tracks door. Je kan maximaal 3 platen per week aandragen.
Nr. 1 -> 3 punten
Nr. 2 -> 2 punten
Nr. 3 -> 1 punt
De vorige hitlijst kun je trouwens hier vinden: Fok Dance Top 10 (week 2)
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 04-11-2002 23:09]
1 Brio From Rio - Just For Me (3p)
2 Praise Cats ft Andrea Love - Shined On Me (2p)
3 Gouryella - Ligaya (original extended) (1p)
quote:lieve postinggirl,
Op maandag 4 november 2002 07:28 schreef postinggirl het volgende:
Opnieuw Shine on me - Praise Cats
je verrast me,
geen top 3
quote:Ik vind het zo moeilijk om er nog twee bij te verzinnen, aangezien er verschillende bij zitten waar ik niet tussen kan kiezen.
Op maandag 4 november 2002 08:51 schreef Cybart het volgende:[..]
lieve postinggirl,
je verrast me,
geen top 3
Enne....Een top 3 was toch niet verplicht?
quote:neuh, klopt,
Op maandag 4 november 2002 09:20 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik vind het zo moeilijk om er nog twee bij te verzinnen, aangezien er verschillende bij zitten waar ik niet tussen kan kiezen.
Enne....Een top 3 was toch niet verplicht?
maar had het wel stiekem een klein beetje verwacht van je,
maar het is nu niet zo dat ik meteen teleurgesteld ben hoor
1. Milk Inc - Breathe Without You
2. Lasgo - Pray (Peter Luts Remix)
3. Molella - TVAB
quote:vind het intro (bij extended versie) van milk inc wel lekker, daarna zakt ie toch wat in,
Op maandag 4 november 2002 09:41 schreef CJ het volgende:
Mijn top 3 voor deze week:1. Milk Inc - Breathe Without You
![]()
![]()
2. Lasgo - Pray (Peter Luts Remix)![]()
3. Molella - TVAB
en bij lasgo prefereer is toch wel de gewone radio of extended versie boven de peter luts mix, deze man kan veel meer
1. Tomcraft - Loneliness[Klub Mix]
2. JXL - Breezer
3. System F - Solstice
quote:Het intro van de extended van Milk Inc vind ik dus wat minder. Het is een beetje standaard "putyourhandsintheair" achtig iets dat het goed doet in de ski-huts waar iedereen dan meteen op een hoge toon "ooooh ooooooh" begint te roepen.
Op maandag 4 november 2002 09:48 schreef Cybart het volgende:[..]
vind het intro (bij extended versie) van milk inc wel lekker, daarna zakt ie toch wat in,
en bij lasgo prefereer is toch wel de gewone radio of extended versie boven de peter luts mix, deze man kan veel meer
Wat mij aanspreekt in het nummer is vooral de overgang van vers naar refrein... normaal gesproken komt het refrein meteen na de vers, maar Regi heeft er dit keer voor gekozen om eerst de melodie in te zetten. Dit vind ik een echte sfeermaker, want je kan dan echt uitkijken naar het moment waarop ze "Breathe without you" begint te zingen. En de melodieen beginnen steeds meer op de oude eurodance melodieen te lijken. Ook een pluspunt voor mij.
De gewone radioversie (dus de albumversie) vind ik niets. Die is te standaard. De nieuwe remix vind ik beter, maar dan vind ik een "I Wonder" toch lekkerder. De Peter Luts remix vind ik veel power hebben en hij heeft er meer energie in gestopt dan in het origineel. Maar goed, da's mijn mening maar.
Oh ja, andere tip... binnenkort komt de nieuwe van Jessy uit... "Enchanted"... lekker nummertje. Regi heeft weer eens goed z'n best gedaan. En dit nummertje komt met een lekkere remix van onze producers Serge en Remy, alsmede een vette hardere versie van Clive King aka CK (als in CK & Supreme Dream Team).
quote:look @ me now was echt een topper
Op maandag 4 november 2002 11:15 schreef CJ het volgende:Oh ja, andere tip... binnenkort komt de nieuwe van Jessy uit... "Enchanted"... lekker nummertje. Regi heeft weer eens goed z'n best gedaan.
En dit nummertje komt met een lekkere remix van onze producers Serge en Remy, alsmede een vette hardere versie van Clive King aka CK (als in CK & Supreme Dream Team).
quote:Tuurlijk mag je die noemen!
Op maandag 4 november 2002 11:18 schreef Cybart het volgende:[..]
look @ me now was echt een topper
(heb zelfs een andere medeposter hem laten do...euh kopen, en zelfs die vond hem lekker (weet alleen niet of ik zijn/haar naam mag noemen)
maar euhm die peter luts track (i wonder), ik heb hem nog niet gechecked, hoe is ie?
quote:"I Wonder" is de nieuwe track van Lasgo die aan de UK-versie van het album is toegevoegd. Eind dit jaar komt bij ons een nieuwe editie uit van Some Things en daar zal dan ook "I Wonder" op staan inclusief wat nieuwe remixen (en eventueel nog meer nieuwe nummers).
Op maandag 4 november 2002 11:59 schreef Cybart het volgende:
ik zal straks wel eens overleggen...maar euhm die peter luts track (i wonder), ik heb hem nog niet gechecked, hoe is ie?
Het klinkt als een "Something" meets "Alone", maar dan iets meer bombastisch en met meer power. Maar het is nog steeds geen "Feelings" (wat mijn favoriet is van Lasgo).
Eigenlijk was "I Wonder" de nieuwe Lasgo single, maar toen hebben ze uiteindelijk toch maar gekozen voor een nieuwe remix van "Pray". En het grappige is dat "Pray" eigenlijk de opvolger was van "Something", maar dat men toen voor "Alone" had gekozen.
quote:hmm dacht op dancevibes gelezen te hebben dat I Wonder maar gewoon op vinyl uitkwam als zijnde een stand alone track van Peter zelf en dus niet onder de naam lasgo
Op maandag 4 november 2002 12:10 schreef CJ het volgende:[..]
"
Zie hier, mijn dance top 3:
#1 Dj Sammy DP - Boys of Summer [sub](Green Court Remix)[/sub] : 3pt.
#2 Brio from Rio - Just from me : 2pt.
#3 Lasgo - Pray [sub](Driftwoord Remix)[/sub] : 1pt.
quote:Oei, die Green Court remix is inderdaad wel lekker.
Op maandag 4 november 2002 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
#1 Dj Sammy DP - Boys of Summer [sub](Green Court Remix)[/sub] : 3pt.
#3 Lasgo - Pray [sub](Driftwoord Remix)[/sub] : 1pt.
Ps. Waarom doet [sub][/sub] het bij mij niet meer??
quote:bij niemand meer geloof ik
Op maandag 4 november 2002 15:21 schreef CJ het volgende:Ps. Waarom doet [sub][/sub] het bij mij niet meer??
quote:Het is toch ook de Fok Dance Top 10? Dus gaat het om 'dance' muziek.
Op maandag 4 november 2002 15:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ok, dance dus - wat betekend dat ik niet semi-grappig ga doen door 3 underground trance plaatjes te gaan zetten in m'n top 3.
quote:Zo dacht ik er ook over
Ok, dance dus - wat betekend dat ik niet semi-grappig ga doen door 3 underground trance plaatjes te gaan zetten in m'n top 3.
[1] Sash feat. Sarah Brightman - The secret (1999 style clubtrance/eurodance)
[2] Gouryella - Ligaya
[3] Praise cats - Shined on me (omdat het ding zo verdomde aanstekelijk blijft)
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 04-11-2002 21:14]
Favorietjes van deze week:
1 - Pure Pressure - Wouldnt' it be good (wie em niet kent en commercieel kan waarderen, checken!)
2 - Molella - T.V.A.B.
3 - Floorfilla - Technoromance
Oh en verander nou toch die Dana - Save Me eens in Kyau vs. Albert - Save me (derb remix)
quote:Ik ken 'm nog niet. Maar de titel riekt naar een cover.
Op maandag 4 november 2002 22:29 schreef Jape het volgende:
1 - Pure Pressure - Wouldnt' it be good (wie em niet kent en commercieel kan waarderen, checken!)
Klaar!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |