Heet van de naad; Brainpower & NAS samenwerking gaat gebeuren!!!!
Vanmorgenvroeg is de Brainiac naar New York vertrokken om de geplande samenwerking met NAS af te maken en promotionele zaken met hem door te nemen. Uiteraard zal Brain een 'Nas'-special voor MTV Raw te schieten. De geheel nieuwe versie van 'One Mic' wordt de nieuwe single van zowel Brain als Nas en zal tevens op het nieuwe album van Nas staan, dat medio december verschijnt. De single 'One Mic' wordt eind november verwacht.
Wat vinden jullie hiervan?
Het lijkt mij echt dope.. Brain en Nas..
Goed ook voor al die haters die zeggen dat Brain niks is!
Ik wacht met smart
maar het wordt uiteraard een hit.
hoe kut het nummer ook wordt...
quote:Dat woord
Op vrijdag 1 november 2002 11:54 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wel stoer dat zo'n tulpenrappertje uit Nederland dat even voor elkaar krijgt hoor.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Hulde oh wijze neoloog
quote:En dat zegt dan iemand die alleen "Dansplaat" kent..
Op vrijdag 1 november 2002 11:58 schreef _GdR_ het volgende:
De teksten van brain zouden in het engels wel he-le-maal nergens over gaan.
quote:nja iemand die de beat van dansplaat jat en dan nog ff de tekst gaat vertalen naar het nederlands.... Zo'n figuur is echt nix.
Op vrijdag 1 november 2002 12:11 schreef ChezMatik het volgende:[..]
En dat zegt dan iemand die alleen "Dansplaat" kent..
Anders was je ook wel bekent met zijn Engels-talige werk.
Zeker teksten met inhoud of geniale woordspelingen.
En voor Nas.. Tja, hij was altijd de poëtic, maar de laatste cd's werden steeds slechter.
Hoe ik weer terug kijk op "Illmatic".. Das een meesterwerk!
Al met al gaat er zeker een brute collabo ontstaan!
Ben benieuwd!
~PeAcE~
meer respect dan voor cilvaringz deze gast gaat de productie doen voor het nieuwe album van ghostface killah
Dit is heel dope, ik wist het al een tijdje maar nu is het dus definitief...ben benieuwd.
Dat had opdondertje "Brain " graag......shiit
quote:Kan je niet lezen?
Op vrijdag 1 november 2002 17:00 schreef Ibanez het volgende:
als dit nummer uitkomt, zal Brainpower Nas nooit gezien hebben bij de opnames....er zijn zoveel nummers met de ene feat.. de ander die elkaar niet gezien hebben en waar het ene stuk van het nummer b.w.v.s. in L.A is opgenomen en het andere in N.Y.Dat had opdondertje "Brain
" graag......shiit
'Vanmorgenvroeg is de Brainiac naar New York vertrokken om de geplande samenwerking met NAS af te maken en promotionele zaken met hem door te nemen.'
Enneh, Brain in het Engels is zeker wel dope hoor!
Check bijvoorbeeld The Lyricist.. die is nog op 12" uitgekomen volgens mij..
Hele vette Engelstalige track!
Ik kan het weten.... mijn naam is niet voor niets 1LLMATIC...
Proost
quote:Mwah weet ik niet, met U-niq heb je d'r idd niet veel van gehoord maar nu gaat het wel om de bekendste rapper van Nederland.
Op vrijdag 1 november 2002 21:35 schreef 1LLMATIC het volgende:
Nas werkt wel vaker samen met onbekende buitenlandse rappers, hij heeft bijvoorbeeld al eerder een andere versie van "Hate me now" opgenomen met U-nique (Ook Nederlands) Voorspelling: Hoor je verder nooit meer wat van.Ik kan het weten.... mijn naam is niet voor niets 1LLMATIC...
Proost
En tsja 'Illmatic' wat een album was dat...doodoodope
Het zou wel kewl zijn als het in Nederland wordt uitgebracht als single en alles.. met een video...
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt op het nieuwe album van Nas terechtkom eigenlijk zoals die 1e post beweerd..
Maar ok. We gaan het zien.
Kewl voor BP
quote:Nee dat verwacht ik ook niet, maar in NL zelf zal het best wat aandacht krijgen verwacht ik...ben benieuwd.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt op het nieuwe album van Nas terechtkom eigenlijk zoals die 1e post beweerd
Verder is Brainpower best goed in Engels. Hij heeft Kool Keith zelfs nog weten te verslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |