quote:Dan niet... Heb je soms iets tegen mij?
Op zaterdag 2 november 2002 19:25 schreef NathaN het volgende:[..]
Speak for yourself
quote:Nee, hoor, maar ik schaar mezelf niet onder het kopje oude lullen, zoals jij blijkbaar doet
Op zaterdag 2 november 2002 19:25 schreef Twoflower het volgende:
Dan niet... Heb je soms iets tegen mij?
quote:Neehoor Nathan, ik was maar aan het geiten... je bent een jongen in de kracht van zijn leven
Op zaterdag 2 november 2002 19:26 schreef NathaN het volgende:[..]
Nee, hoor, maar ik schaar mezelf niet onder het kopje oude lullen, zoals jij blijkbaar doet
quote:Nou, hij had het toch echt tegen jou, dus ik nam aan dat 'ie jou bedoelde, en aangezien we toch ongeveer even oud zijn...
Op zaterdag 2 november 2002 19:26 schreef NathaN het volgende:[..]
Nee, hoor, maar ik schaar mezelf niet onder het kopje oude lullen, zoals jij blijkbaar doet
quote:*Opgelucht is* Dat is een pak van m'n hart...
Op zaterdag 2 november 2002 19:35 schreef Marc_mga het volgende:
oud ben je pas als je niet meer wilt leven![]()
quote:Want
Op zaterdag 2 november 2002 19:42 schreef blikgroente het volgende:
Eigenlijk vind ik homo's maar stomme mensen
quote:Soms he, als ik in Soho of Exit ben ofzo, en ik kijk om me heen, voel ik me heel raar..... al dat opgesmukte gedoe.... en dan doe ik er nog leuk zelf ook aan mee....homo's zijn eigenlijk diep in hun hart gewoon rare mensen, niet?
Op zaterdag 2 november 2002 19:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Want
quote:Ik niet hoor. Ik ben nogal 'straight acting'...
Op zaterdag 2 november 2002 19:44 schreef blikgroente het volgende:[..]
Soms he, als ik in Soho of Exit ben ofzo, en ik kijk om me heen, voel ik me heel raar..... al dat opgesmukte gedoe.... en dan doe ik er nog leuk zelf ook aan mee....homo's zijn eigenlijk diep in hun hart gewoon rare mensen, niet?
quote:Kan je beter naar de Trut gaan, geloof ik?
Op zaterdag 2 november 2002 19:44 schreef blikgroente het volgende:Soms he, als ik in Soho of Exit ben ofzo, en ik kijk om me heen, voel ik me heel raar..... al dat opgesmukte gedoe.... en dan doe ik er nog leuk zelf ook aan mee....homo's zijn eigenlijk diep in hun hart gewoon rare mensen, niet?
quote:Ja dat is wel heel cool, maar alleen op zondagnacht open en ik heb op maandag altijd heel belangrijk college om 9.00
Op zaterdag 2 november 2002 19:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kan je beter naar de Trut gaan, geloof ik?
quote:Mwaaaa you'll grow to love it!
Op zaterdag 2 november 2002 19:44 schreef blikgroente het volgende:[..]
Soms he, als ik in Soho of Exit ben ofzo, en ik kijk om me heen, voel ik me heel raar..... al dat opgesmukte gedoe.... en dan doe ik er nog leuk zelf ook aan mee....homo's zijn eigenlijk diep in hun hart gewoon rare mensen, niet?
"Om 'n heilsame koppie Sonnigdal Heuningbos te maak:
Verwarm die teepot deur met kookwater uit te spoel. Gebruik een sakkie per persoon, giet kookwater oor en laat minstens 3 minute trek. Hoe langer dit trek hoe beter die geur. Bedien verkieslik sonder melk, met of sonder suiker; 'n skyfie suurlemoen (sitroen) en/of 'n skeppie heuning. N.B. Omdat Sonnigdal Heuningbos kafeïen-vry is en weinig tannien bevat, is die smaak nie bitter nie en mag minder suiker nodig wees."
quote:Leuk taaltje, dat Zuidafrikaans...
Op zaterdag 2 november 2002 19:51 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... hierom zou je 't toch al bijna drinken:"Om 'n heilsame koppie Sonnigdal Heuningbos te maak:
Verwarm die teepot deur met kookwater uit te spoel. Gebruik een sakkie per persoon, giet kookwater oor en laat minstens 3 minute trek. Hoe langer dit trek hoe beter die geur. Bedien verkieslik sonder melk, met of sonder suiker; 'n skyfie suurlemoen (sitroen) en/of 'n skeppie heuning. N.B. Omdat Sonnigdal Heuningbos kafeïen-vry is en weinig tannien bevat, is die smaak nie bitter nie en mag minder suiker nodig wees."
quote:Leuk? FANTASTISCH
Op zaterdag 2 november 2002 19:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Leuk taaltje, dat Zuidafrikaans...
quote:eheheheh
Op zaterdag 2 november 2002 19:57 schreef blikgroente het volgende:
Als het een beetje meezit komt er snel een nieuwe Centraal Homo Jonkiehe marc?
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:11 schreef blikgroente het volgende:
*stilte verbreek*
*stilte weer lijm*
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*stilte weer lijm*
quote:www.nederlandschoon.nl
Op zaterdag 2 november 2002 20:27 schreef Marc_mga het volgende:[..]
![]()
*stilte weggooit*
Forum Opties | |