Is een 1600 en loopt 231 km/h !! 0-100 km/h in minder dan 7 sec.!!
Er is veel aanbod op Tuning gebied voor die auto, dus als ik 18 ben, koop ik me zo'n Crxje!
quote:Als iemand onder 23 met een Vtec dit leest wil die gene dan ff contact met me op nemen, heb ik die gene veel vragen te stellen
Op zondag 3 november 2002 20:00 schreef Scion het volgende:
Wie kent de Honda Crx Vtec in Amerikaanse uitvoering???Is een 1600 en loopt 231 km/h !!
0-100 km/h in minder dan 7 sec.!!
Er is veel aanbod op Tuning gebied voor die auto, dus als ik 18 ben, koop ik me zo'n Crxje!
Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag of die uitvoering er is, dat ding moet zeker 160-180pk hebben en als die er was geweest (als STANDAARD model dus) had ik dat wel geweten. Link oid?
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 03-11-2002 20:04]
quote:maar als ik groot en sterk ben heb ik ook veel centjes om die auto te laten rijden!
Op zondag 3 november 2002 20:01 schreef Konijn het volgende:
Mag je een goede baan hebben om zo'n auto te laten rijden...
quote:dat zal nog meevallen denk ik zo......
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef UTO het volgende:
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef raampje het volgende:
foto?
quote:diej komt binnenkort wel......
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef raampje het volgende:
foto?
quote:En waarom denk jij dat zo? Omdat jij straks een geweldige chauffeur bent ALS je je rijbewijs hebt die zo´n racekanon wel effe onder controle houdt?
Op zondag 3 november 2002 20:04 schreef Scion het volgende:[..]
dat zal nog meevallen denk ik zo......
[sub]je zult de eerste niet zijn[/sub]
quote:leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...
Op zondag 3 november 2002 20:04 schreef Scion het volgende:[..]
dat zal nog meevallen denk ik zo......
quote:het is dus zeker wel een standaard model, alleen niet lang in productie geweest, rijden maar zo'n 2000 hier in nederland, en hij heeft 160 peekaa
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag of die uitvoering er is, dat ding moet zeker 160-180pk hebben en als die er was geweest (als STANDAARD model dus) had ik dat wel geweten. Link oid?
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef dr.dunno het volgende:[..]
leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...
quote:LOL
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!
quote:ik zal rustig aan doen okee?
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef dr.dunno het volgende:[..]
leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...
quote:jij zwaait nu wel met je handje, maar het is nog maar de vraag of je die nog wel hebt na zo'n ongeluk...
Op zondag 3 november 2002 20:07 schreef Pushit het volgende:[..]
![]()
quote:dan is een vw polo of een nissan micra ook wel een leuk beginnetje.
Op zondag 3 november 2002 20:08 schreef Scion het volgende:[..]
ik zal rustig aan doen okee?
scheelt in de verzekeringskosten en brandstofverbruik
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef UTO het volgende:[..]
En waarom denk jij dat zo? Omdat jij straks een geweldige chauffeur bent ALS je je rijbewijs hebt die zo´n racekanon wel effe onder controle houdt?
[sub]je zult de eerste niet zijn[/sub]
ik ga altijd met oudere jongens om, een van hun heeft bijv. een golf vr6 getuned en al, en daar heb ik ook wel in gereden, dat ging heel lekker, en ik kijk wel uit als ik voor het eerst erin ga rijde
quote:een amerikaanse motor is berekend op, even uit m'n blote hoofd, brandstof van een octaan of 88-90; de importversie, geschikt voor 95 octaan euro-loodvrij heeft dus andere specs, los van het vermogenverlies door catalysator/demper/uitlaatsysteem, dat aan de europese wetgeving moet voldoen, enz.
Op zondag 3 november 2002 20:00 schreef Scion het volgende:
Wie kent de Honda Crx Vtec in Amerikaanse uitvoering???
quote:euh ik wel gelukkig
Op zondag 3 november 2002 20:08 schreef dr.dunno het volgende:[..]
jij zwaait nu wel met je handje, maar het is nog maar de vraag of je die nog wel hebt na zo'n ongeluk...
kan wel me favo kapsel niet meer dragen (kaal) omdat gewoon echt niet uitziet.... maar mag ook weer blij zijn dat er nog überhaupt haar zit
wel tof, zo'n 2.9l VR6 met chiptuning
quote:tsja.... maar jah, wil wel een beetje een mooie bak he...
Op zondag 3 november 2002 20:09 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dan is een vw polo of een nissan micra ook wel een leuk beginnetje.
scheelt in de verzekeringskosten en brandstofverbruik
quote:of zo'n wagen er mooi uit te laten zien natuurlijk
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef Assimilator het volgende:
besef jij wel hoe moeilijk het is om zo'n wagen te vinden???
quote:Dus heeft niks met "Amerikaanse uitvoering" te maken, je hebt het gewoon over de standaard CRX Vtec die over de hele wereld te koop was, idd met 160pk
Op zondag 3 november 2002 20:07 schreef Scion het volgende:[..]
het is dus zeker wel een standaard model, alleen niet lang in productie geweest, rijden maar zo'n 2000 hier in nederland, en hij heeft 160 peekaa
btw, toffe vrienden dat ze je zonder rijbewijs laten rijden in hun VR6, slimme vrienden ook
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 03-11-2002 20:18]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |